חנן גרינברג
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

לראשונה: הסנגוריה הצבאית "גייסה" למילואים יועץ תקשורת

עם פניות רבות מצד התקשורת ותיקים בפרופיל תקשורתי גבוה, החליט הסצ"ר לצרף את חנן גרינברג, בעבר הכתב הצבאי של ynet ומעריב, שיעניק שירותיו במסגרת שירות מילואים
אלכסנדר כץ | (2)

הסנגוריה הצבאית תחל לעשות שימוש בשירותיו של יועץ תקשורת - כך נודע לאייס. לאחרונה סוכם כי חנן גרינברג יסייע במסגרת שירות מילואים, לסנגוריה בהתנהלות המקצועית מול אמצעי התקשורת. 

 

לגרינברג בן ה-39 הכרות עם התחום, מעברו ככתב לענייני צבא ב-ynet ובעיתון מעריב. לפני מספר שנים עבר לתחום היח"צ ובשנים האחרונות הוא משמש כיועץ תקשורת של ארגון נכי צה"ל ומספר גופים נוספים הנושקים לתחום הביטחון.

 

הסנגוריה הצבאית מעניקה מדי שנה יעוץ וליווי משפטי לאלפי חיילים בשירות חובה וקבע במגוון נושאים, מהשתמטות משירות צבאי, דרך עבירות אלימות, סמים ונשק ועד סוגיות מבצעיות רגישות. במסגרתה פועלים סנגורים בשירות סדיר ועשרות אנשי מילואים, מבכירי עורכי הדין הפועלים בארץ. בנוסף, פועלת הסנגוריה הצבאית, בכובעה הציבורי, למיצוי זכויות חיילים צה"ל בנושאים פליליים מערכתיים בתחום האכיפה, הכליאה ועוד. 

בפקודות מטכ"ל נקבע כי הסנגור הצבאי הראשי רשאי לקיים שיח עם אמצעי התקשורת וכן לפרסם התייחסות והודעות לתקשורת, כשהדבר משרת את טובת הלקוחות, ללא צורך באישור בדובר צה"ל. בשל היקף פעילותה וחשיבותה של הסנגוריה הצבאית וכן פניות רבות של אמצעי התקשורת, החליט הסנגור הצבאי הראשי (הסצ"ר), אל"ם רן כהן, להסתייע בשירותיו של גרינברג. גרינברג יבצע את עבודתו עבור הסנגוריה כחלק משירות מילואים, כפי שעושים עו"ד המשרתים במילואים בסנגוריה הצבאית.

התיק הצבאי הכי מדובר בשנים האחרונות היה של אלאור אזריה, שעשה שימוש בפרקליטים פרטיים, בהם עו"ד יורם שפטל. מאידך, אופק בוכריס כן עשה שימוש בפרקליטות הצבאית.

 

גרינברג אישר את הפרטים לאייס. "מן הראוי שפעילותה של הסנגוריה הצבאית תקבל ביטוי פומבי אחראי ומקצועי", אמר לאייס. "אני שמח על הזכות לסייע לסנגוריה הצבאית לנווט בבטחה בעולם התקשורת".                       

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחלה דובר ואחלה עבודה (ל"ת)
    אחד שיודע 13/09/2017 12:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מיקי 13/09/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    הבחור יודע לעבוד. מהלך נכון של הסנגוריה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.