
דוחות פרטנר: יותר מ-30 אלף לקוחות לשירות הטלוויזיה
31 אלף לקוחות כבר התחברו לשירות הטלוויזיה של פרטנר - כך עולה מדוחות החברה לרבעון השלישי שמפורסמים הבוקר (יום ג'). סך ההכנסות החברה ברבעון שלישי 2017 הסתכמו ב-826 מיליון שקלים, ירידה של 3% מ-849 מיליון ברבעון השלישי של 2016.
שוק הטלוויזיה הרב ערוצי סוער בשנים האחרונות. ביולי השיקה פרטנר את השירות שלה, ובאוגוסט התחילו ההתקנות בבתים. השירות שלה מצטרף לסלקום TV שהושק לפני 3 שנים, SMART.TV שנחנך השנה, והשירותים המוזלים של HOT ו-yes.
בהתייחסו לתוצאות הרבעון השלישי של 2017, אמר מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי: "הכניסה החזקה שלנו לשוק הטלוויזיה ביחד עם הנוכחות המשמעותית שלנו בשווקי האינטרנט והסלולר מבססת את פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת. נתוני גיוס הלקוחות לפרטנר TV גבוהים ביחס לתחזיות המוקדמות שלנו. בחודש האחרון גבר עוד יותר קצב המכירות ומספר ההתקנות היומיות הואץ בהשוואה לחודשים אוגוסט עד אוקטובר". לדבריו, "בתוך פחות מחודש, השלמנו התקנה ב-11,111 בתים נוספים וכעת מספר משקי הבית שכבר מחוברים לשירות פרטנר TV עומד על כ-31,111 . בנוסף, תואמה לעוד אלפי משקי בית נוספים התקנה עד לסוף החודש אחרי שכבר השלימו הצטרפות לשירות. מרבית הלקוחות שהצטרפו לשירות, בחרו בשילוב שירות הטלוויזיה כחלק מהצעות הבאנדל והטריפל שלנו, אשר כוללות גם ספק ותשתית אינטרנט".