קמפיין 'איזי-גו' מתחיל כשעוברים ל"מצב טיסה"
צרכני הדילים, חבילות הנופש ותיירי הרגע האחרון נמצאים בדיגיטל, מול מסך, זה כבר ידוע לכולם. מי שמנסה למצוא אותם באמצעים קריאייטיביים, ומשקיעים מאמץ באיתור נקודות ממשק חדשות ומפתיעות היא חברת התיירות איזי גו באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר.
לאחר הניסיון הקודם שהציג לגולשים ביוטיוב פרסומות פרירול ליעדים בחו"ל על פי תוכן השירים שכללו שמות של יעדים בחו"ל, הלכו הפעם שמעוני ואיזי גו צעד אחד קדימה לעולמות המובייל עם פעלול טכנולוגי מעניין שהופך את המכשיר הנייד מעוד מסך תצוגה למשתתף פעיל, באמצעות המשתמש. במשרד הפרסום הצליחו לתכנת באמצעות חברת מונולית (Monolith) פיצ'ר שמציג דילים לחו"ל לאחר מעבר למצב טיסה בנייד - שימוש חדשני ומעניין שמייצר מהלך פרסומי כתוצאה משינוי הגדרה במכשיר ודווקא כשהוא במצב טיסה.
כך זה עובד
מאחורי הרעיון עמוד קופי דיגיטל חדש בשמעוני בשם מתן חלק שהצטרף למשרד לפני כחודש ממקאן ואלי. לאחרונה ראינו מהלך דומה, ברמה התפעולית, של דורקס באמצעות מקאן תל אביב אז הנייד עבר למצב רטט בעת מעברון פרסומת למותג הקונדומים. ככל הנראה מסתמן טרנד מובייל-פרסום חדש שמתחיל לעשות שימוש בפיצ'רים ובהגדרות המכשיר עצמם ויותר מגבולות הגזרה של המסכים והאינטרנט ונראה גם שבשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר החליטו לשים דגש על יוזמות דיגיטליות שבעבר לא איפיינו את המשרד.
מעבר לשימוש הספציפי בטכנולוגיה הזו נראה שמדובר בעולם של אפשרויות שרק מחכה שיגלו אותו. מספיק לעבור על רשימת ההגדרות ושלל האפשרויות שמגיעים בילד-אין במכשירים הניידים של ימינו כדי לשער מה יכול מתכנת כשרוני להפיק יחד עם איש קריאייטיב במשרד פרסום. מנגד, החדירה לפרטיות והקלות שבה "ידיים מבחוץ" יכולות לטייל לנו בתוך המכשירים האישיים היא נושא אחר ששווה דיון בעצמו ומי יודע עד להיכן ימתח הגבול.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: טל פרלמוטר
קופי ג'דיד מהפזורה: מתן חלק
ארטית: אלכס קולנסקי
סמנכ"לית לקוחות: יוספה גלנטה
האמא של הדיגיטל: רחלי בן אבי
מפיק דיגיטל: שימי קופרלי
יקדם את זה בסושיאל: יוני סעדון
- 3.דודו גורש 01/10/2017 11:06הגב לתגובה זוכל הכבוד על מהלך מצויין
- 2.קופי 27/09/2017 11:03הגב לתגובה זוhttps://boingboing.net/2017/08/24/a-website-that-only-works-offl.html
- 1.חדשנות 27/09/2017 10:25הגב לתגובה זומבריק. הצעד הבא ג'ינגלים לחירשים כשעוברים למצב "השתק". יאללה דחוף לקאן
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
