כזה לא ראיתם: סטימצקי בפרסומת בלי סאונד ותמונה
משרד הפרסום ענבר מרחב G ממשיך בחיפוש היצירתי אחר הדרמה הטמונה במותג רשת חנויות הספרים סטימצקי. לאחר מהלך "אפילו למבצעים שלנו יש סיפור" ו"ספרים הופכים את הדרך לקצרה יותר" המשרד מקבל מסטימצקי יד חופשית בקריאייטיב ומוצא ממד נוסף של דרמה בתוך עולם הספרים ושוב מפעיל את הדמיון של הצופים, תרתי משמע.
במהלך מעניין ומקורי, סדרת פרסומות חדשה של המותג שמיועדת לבתי הקולנוע תציג פרסומות ללא תמונה וללא סאונד, אלא עם כיתוב בלבד בתחתית המסך השחור הגדול. המשרד ומותג הספרים מבקשים להפעיל את חוש הסקרנות של הצופים בעזרת טקסט בלבד עם פרסומת שמכוונת דווקא לקהל באולמות הקולנוע, במדיה שממקסמת את חווית הצפייה.
בעמוד הפייסבוק כתבו אנשי ענבר מרחב G על הפרסומת: "כשאתם רואים סרט בקולנוע אתם לא באמת משתמשים בדמיון שלכם, מישהו קבע בשבילכם איך יראו התפאורה, הגיבורים, הלבוש, האפקטים, אפילו מה יהיה הסאונד. בסרטים החדשים שלנו לסטימצקי החזרנו לצופים את הכח לדמיין, עכשיו בבתי הקולנוע!".
- דיסקונט קפיטל משקיעים בסטימצקי לפי שווי של 220-230 מיליון שקל
- קבוצת גולף תעניק אופציות לסטימצקי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים:
לקוח: סטימצקי
משרד: ענבר מרחב G
סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא
ארט דיירקטור: אלחנדרו פלדמן
קופירייטר: שגיא בטש
מנהלת לקוחות: נוגה לביא
תקציבאית: ניצן זיידמן
מנכ"ל משותף: בן סבר
מנכ"ל משותף: אור גלייכר
לא הפריעו: חן ענבר, ירון מרחב
מנהל מחלקת מדיה: ליאור גרינץ
- 6.רועי 22/08/2017 15:19הגב לתגובה זוכל הכבוד, מגניב לאללה
- 5.יורם 22/08/2017 13:07הגב לתגובה זוסרט ללא תמונה...חידוש? לא ממש. נעשה במשך שנים בתצורות שונות בשלמור ע"י גדעון יורם לוי ושות'. סרטים נחמדים. בולטים. אבל בהחלט לא פריצת דרך ולא חדשני.
- קופיפית 24/08/2017 00:50הגב לתגובה זוענבר ויגאל עזרא כפרה עליך, שיחקתם אותה!
- יוסי 22/08/2017 16:10הגב לתגובה זובניגוד לקונספט של הרדיו בזמנו, שהיה בולט וזכיר, הוא לא הביא תובנה כלשהי. היה קמפיין רציונלי שדיבר אל השכל. הקריאייטיב בקמפיין של סטימצקי יושב על תובנה נהדרת. הדמיון שאנחנו משתמשים בזמן קריאת ספר. הקמפיין עדכני כי מופיע בתקופת המסכים שהשתלטו על מוחנו ומצמצמים את היכולות הדימיון שלנו. אחר כך הקריאייטיב כבר עובד בלי בעיה. הפרסים שיקבלו בעולם, יהיו על התובנה. כל הכבוד.
- עאלק יורם 22/08/2017 13:23הגב לתגובה זוקנאי במשרד מספר 19
- 4.רמת החייל הג'ובניק 22/08/2017 12:53הגב לתגובה זווהוא גם מספיק חכם להקיף את עצמו בעוד תותחים בקריאייטיב
- 3.רועי 22/08/2017 12:20הגב לתגובה זוכשזה בשפת המותג ותורם למותג אז קחו כמה יד חופשית שאתם רוצים. פה זה נהדר.
- ג'ורג' קוסטנזה 22/08/2017 12:50הגב לתגובה זויד חופשית זה לאשר משהו שונה ונועז גם אם הוא עומד בקנה אחד עם ערכי המותג
- 2.אורי 22/08/2017 11:51הגב לתגובה זומשרד שהוא כל הזמן בכותרות ! שאפו
- 1.יד חופשית או סתם דרך לחסוך בתקציב פוסט (ל"ת)קונילמל 22/08/2017 11:04הגב לתגובה זו
- שרלוק הולמס 22/08/2017 12:48הגב לתגובה זוחוצפה כזאת

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.