פרסום ראשון

מפרסס: גיא גולד חוזר לבלינק אחרי חצי שנה באברהם

גולד ישוב לבלינק לתפקיד מנהל הקריאייטיב בו שימש בעבר. במשרד הפרסום מסבירים כי "הוא לא השתלב". גולד לאייס: "שמח לחזור לבית המוביל בישראל בתוכן וסושיאל"
משה בנימין | (6)

5 חודשים בלבד, זה הזמן שלקח לגיא גולד להבין שזה לא זה, לעשות סיבוב פרסה ולשוב מפרסום אברהם אל בלינק - סוכנות הסושיאל בבעלות שגיא חמץ וקבוצת HAVAS.

גולד עבד כשנתיים בבלינק כמנהל קריאייטיב ואז עבר לפרסום אברהם שביקש לעבות את יכולות הדיגיטל-סושיאל. הוא ישוב לבלינק לאותו התפקיד כמנהל הקריאייטיב של המשרד. בעברו שימש גולד כמנהל הדיגיטל של ההתאחדות לכדורגל. בעבר היה כתב בפנאי פלוס ובידיעות אחרונות, ואף לקח חלק באחת העונות של הישרדות. גולד הוא גם אושיית פייסבוק עם עשרות אלפי עוקבים.

גולד מסר לאייס: "שמח לחזור ולעבוד בבית המוביל בישראל לתוכן וסושיאל". בסביבת משרד הפרסום אומרים לאייס על הפרידה המהירה: "הוא לא השתלב".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רשף 28/01/2018 16:43
    הגב לתגובה זו
    מאוכזב. ועכשיו נחכה לתגובות של כל התקציבאים של שגיא שיגידו כמה זה לא נכון.
  • 3.
    מעיין 28/01/2018 16:20
    הגב לתגובה זו
    מי נתן לו רישיון? מנהל קריאייטיב אעלק?! כותב סטטוסים בפייסבוש
  • 2.
    עידן 28/01/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
    מי ישמע הביאו את רונלדו. שיעמום בביצה
  • 1.
    מיכאל 28/01/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    בלינק כיבו אותו וימשיכו לכבות. זה מה שעשו שם לדור. מיצרני תוכן הם הפכו ליצרני גיפים ב 200k שח ועושק לקוחות. אבל כל אחד צריך להביא הביתה אוכל אז מאחל לו בהצלחה.
  • כל מה שלמדתי, למדתי בבלינק :) תפרגנו, זה נעים בנשמה. (ל"ת)
    דור 28/01/2018 19:59
    הגב לתגובה זו
  • רותם 28/01/2018 19:55
    הגב לתגובה זו
    חבל על הצרות עין.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.