ליאו ברנט. מימין: אדם פולצ'ק, עידית צוקרמן סמנכ"לית לקוחות במשרד ועמי אלוש
צילום: יח"צ

רגע לפני שאיסור התחרויות נכנס לתוקף: עוד זכיות לליאו

המשרד חוזר מתחרות ה-Loeries עם 4 פרסים מ-5 הגשות. לצערו, כעת נכנסת לתוקף החלטת פובליסיס העולמית שלא להשתתף בתחרויות, מה שימנע ממנו לגרוף פרסים נוספים
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה ליאו ברנט

איסור ההשתתפות בתחרויות הפרסום עליו החליט יו"ר פובליסיס הנכנס ארתור סעדון לא היה יכול להביא בעיתוי מתסכל יותר משהגיע, עבור משרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט. לאחר שחזר עם אריה מקאן וכבש את הקקטוס הישראלי בסערה, משרד הפרסום חוזר מתחרות ה-Loeries עם 4 זכיות, מתוך 5 הגשות בלבד - 80% אחוזי הצלחה מרשימים.

אתמול פורסם באייס על זכיית המשרד בארד עבור הפוסטר החכם לסמסונג יחד עם ענבר מרחב G (שגרף זכיות עבור קמפיין סטימצקי) והבוקר (יום ב') לאחר ערב נוסף של הענקת פרסים המשרד מצרף למדף הפרסים, 3 פסלי Loeries נוספים: זהב על מרתון סמסונג בקטגוריית live events, כסף על השלט החכם של סמסונג בקטגוריית מדיה אינוביישן ועוד פרס ברונזה על ארוחת המבוגרים של ברגר קינג. 

 

כאמור, לולא ההחלטה מעוררת המחלוקת של יו"ר פובליסיס על החרמת תחרויות הפרסום במטרה להתייעל ולתעל את הכסף שייחסך להשקת Marcell, משרד הפרסום היה קרוב לוודאי ממשיך להגיש את עבודותיו לתחרויות, ולפחות על פי הביצועים עד כה היה גם מצליח לצרף אליו עוד פרסים מתחרויות נחשקות מסביב לעולם ובכך להגדיל את שמו בזירה הבינלאומית ובתוך קבוצת פובליסיס העולמית. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יניב 21/08/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    מגיע לכם!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.