yes
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

צפו: האגודה למלחמה בסרטן ב"תשובה" משלה לקמפיין yes

אגודה "מדביקה" לסרטון של yes תוספת שמתכתבת עם התסריט ומזכירה לצופים ש"לא רק צרפתים נשרפים בשמש"
משה בנימין | (2)

קמפיין הצרפתים של yes, מהבולטים שהיו בתקופה האחרונה נחשב כבר עכשיו לאחד המשעשעים שראינו בברייק הפרסומות הישראלי. האהדה לסרטון המספר על המשפחה הצרפתית שנשרפה בשמש הישראלית כל כך גבוהה שהאגודה למלחמה בסרטן החליטה לקפוץ על העגלה ובמהלך קטן וחביב מסדרת לו המשך משלה.  

כאמור, קמפיין yes באמצעות מקאן תל אביב פותח דלת לעולם המסרים שהאגודה למלחמה בסרטן נאבקת עבור קידומם - הסכנות מחשיפה לא זהירה לשמש. באמצעות גיתם BBDO, האגודה "מדביקה" לסרטון של yes תוספת שמתכתבת עם התסריט ומזכירה לצופים ש"לא רק צרפתים נשרפים בשמש". הפרסומת המחוברת של האגודה וגיתם תעלה בטלוויזיה ובדיגיטל.

 

דני יעקובוביץ', מנהל הקריאטייב הראשי בגיתם BBDO: "גיתם מפרגנת לקמפיין בולט ומשעשע של מקאן ומצמידה לו ספוט קצרצר של האגודה למלחמה בסרטן. גם בגזרת הדיגיטל טורגטו הצופים בקמפיין ויזכו להיחשף למסר המדויק: לא רק צרפתים נשרפים בשמש. ברגע שראינו את הקמפיין של הצרפתים "השרופים" באוויר, הבנו שמישהו הרים לנו להנחתה כמעט. אנחנו חיים בעידן שבו מהלך קטן יכול להרוויח חשיפה בהעברת מסר בצורה חזקה יותר מעוד קמפיין קלאסי. שאפו למקאן ושאפו לאגודה למלחמה בסרטן שהבינו את פוטנציאל האימפקט".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רחל 05/07/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    הילדה נראית כמו לליטה.... מי הסוטה שאחראי לפרסומת הזאת ביס? ואיפה מי שאמור להגן על הילדים?
  • 1.
    איזה בילד אפ עשיתם לשקופית אחת בסוף (ל"ת)
    שני 05/07/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.