ברוקנר יער לוי. "אמבוש" לבוגרי בצלאל
צילום: יח"צ

מבצלאל לבצלאל יפה: ברוקנר באמבוש מטורגט לגיוס ארטים

המהלך כולל שלט חוצות הממוקם באקדמיה בבצלאל, ומזמין את הבוגרים הטריים להגיע "מבצלאל לבצלאל יפה", ובנוסף שלט צד בקו האוטובוס שנוסע לבצלאל
משה בנימין | (9)

כמו רבים ממתחריו גם משרד הפרסום ברוקנר יער לוי משווע לארטים - ארט דיירקטורים - מצרך מבוקש מאוד וקשה להשגה בענף הפרסום הישראלי, מסיבות רבות. אחד ממאגרי כח האדם הטובים ביותר לדלות מהם ארט דיירקטורים הם מוסדות העיצוב ובראשם בצלאל הירושלמי שרבים מבוגריו הפכו במרוצת השנים לאבני יסוד במחלקות האר במשרדי הפרסום המובילים. 

משרד הפרסום יצא לאחרונה בקמפיין גיוס שחיכה לבוגרי בצלאל בזמן ובמקום הנכון. על רקע פתיחת תערוכת סוף השנה של בוגרי בצלאל, ברוקנר יער לוי "קרא" לבוגרים למצוא עבודה ברחוב בצלאל יפה בתל אביב, הרחוב בו ממוקם המשרד. המהלך כולל שלט חוצות הממוקם באקדמיה בבצלאל, ומזמין את הבוגרים הטריים להגיע "מבצלאל לבצלאל יפה", ובנוסף שלט צד בקו האוטובוס שנוסע לבצלאל תחת הכותרת: "האוטובוס הזה ייקח אותך לבצלאל, המייל הזה ייקח אותך לבצלאל יפה".

 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    יוסי 11/07/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    תכל'ס רוב הארטים ילכו לוויקס וגוגל, אבל אם כבר לעשות מודעת דרושים - אז זה בהחלט בולט יותר מעוד באנר ברשת
  • 7.
    יורם 11/07/2017 01:04
    הגב לתגובה זו
    מהלך של שקל וחצי של גרילה....גרילה...גרילה...די. תתקדם. תתקדמו. זה כל כך עצוב המחשבה שיגיעו טובי הבוגרים מבצלאל ויירקבו עם ליאור כלפון בבצלאל יפה
  • 6.
    סטודנט תקש"ח 10/07/2017 23:52
    הגב לתגובה זו
    רק שבדיוק התפרסמה כתבה שראש מחלקת תקשורת חזותית מצמצם את קורסי הפרסום. חבל.
  • 5.
    מדוייק וחכם (ל"ת)
    מעיין 10/07/2017 22:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שלחופה 10/07/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
    אתם צריכים לעדכן את המשמעות של המילה "מהלך". שני שלטים מבוססי משחק מילים זה חמוד, אבל מהלך זה לא.
  • אחד הלא מהלכים היותר מוצלחים (ל"ת)
    גבאי 10/07/2017 22:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חכם! (ל"ת)
    עמי 10/07/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חמוד, אבל איפה הקו לwix? (ל"ת)
    יואב נור - בוגר טרי 10/07/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארט לשעבר 10/07/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    חחחחחח בטח נראה להם שמעצבים שמסיימים יבואו לעבוד בפרסום. מעצבים לא מעוניינים לעבוד בפרסום. אין שום עיצוב בפרסום בישראל. היום כבר קופירייטרים עושים ארט ורואים את התוצאות המביכות. המשרדים הגדולים נואשים לארטים, ארוים שפשוט לא רוצים לעבוד אצלהם.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.