הפתעה לשבועות: שלט חוצות ענק באיילון נגד תעשיית החלב
על רקע חג השבועות, חג מוצרי החלב המסורתי בישראל, ובזמן שתאגידי החלב הישראליים משקיעים סכומי עתק בפרסום ושיווק מוצרי חלב במלחמה על כיסו של הצרכן - המאבק של הקהילה הטבעונית מעלה היום (יום ד') הילוך עם שלט חוצות ענקי באיילון.
מאחורי הקמפיין עומד גוף בשם ויגן אקטיב שגייס סכום של כ-200 אלף שקלים, עלות הצבת השלט, מאת כ-1000 תורמים קבועים. מטרת הקמפיין לדברי אנשי ויגן אקטיב, היא "לחשוף בפני הציבור, ערב חג השבועות את העוולות של תעשיית החלב - הכנסת פרות להיריון באופן קבוע כדי שניתן יהיה לחלוב אותן, תוך הפרדת העגלים מהן ברגע הולדתם והובלתם לשחיטה".
שלט החוצות מציג פרה ועגל המנשקים זה את זה בכלוב, תחת הכיתוב "היום הראשון והיום האחרון שלנו ביחד". הקמפיין נבחר על ידי 1000 חברי ויגן אקטיב, מתוך 3 אופציות שהוצגו בפניהם. הגרסאות השונות של השלטים נבחנו גם על ידי קבוצת מיקוד של כ-1000 איש, מתוכם 500 טבעונים ו-500 לא טבעונים. שטח השלט של חברת הדיה שלטי חוצות הוא כ-2000 מ"ר, והוא הוצב ליד מחלף השלום. בנוסף, כחלק מהקמפיין, מתנדבי ויגן פרנדלי יחלקו לעוברים ולשבים סמוך לתחנת רכבת השלום ולירידה למחלף השלום, "קפה ללא כאב" - קפה מחלב סויה.
עמרי פז, מייסד 'ויגן פרנדלי' ו'ויגן אקטיב', מסר בתגובה: "במשך עשרות שנים תעשיית החלב שטפה לאזרחים את המוח עם תקציבים של מיליארדי שקלים. בזכות פרויקט ויגן אקטיב, נוכל להשמיע את כאבם של מאות מיליוני בעלי החיים במשקים ולחשוף את האמת העצובה שמסתתרת מאחורי כל כוס חלב, גבינה ומעדן. אנו מלאי תקווה ואמונה שהפרויקטים פורצי הדרך של הויגן אקטיב יובילו לשינויים שיטיבו עם בעלי החיים, בריאות אזרחי המדינה וכדור הארץ".
- 5.מעין 27/05/2017 10:14הגב לתגובה זומי שחדש בתחום ולא שמע על ההרצאה הכי נצפית בישראל, עכשיו זה הזמן לראות איך התעשיות משקרות לכם ולראות אולי בפעם הראשונה מה עובר על בעלי החיים המסכנים!! חפשו ביוטיוב: קירות שקופים ההרצאה
- 4.אבנר הראל 25/05/2017 10:48הגב לתגובה זובטוח המוח המבריק של אורן יזדי -זיו עומד מאחוריי פרסום זה
- 3.מיכאל 24/05/2017 15:33הגב לתגובה זוחשוב לציין שמנהלי שיווק מצייצים ממש נגד מהלכים שכאלה. לא מכבד אף צד.
- 2.דון דרייפר 24/05/2017 14:54הגב לתגובה זוהיו צריכים לעשות משניהם קבב גם אם זה פוגע בתעשיית החלב
- כמה רוע ואטימות בתגובה אחת (ל"ת)אני 25/05/2017 07:43הגב לתגובה זו
- 1.מסרטן, חלב זה חרא (ל"ת)בעיקר לא בריא 24/05/2017 14:10הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
