כזה לא ראיתם: סטימצקי בפרסומת בלי סאונד ותמונה
משרד הפרסום ענבר מרחב G ממשיך בחיפוש היצירתי אחר הדרמה הטמונה במותג רשת חנויות הספרים סטימצקי. לאחר מהלך "אפילו למבצעים שלנו יש סיפור" ו"ספרים הופכים את הדרך לקצרה יותר" המשרד מקבל מסטימצקי יד חופשית בקריאייטיב ומוצא ממד נוסף של דרמה בתוך עולם הספרים ושוב מפעיל את הדמיון של הצופים, תרתי משמע.
במהלך מעניין ומקורי, סדרת פרסומות חדשה של המותג שמיועדת לבתי הקולנוע תציג פרסומות ללא תמונה וללא סאונד, אלא עם כיתוב בלבד בתחתית המסך השחור הגדול. המשרד ומותג הספרים מבקשים להפעיל את חוש הסקרנות של הצופים בעזרת טקסט בלבד עם פרסומת שמכוונת דווקא לקהל באולמות הקולנוע, במדיה שממקסמת את חווית הצפייה.
בעמוד הפייסבוק כתבו אנשי ענבר מרחב G על הפרסומת: "כשאתם רואים סרט בקולנוע אתם לא באמת משתמשים בדמיון שלכם, מישהו קבע בשבילכם איך יראו התפאורה, הגיבורים, הלבוש, האפקטים, אפילו מה יהיה הסאונד. בסרטים החדשים שלנו לסטימצקי החזרנו לצופים את הכח לדמיין, עכשיו בבתי הקולנוע!".
- דיסקונט קפיטל משקיעים בסטימצקי לפי שווי של 220-230 מיליון שקל
- קבוצת גולף תעניק אופציות לסטימצקי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים:
לקוח: סטימצקי
משרד: ענבר מרחב G
סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא
ארט דיירקטור: אלחנדרו פלדמן
קופירייטר: שגיא בטש
מנהלת לקוחות: נוגה לביא
תקציבאית: ניצן זיידמן
מנכ"ל משותף: בן סבר
מנכ"ל משותף: אור גלייכר
לא הפריעו: חן ענבר, ירון מרחב
מנהל מחלקת מדיה: ליאור גרינץ
- 6.רועי 22/08/2017 15:19הגב לתגובה זוכל הכבוד, מגניב לאללה
- 5.יורם 22/08/2017 13:07הגב לתגובה זוסרט ללא תמונה...חידוש? לא ממש. נעשה במשך שנים בתצורות שונות בשלמור ע"י גדעון יורם לוי ושות'. סרטים נחמדים. בולטים. אבל בהחלט לא פריצת דרך ולא חדשני.
- קופיפית 24/08/2017 00:50הגב לתגובה זוענבר ויגאל עזרא כפרה עליך, שיחקתם אותה!
- יוסי 22/08/2017 16:10הגב לתגובה זובניגוד לקונספט של הרדיו בזמנו, שהיה בולט וזכיר, הוא לא הביא תובנה כלשהי. היה קמפיין רציונלי שדיבר אל השכל. הקריאייטיב בקמפיין של סטימצקי יושב על תובנה נהדרת. הדמיון שאנחנו משתמשים בזמן קריאת ספר. הקמפיין עדכני כי מופיע בתקופת המסכים שהשתלטו על מוחנו ומצמצמים את היכולות הדימיון שלנו. אחר כך הקריאייטיב כבר עובד בלי בעיה. הפרסים שיקבלו בעולם, יהיו על התובנה. כל הכבוד.
- עאלק יורם 22/08/2017 13:23הגב לתגובה זוקנאי במשרד מספר 19
- 4.רמת החייל הג'ובניק 22/08/2017 12:53הגב לתגובה זווהוא גם מספיק חכם להקיף את עצמו בעוד תותחים בקריאייטיב
- 3.רועי 22/08/2017 12:20הגב לתגובה זוכשזה בשפת המותג ותורם למותג אז קחו כמה יד חופשית שאתם רוצים. פה זה נהדר.
- ג'ורג' קוסטנזה 22/08/2017 12:50הגב לתגובה זויד חופשית זה לאשר משהו שונה ונועז גם אם הוא עומד בקנה אחד עם ערכי המותג
- 2.אורי 22/08/2017 11:51הגב לתגובה זומשרד שהוא כל הזמן בכותרות ! שאפו
- 1.יד חופשית או סתם דרך לחסוך בתקציב פוסט (ל"ת)קונילמל 22/08/2017 11:04הגב לתגובה זו
- שרלוק הולמס 22/08/2017 12:48הגב לתגובה זוחוצפה כזאת
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
