ברוקנר יער לוי. "אמבוש" לבוגרי בצלאל
צילום: יח"צ

מבצלאל לבצלאל יפה: ברוקנר באמבוש מטורגט לגיוס ארטים

המהלך כולל שלט חוצות הממוקם באקדמיה בבצלאל, ומזמין את הבוגרים הטריים להגיע "מבצלאל לבצלאל יפה", ובנוסף שלט צד בקו האוטובוס שנוסע לבצלאל
משה בנימין | (9)

כמו רבים ממתחריו גם משרד הפרסום ברוקנר יער לוי משווע לארטים - ארט דיירקטורים - מצרך מבוקש מאוד וקשה להשגה בענף הפרסום הישראלי, מסיבות רבות. אחד ממאגרי כח האדם הטובים ביותר לדלות מהם ארט דיירקטורים הם מוסדות העיצוב ובראשם בצלאל הירושלמי שרבים מבוגריו הפכו במרוצת השנים לאבני יסוד במחלקות האר במשרדי הפרסום המובילים. 

משרד הפרסום יצא לאחרונה בקמפיין גיוס שחיכה לבוגרי בצלאל בזמן ובמקום הנכון. על רקע פתיחת תערוכת סוף השנה של בוגרי בצלאל, ברוקנר יער לוי "קרא" לבוגרים למצוא עבודה ברחוב בצלאל יפה בתל אביב, הרחוב בו ממוקם המשרד. המהלך כולל שלט חוצות הממוקם באקדמיה בבצלאל, ומזמין את הבוגרים הטריים להגיע "מבצלאל לבצלאל יפה", ובנוסף שלט צד בקו האוטובוס שנוסע לבצלאל תחת הכותרת: "האוטובוס הזה ייקח אותך לבצלאל, המייל הזה ייקח אותך לבצלאל יפה".

 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    יוסי 11/07/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    תכל'ס רוב הארטים ילכו לוויקס וגוגל, אבל אם כבר לעשות מודעת דרושים - אז זה בהחלט בולט יותר מעוד באנר ברשת
  • 7.
    יורם 11/07/2017 01:04
    הגב לתגובה זו
    מהלך של שקל וחצי של גרילה....גרילה...גרילה...די. תתקדם. תתקדמו. זה כל כך עצוב המחשבה שיגיעו טובי הבוגרים מבצלאל ויירקבו עם ליאור כלפון בבצלאל יפה
  • 6.
    סטודנט תקש"ח 10/07/2017 23:52
    הגב לתגובה זו
    רק שבדיוק התפרסמה כתבה שראש מחלקת תקשורת חזותית מצמצם את קורסי הפרסום. חבל.
  • 5.
    מדוייק וחכם (ל"ת)
    מעיין 10/07/2017 22:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שלחופה 10/07/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
    אתם צריכים לעדכן את המשמעות של המילה "מהלך". שני שלטים מבוססי משחק מילים זה חמוד, אבל מהלך זה לא.
  • אחד הלא מהלכים היותר מוצלחים (ל"ת)
    גבאי 10/07/2017 22:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חכם! (ל"ת)
    עמי 10/07/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חמוד, אבל איפה הקו לwix? (ל"ת)
    יואב נור - בוגר טרי 10/07/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארט לשעבר 10/07/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    חחחחחח בטח נראה להם שמעצבים שמסיימים יבואו לעבוד בפרסום. מעצבים לא מעוניינים לעבוד בפרסום. אין שום עיצוב בפרסום בישראל. היום כבר קופירייטרים עושים ארט ורואים את התוצאות המביכות. המשרדים הגדולים נואשים לארטים, ארוים שפשוט לא רוצים לעבוד אצלהם.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.