המקבץ חוזר עם נדל"ן מסחרי, רשת אסייתית, תרבות ובריאות
***קבוצת צים סנטרס הצטרפה כלקוח במחלקה המסחרית ציבורית במשרד אייזנברג אליאש. קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה-90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות) ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים סנטרס ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו. חברת צים סנטרס פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל.
***משרד ניצן אופיר & עליזה זאנה יחסי ציבור קיבל את תקציב רשת המסעדות האסייתיות WOK TO WALK המתמחה בנודלס בהרכבה אישית ופועלת ברחובות הערים. הרשת, שמשיקה סניף ראשון בישראל ברחוב נחלת בנימין בתל אביב בהשקעה של כמיליון שקלים, החלה כמסעדה קטנה באמסטרדם בשנת 2004 והפכה לרשת מסעדות מסביב לעולם עם כ-100 סניפים ברחבי אירופה, ארה"ב במגמת התרחבות עולמית. הרשת מתכננת לפתוח כ-40 סניפים בישראל בפריסה ארצית במודל זכיינות, כשהסניפים העתידיים יהיו ברחוב, בקניונים ומתחמי בילוי וקניות.
כמו כן קיבל המשרד את תקציב יחסי הציבור של רשת הום סנטר. לרשת העשה זאת בעצמך בתחום שיפוץ ואחזקת הבית יש 44 סניפים בפריסה ארצית.
***משרד פייקין תקשורת ויחסי ציבור זכה בתקציב יחסי הציבור של סינמטק תל אביב. במשרד אומרים כי הבחירה בהם היא "מהלך נוסף של מנכ"לית סינמטק תל אביב דינה פלד שנכנסה לתפקידה לפני כשנה וחצי, ופועלת מאז להגדלת פעילות הסינמטק וחשיפתו למגוון רחב של קהלים חדשים, זאת לצד שמירה על ערכיו וייחודיותו וטיפוח קהל לקוחותיו הוותיק והנאמן".
סינמטק תל אביב מצטרף לשורה של לקוחות בתחומי התרבות, הקולנוע והספרות בהם מטפל 'פייקין תקשורת ויחסי ציבור' בבעלותה של מיכל פייקין-ברנס. בין הלקוחות נמנים סרטי יונייטד קינג, בית הספר לקולנוע מעלה, פלטפורמת הספרים המוקלטים אייקאסט, הוצאת הספרים אחוזת בית ועוד.
- בתום מכרז עם 10 מתמודדים: אייזנברג אליאש זכה בתקציב היח"צ של מכללת אחוה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
***משרד נטע שריקי יעוץ תקשורתי ויחסי ציבור המתמחה בניהול לקוחות בתחומי הלייף סטייל והצרכנות קיבל 3 לקוחות חדשים, של ניצה נופרבר - בעלת קליניקה Clean In לגמילה מגלוטן, סוכר ועישון (מטפלת באמצעות הילינג); נטור קליניק - קליניקה לקוסמטיקה רפואית; ומרפאת שיניים I smile בהנהלת ד"ר ריטה יושפה.
- 1.אורן 22/02/2018 11:10הגב לתגובה זוקורא את רשימת השמות ומובך. מכיר כל אחד מהם ולא מבין מהיכן החוצפה והיהירות שלהם.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
