TV

צפו: האגודה למלחמה בסרטן ב"תשובה" משלה לקמפיין yes

אגודה "מדביקה" לסרטון של yes תוספת שמתכתבת עם התסריט ומזכירה לצופים ש"לא רק צרפתים נשרפים בשמש"
משה בנימין | (2)

קמפיין הצרפתים של yes, מהבולטים שהיו בתקופה האחרונה נחשב כבר עכשיו לאחד המשעשעים שראינו בברייק הפרסומות הישראלי. האהדה לסרטון המספר על המשפחה הצרפתית שנשרפה בשמש הישראלית כל כך גבוהה שהאגודה למלחמה בסרטן החליטה לקפוץ על העגלה ובמהלך קטן וחביב מסדרת לו המשך משלה.  

כאמור, קמפיין yes באמצעות מקאן תל אביב פותח דלת לעולם המסרים שהאגודה למלחמה בסרטן נאבקת עבור קידומם - הסכנות מחשיפה לא זהירה לשמש. באמצעות גיתם BBDO, האגודה "מדביקה" לסרטון של yes תוספת שמתכתבת עם התסריט ומזכירה לצופים ש"לא רק צרפתים נשרפים בשמש". הפרסומת המחוברת של האגודה וגיתם תעלה בטלוויזיה ובדיגיטל.

 

דני יעקובוביץ', מנהל הקריאטייב הראשי בגיתם BBDO: "גיתם מפרגנת לקמפיין בולט ומשעשע של מקאן ומצמידה לו ספוט קצרצר של האגודה למלחמה בסרטן. גם בגזרת הדיגיטל טורגטו הצופים בקמפיין ויזכו להיחשף למסר המדויק: לא רק צרפתים נשרפים בשמש. ברגע שראינו את הקמפיין של הצרפתים "השרופים" באוויר, הבנו שמישהו הרים לנו להנחתה כמעט. אנחנו חיים בעידן שבו מהלך קטן יכול להרוויח חשיפה בהעברת מסר בצורה חזקה יותר מעוד קמפיין קלאסי. שאפו למקאן ושאפו לאגודה למלחמה בסרטן שהבינו את פוטנציאל האימפקט".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רחל 05/07/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    הילדה נראית כמו לליטה.... מי הסוטה שאחראי לפרסומת הזאת ביס? ואיפה מי שאמור להגן על הילדים?
  • 1.
    איזה בילד אפ עשיתם לשקופית אחת בסוף (ל"ת)
    שני 05/07/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.