מבצלאל לבצלאל יפה: ברוקנר באמבוש מטורגט לגיוס ארטים
כמו רבים ממתחריו גם משרד הפרסום ברוקנר יער לוי משווע לארטים - ארט דיירקטורים - מצרך מבוקש מאוד וקשה להשגה בענף הפרסום הישראלי, מסיבות רבות. אחד ממאגרי כח האדם הטובים ביותר לדלות מהם ארט דיירקטורים הם מוסדות העיצוב ובראשם בצלאל הירושלמי שרבים מבוגריו הפכו במרוצת השנים לאבני יסוד במחלקות האר במשרדי הפרסום המובילים.
משרד הפרסום יצא לאחרונה בקמפיין גיוס שחיכה לבוגרי בצלאל בזמן ובמקום הנכון. על רקע פתיחת תערוכת סוף השנה של בוגרי בצלאל, ברוקנר יער לוי "קרא" לבוגרים למצוא עבודה ברחוב בצלאל יפה בתל אביב, הרחוב בו ממוקם המשרד. המהלך כולל שלט חוצות הממוקם באקדמיה בבצלאל, ומזמין את הבוגרים הטריים להגיע "מבצלאל לבצלאל יפה", ובנוסף שלט צד בקו האוטובוס שנוסע לבצלאל תחת הכותרת: "האוטובוס הזה ייקח אותך לבצלאל, המייל הזה ייקח אותך לבצלאל יפה".
- 8.יוסי 11/07/2017 15:09הגב לתגובה זותכל'ס רוב הארטים ילכו לוויקס וגוגל, אבל אם כבר לעשות מודעת דרושים - אז זה בהחלט בולט יותר מעוד באנר ברשת
- 7.יורם 11/07/2017 01:04הגב לתגובה זומהלך של שקל וחצי של גרילה....גרילה...גרילה...די. תתקדם. תתקדמו. זה כל כך עצוב המחשבה שיגיעו טובי הבוגרים מבצלאל ויירקבו עם ליאור כלפון בבצלאל יפה
- 6.סטודנט תקש"ח 10/07/2017 23:52הגב לתגובה זורק שבדיוק התפרסמה כתבה שראש מחלקת תקשורת חזותית מצמצם את קורסי הפרסום. חבל.
- 5.מדוייק וחכם (ל"ת)מעיין 10/07/2017 22:27הגב לתגובה זו
- 4.שלחופה 10/07/2017 19:59הגב לתגובה זואתם צריכים לעדכן את המשמעות של המילה "מהלך". שני שלטים מבוססי משחק מילים זה חמוד, אבל מהלך זה לא.
- אחד הלא מהלכים היותר מוצלחים (ל"ת)גבאי 10/07/2017 22:29הגב לתגובה זו
- 3.חכם! (ל"ת)עמי 10/07/2017 19:43הגב לתגובה זו
- 2.חמוד, אבל איפה הקו לwix? (ל"ת)יואב נור - בוגר טרי 10/07/2017 17:05הגב לתגובה זו
- 1.ארט לשעבר 10/07/2017 17:00הגב לתגובה זוחחחחחח בטח נראה להם שמעצבים שמסיימים יבואו לעבוד בפרסום. מעצבים לא מעוניינים לעבוד בפרסום. אין שום עיצוב בפרסום בישראל. היום כבר קופירייטרים עושים ארט ורואים את התוצאות המביכות. המשרדים הגדולים נואשים לארטים, ארוים שפשוט לא רוצים לעבוד אצלהם.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
