H&M רכשה את ברייק הזהב ב'הישרדות' ב-300 אלף שקל
במוצ"ש הקרוב תסתיים העונה הנוכחית של הישרדות שתהיה גם האחרונה במודל 2 הערוצים המסחריים לפני המעבר ל-3 ערוצים בנובמבר הקרוב. לאייס נודע כי ברייק הזהב, הפרסומת לפני ההכרזה על הזוכה שיהיה השורד האחרון נרכש על ידי רשת האפנה הבינלאומית H&M. על פי הערכות בשוק המדיה, זמן האוויר מוערך בכ-300 אלף שקלים.
הפרסומת של רשת האופנה באורך של כ-60 שניות היא פרסומת בינלאומית שעולה השבוע ושבוע הבא ב-60 מדינות מסביב לעולם. h&m מפיקה פרסומת אחידה שאותה היא מפיצה בכל הנקודות שבהן היא פעילה וכך גם בישראל, כאן מייצגים אותה משרד הפרסום יהושע TBWA שרכש את ברייק הזהב באמצעות חברת רכש המדיה TMF.
ברייק הזהב נקבע כמחיר FIX (קבוע) על ידי הזכייניות כך שלזמן הפרסומת אין השפעה על המחיר, ובאותה מידה פרסומת של 30 שניות הייתה מתומחרת גם היא באזור ה-300 אלף שקל.
- הישרדות עקפה את הפטריוטים בפריים טיים; מי במקום הראשון?
- אחרי עונה חלשה: גמר הישרדות הצליח לנצח את הערב עם 17.2%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בעבר, בתור הזהב של תכניות הריאליטי ברייק הזהב היה מושך אליו יותר באזז בתעשייה, בהתאם לנתוני הרייטינג הגבוהים של התכניות. מנגד, בפועל למרות הצניחה העקבית בנתוני תכניות הריאליטי המחירים נותרו קשיחים בין 250 ל-300 אלף שקלים.
למותגי האופנה יש משיכה טבעית לתכניות הריאליטי שם נמצאים קהלי היעד שלהם, בין אם מדובר בצעירים או בבתי אב ומשפחות צעירות. כך לדוגמא רכש בית האופנה רנואר את 3 הברייקים ב-3 תכניות הריאליטי: הכוכב הבא, הישרדות והאח הגדול, בשנת 2016 בכמיליון שקלים.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
