
קמפיין 'איזי-גו' מתחיל כשעוברים ל"מצב טיסה"
צרכני הדילים, חבילות הנופש ותיירי הרגע האחרון נמצאים בדיגיטל, מול מסך, זה כבר ידוע לכולם. מי שמנסה למצוא אותם באמצעים קריאייטיביים, ומשקיעים מאמץ באיתור נקודות ממשק חדשות ומפתיעות היא חברת התיירות איזי גו באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר. לאחר הניסיון הקודם שהציג לגולשים ביוטיוב פרסומות פרירול ליעדים בחו"ל על פי תוכן השירים שכללו שמות של יעדים בחו"ל, הלכו הפעם שמעוני ואיזי גו צעד אחד קדימה לעולמות המובייל עם פעלול טכנולוגי מעניין שהופך את המכשיר הנייד מעוד מסך תצוגה למשתתף פעיל, באמצעות המשתמש. במשרד הפרסום הצליחו לתכנת באמצעות חברת מונולית (Monolith) פיצ'ר שמציג דילים לחו"ל לאחר מעבר למצב טיסה בנייד - שימוש חדשני ומעניין שמייצר מהלך פרסומי כתוצאה משינוי הגדרה במכשיר ודווקא כשהוא במצב טיסה. כך זה עובד מאחורי הרעיון עמוד קופי דיגיטל חדש בשמעוני בשם מתן חלק שהצטרף למשרד לפני כחודש ממקאן ואלי. לאחרונה ראינו מהלך דומה, ברמה התפעולית, של דורקס באמצעות מקאן תל אביב אז הנייד עבר למצב רטט בעת מעברון פרסומת למותג הקונדומים. ככל הנראה מסתמן טרנד מובייל-פרסום חדש שמתחיל לעשות שימוש בפיצ'רים ובהגדרות המכשיר עצמם ויותר מגבולות הגזרה של המסכים והאינטרנט ונראה גם שבשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר החליטו לשים דגש על יוזמות דיגיטליות שבעבר לא איפיינו את המשרד. מעבר לשימוש הספציפי בטכנולוגיה הזו נראה שמדובר בעולם של אפשרויות שרק מחכה שיגלו אותו. מספיק לעבור על רשימת ההגדרות ושלל האפשרויות שמגיעים בילד-אין במכשירים הניידים של ימינו כדי לשער מה יכול מתכנת כשרוני להפיק יחד עם איש קריאייטיב במשרד פרסום. מנגד, החדירה לפרטיות והקלות שבה "ידיים מבחוץ" יכולות לטייל לנו בתוך המכשירים האישיים היא נושא אחר ששווה דיון בעצמו ומי יודע עד להיכן ימתח הגבול. קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: טל פרלמוטר קופי ג'דיד מהפזורה: מתן חלק ארטית: אלכס קולנסקי סמנכ"לית לקוחות: יוספה גלנטה האמא של הדיגיטל: רחלי בן אבי מפיק דיגיטל: שימי קופרלי יקדם את זה בסושיאל: יוני סעדון
- 3.דודו גורש 01/10/2017 11:06הגב לתגובה זוכל הכבוד על מהלך מצויין
- 2.קופי 27/09/2017 11:03הגב לתגובה זוhttps://boingboing.net/2017/08/24/a-website-that-only-works-offl.html
- 1.חדשנות 27/09/2017 10:25הגב לתגובה זומבריק. הצעד הבא ג'ינגלים לחירשים כשעוברים למצב "השתק". יאללה דחוף לקאן

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7