גיא גולד
צילום: עמוד הפייסבוק של גיא גולד
פרסום ראשון

מפרסס: גיא גולד חוזר לבלינק אחרי חצי שנה באברהם

גולד ישוב לבלינק לתפקיד מנהל הקריאייטיב בו שימש בעבר. במשרד הפרסום מסבירים כי "הוא לא השתלב". גולד לאייס: "שמח לחזור לבית המוביל בישראל בתוכן וסושיאל"
משה בנימין | (6)

5 חודשים בלבד, זה הזמן שלקח לגיא גולד להבין שזה לא זה, לעשות סיבוב פרסה ולשוב מפרסום אברהם אל בלינק - סוכנות הסושיאל בבעלות שגיא חמץ וקבוצת HAVAS.

גולד עבד כשנתיים בבלינק כמנהל קריאייטיב ואז עבר לפרסום אברהם שביקש לעבות את יכולות הדיגיטל-סושיאל. הוא ישוב לבלינק לאותו התפקיד כמנהל הקריאייטיב של המשרד. בעברו שימש גולד כמנהל הדיגיטל של ההתאחדות לכדורגל. בעבר היה כתב בפנאי פלוס ובידיעות אחרונות, ואף לקח חלק באחת העונות של הישרדות. גולד הוא גם אושיית פייסבוק עם עשרות אלפי עוקבים.

גולד מסר לאייס: "שמח לחזור ולעבוד בבית המוביל בישראל לתוכן וסושיאל". בסביבת משרד הפרסום אומרים לאייס על הפרידה המהירה: "הוא לא השתלב".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רשף 28/01/2018 16:43
    הגב לתגובה זו
    מאוכזב. ועכשיו נחכה לתגובות של כל התקציבאים של שגיא שיגידו כמה זה לא נכון.
  • 3.
    מעיין 28/01/2018 16:20
    הגב לתגובה זו
    מי נתן לו רישיון? מנהל קריאייטיב אעלק?! כותב סטטוסים בפייסבוש
  • 2.
    עידן 28/01/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
    מי ישמע הביאו את רונלדו. שיעמום בביצה
  • 1.
    מיכאל 28/01/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    בלינק כיבו אותו וימשיכו לכבות. זה מה שעשו שם לדור. מיצרני תוכן הם הפכו ליצרני גיפים ב 200k שח ועושק לקוחות. אבל כל אחד צריך להביא הביתה אוכל אז מאחל לו בהצלחה.
  • כל מה שלמדתי, למדתי בבלינק :) תפרגנו, זה נעים בנשמה. (ל"ת)
    דור 28/01/2018 19:59
    הגב לתגובה זו
  • רותם 28/01/2018 19:55
    הגב לתגובה זו
    חבל על הצרות עין.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.