צפו: האגודה למלחמה בסרטן ב"תשובה" משלה לקמפיין yes
קמפיין הצרפתים של yes, מהבולטים שהיו בתקופה האחרונה נחשב כבר עכשיו לאחד המשעשעים שראינו בברייק הפרסומות הישראלי. האהדה לסרטון המספר על המשפחה הצרפתית שנשרפה בשמש הישראלית כל כך גבוהה שהאגודה למלחמה בסרטן החליטה לקפוץ על העגלה ובמהלך קטן וחביב מסדרת לו המשך משלה.
כאמור, קמפיין yes באמצעות מקאן תל אביב פותח דלת לעולם המסרים שהאגודה למלחמה בסרטן נאבקת עבור קידומם - הסכנות מחשיפה לא זהירה לשמש. באמצעות גיתם BBDO, האגודה "מדביקה" לסרטון של yes תוספת שמתכתבת עם התסריט ומזכירה לצופים ש"לא רק צרפתים נשרפים בשמש". הפרסומת המחוברת של האגודה וגיתם תעלה בטלוויזיה ובדיגיטל.
דני יעקובוביץ', מנהל הקריאטייב הראשי בגיתם BBDO: "גיתם מפרגנת לקמפיין בולט ומשעשע של מקאן ומצמידה לו ספוט קצרצר של האגודה למלחמה בסרטן. גם בגזרת הדיגיטל טורגטו הצופים בקמפיין ויזכו להיחשף למסר המדויק: לא רק צרפתים נשרפים בשמש. ברגע שראינו את הקמפיין של הצרפתים "השרופים" באוויר, הבנו שמישהו הרים לנו להנחתה כמעט. אנחנו חיים בעידן שבו מהלך קטן יכול להרוויח חשיפה בהעברת מסר בצורה חזקה יותר מעוד קמפיין קלאסי. שאפו למקאן ושאפו לאגודה למלחמה בסרטן שהבינו את פוטנציאל האימפקט".
- yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+
- "הכיוון של בזק חיובי וברור - yes צפויה להרוויח 100 מיליון ויותר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.רחל 05/07/2017 11:53הגב לתגובה זוהילדה נראית כמו לליטה.... מי הסוטה שאחראי לפרסומת הזאת ביס? ואיפה מי שאמור להגן על הילדים?
- 1.איזה בילד אפ עשיתם לשקופית אחת בסוף (ל"ת)שני 05/07/2017 08:52הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
