יהושע TBWA חוגג 20: חזרנו לכמה מהפרסומות הזכורות שלו
משרד הפרסום יהושע TBWA מציין 20 שנות פעילות באירוע חגיגי שיקיים בסוף השבוע בתל אביב. המשרד שמוקם בסוף 2016 במקום הרביעי ברשימת המשרדים - עם מחזור של יותר מ-200 מיליון שקלים, נחשב מזה שנים רבות לאחד המשרדים המובילים בענף.
לאורך השנים רשם המשרד הישגים משמעותיים בעולם הפרסום ומהלכים שהפכו לקלאסיקות ומטבעות לשון בתרבות הישראלית.
יגאל ברקת, מנכ"ל המשרד, אמר לאייס: "אנחנו שמחים ונרגשים לציין 20 שנה לפעילות המשרד שמדורג בין 5 המשרדים הגדולים בישראל, ומייצג לקוחות גדולים ורבים לאורך השנים. המשרד חתום על מהלכי פרסום גדולים ומשמעותיים בענף וזו הזדמנות מצוינת בשבילנו להגיד תודה ללקוחות, לעובדים ולשותפים לעשייה, ולאחל עוד עשרות שנים של עבודה קריאטיבית ופורצת דרך יחד".
אנחנו כאן באייס החלטנו לתת לכם טעימה על קצה המזלג של 6 פרסומות שאתם בטח זוכרים. אם יש לכם עוד, אתם מוזמנים לציין אותן בטוקבקים ובעמודים שלנו בפייסבוק ובטוויטר.
"מיאו חתולה"
כן, היו פעם פלאפונים כאלה...
הפעם הראשונה בפרסומות בטלוויזיה ש-2 גברים מתנשקים
ליאור מילר בסרטון המדובר. לא, לא קסטרו, בזק...
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
והיום היו מלהקים את רושפלד
חודשים אח"כ עוד חיקינו את המבטא של הבחורה
- 7.אלי סהר 26/12/2017 17:58הגב לתגובה זוהיו זמנים...
- 6.יהושוע (ל"ת)בקיצור ספי שקד... 25/12/2017 12:26הגב לתגובה זו
- 5.שירה ג 25/12/2017 10:27הגב לתגובה זוקודם כל רמי יהושע, אפשר לומר עליו הרבה דברים, אבל אי אפשר לקחת ממנו את הכריזמה, שייצרה אמנם המון יסמנים, אבל הוא יודע להעריך את מי שהעז לומר לו את האמת. . רייצ'ל- יד ימינו של רמי, השוטר הטוב, האדם האנושי והאכפתי בתוך הארגון, שבאמת אוהב ודואג לרווחת העובדים, HR בכל רמת איבריה, ידעה לגייס, לשמר ולהחזיר אנשים טובים שהיו נכס, בלעדיה לא ברור אם המשרד היה מגיע לאן שהגיע פנינה פישר: מנהלת הלקוחות שגם מבינה קריאייטיב עשויה מזן נדיר, נולדה עם סכין בין השיניים, רכשה את ההערכה שלה עם רק דרך מקצועיות ואפס התנחמדויות. כבר לא עושים כאלה היום. שאול נפתלי: לא ממש מכירה אבל הבנתי שהוא איש קריאיטיב מדהים ואדם מדהים רובי ניסן: איש ירושלים, אדם מיוחד עם אפס אגו וטונות כישרון, מספר אחת בארץ בקריאייטיב ישראלי והקמפיינים שלו היו ועודם שילוב נדיר של קריאייטיב ואפקטיב, גם בדרכו הפשוטה התחבב מאוד על לקוחות ועל העובדים שלו שנתנו לו את הנשמה. ספי שקד: אפשר לומר עליו המון דברים אבל בכל מקום שהוא מגיע, הוא מציב רף קריאייטיבי גבוה שמבוסס על שפיצים אסטרטגיים, יודע לזהות רעיון מקילומטרים ואין לו בעיה שהוא ניתן אפילו ע"י המ
- 4.מה עם הקמפיין שלי? (ל"ת)שמרית הררי 24/12/2017 18:54הגב לתגובה זו
- 3.איתי 24/12/2017 13:26הגב לתגובה זו1. פרימור בובות 2. פרימור נשים בהריון 3. דיסקונט לדורותיו (בים, בשדה, שייקה אופיר ועוד) 4. טרה - חלב חלב 5. ווינר - בעיטה 6. מקדונלדס - גיהנום 7. מהעבר הרחוק יותר יש את את מועצת הירקות, סיגרה=אימפוטנציה ועוד מלא
- אור 24/12/2017 15:15הגב לתגובה זוהיו להם בעבר גם דברים יפים למגדל ולמולר. אני זוכר גם את המכללה למנהל מהעבר הרחוק. בדיסקונט אפשר לעשות רשימה של לפחות 10 קמפיינים מעולים (כולם מלפני 5-10 שנים). גם למקדונלדס היה את הנהג מונית ולווינר כמה קמפיינים טובים. אבל מה הם עשו בשנים האחרונות? אני ממש לא מצליח להיזכר בקמפיין אחד ראוי של המשרד הזה? אולי נביעות עם הכניסה בתמי ארבע. אולי...
- 2.לירון 24/12/2017 12:46הגב לתגובה זוהפרסומת של שלושת האופים היא אחת הפרסומות הטובות בהיסטוריה של הפרסום בישראל. קאלט אמיתי
- 1.בן 24/12/2017 12:34הגב לתגובה זוכל הפרסומות שהעליתם כאן בלי יוצא מן הכלל הן מהקדנציה של ספי שקד ורובי ניסן. אתם עושים קצת עוול כי היו לאורך השנים גם קמפיינים טובים לבנק דיסקונט, מקדולנד׳ס, פרימור, טרה, מולר ואולי עוד אחד או שניים. אבל בשנים האחרונות הרוב פח
- סן דלפור של סימה והילי (ל"ת)אחת שיודעת 24/12/2017 21:17הגב לתגובה זו
- איגי 24/12/2017 16:31הגב לתגובה זומיאו חתולה תסריט שנעשה בקדנציה של שאול נפתלי. ספי שקד רק נהנה מהפירות.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.