אופרייט ליס
צילום: אתר החברה
פרסום ראשון

לאחר 3 שנים בבורודה-קפלן - תקציב 'אופרייט' שב ליהושע

ב-2016 ו-2017 התקציב עמד על כ-9 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. עיקר התקציב מופנה לרדיו והיתר לעיתונות ולדיגיטל ללא טלוויזיה בתמהיל המדיה
משה בנימין | (4)

3 שנים לאחר שעבר מיהושע TBWA לבורודה-קפלן, תקציב הפרסום של אופרייט ליס חוזר על עקביו ליהושע - כך נודע לאייס.

בין משרד הפרסום לחברת הליסינג מתנהל רומן ארוך "און אנד אוף" כבר שנים רבות. תחילת ההתקשרות בין הצדדים נוצרה עם רכישת משרד הפרסום נחמני צפריר על ידי יהושע TBWA בשנת 2008. המשרד הקטן ניהל בזמנו, בין השאר, את תקציב הפרסום של חברת הליסינג ועם רכישת הבעלות עבר לידי יהושע (יחד עם תקציבי ביתילי ועוד). 

בשנת 2012 עזבה אופרייט ליס את יהושע לאחר שזה זכה בתקציב הפרסום של חברת שלמה סיקסט. עם זאת ההתקשרות עם שלמה סיקסט לא החזיקה מעמד והתקציב שב לארועטי ברמן (דאז). ב-2013 יהושע קיבל לידיו בחזרה את התקציב של אופרייט, ובמלואו, כולל פעילות מכירות הרכב של החברה שטופל עד אז ב'אקסיומה'. ב-2015 שוב נפרד הצדדים כאשר תקציב אופרייט עבר לבורודה-קפלן, עד למעבר הנוכחי. 

שנת השיא של אופרייט ב-3 השנים האחרונות נרשמה ב-2015, אז עמד התקציב על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום, המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. ב-2016 ו-2017 התקציב עמד על כ-9 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. עיקר התקציב, למעלה מ-60% מופנה לרדיו והיתר לעיתונות ולדיגיטל ללא טלוויזיה בתמהיל המדיה והסלוגן המוביל (בעיקר) את פרסומי החברה הוא "הילדים הטובים של עולם הרכב". 

בבורודה קפלן אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "שמחנו לעבוד עם אופרייט, האנשים נפלאים ואנחנו מאחלים להם הצלחה מכל הלב". תגובת יהושע לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עתיק 25/02/2018 08:47
    הגב לתגובה זו
    היו זמנים שמשרדי פרסום היו מתביישים להוציא הודעה לעיתונות על תקציבים בסדר גודל כזה. אבל היום כשהתקציבים הגדולים (אם עוד יש כאלה) לא זזים אז גם תקציב של חברה קיקיונית שווה כותרת באייס. ועוד הערה - ״תגובת יהושע לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה...״ אני מציע גם לאנשי יהושע וגם לאנשי אייס להתקדם. הרי היחידים שיש להם אינטרס להוציא הודעה כזאת לאייס זה ליהושע. אז על מי אתם עובדים? אנחנו כבר לא בשנות התשעים
  • 2.
    אחד שמבין 22/02/2018 15:08
    הגב לתגובה זו
    לפני שמקשקים, בודקים
  • 1.
    בורודה מתפוררים... איחוד עם LEAD קרוב מתמיד (ל"ת)
    ארי 21/02/2018 13:36
    הגב לתגובה זו
  • ארי אתה דביל (ל"ת)
    איתן 22/02/2018 09:40
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.