אישי אנושי מסתלבט: מזרחי טפחות צוחק על 'הפועלים' בסרט חדש
אישי אנושי פארודי? סרט פרסומת חדש של בנק מזרחי טפחות שעולה היום לאוויר במסגרת פעילות פרסומית ברשת מלגלג על הקו הפרסומי של בנק הפועלים תחת הסלוגן "אישי אנושי טכנולוגי". מעבר לקריצה הישירה לבנק הפועלים, הסרט של מזרחי טפחות ממשיך את הגישה ה"לעומתית" שלו כנגד העידן הדיגיטלי של הפועלים ולאומי.
מאחורי הסרט עומדת סוכנות הדיגיטל והתוכן אקליפטוס ולא משרד הפרסום המטפל בתקציב הבנק בשנים האחרונות - ראובני פרידן. בסרטון מוצגים לכאורה האנשים שאחראים לפיתוח טכנולוגי חדש מטעם הבנק תחת השם Live Bank. הפיתוח הטכנולוגי שבסרטון מוצג ככזה "שישנה את בנקאות הדיגיטלית לנצח" הוא בעצם "מישהו" ולא "משהו" - בנקאי אישי אמיתי, בשר ודם, בעל אינטליגנציה מובנית ואפילו "עמיד במים".
למעשה מדובר בשירות קיים של מזרח טפחות שלא הושק פרסומית עד כה. הרעיון הוא מתן כל השירותים הדיגיטליים שיש, עם בנקאי אישי שלא מתחלף וזמין בכל האמצעים 13 שעות ביום: בסמס מייל טלפון ואפליקציה.
מבנק הפועלים לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
- 14.מבאס שמועתק! (ל"ת)קופיפה 13/05/2017 17:38הגב לתגובה זו
- 13.טי 12/05/2017 14:56הגב לתגובה זוישראל זה שכונה, אבל בפרסומות אפשר ורצוי לזייף אלגנטיות.
- 12.זה הבנקאי שלי! ספין מעניין! (ל"ת)שרוליק 10/05/2017 15:22הגב לתגובה זו
- 11.מועתק בלי בושה (ל"ת)דני 10/05/2017 09:42הגב לתגובה זו
- 10.אמיר 10/05/2017 06:30הגב לתגובה זוכנסו לעמוד מנהלי שיווק מצייצים וקבלו ביקורת מלאה ואמיתית על המהלך.
- 9.קופי פייסט 10/05/2017 00:55הגב לתגובה זוגם הקמפיין של להעביר את דביר ועכשיו זה. אין לכם גוגל שם בשיווק?
- 8.יויו 09/05/2017 23:56הגב לתגובה זובאסה
- 7.יש טעות בכתבה... 09/05/2017 18:09הגב לתגובה זומדובר בהעתקה אחד לאחד של סרטון הbookbook של איקאה. העתקה מדויקת. מביך מאד למי ששותף לסרטון הזה
- 6.מצחיק שהבנק הכי לא אנושי, הכי לא זמין - בוחר להבליט את זה... (ל"ת)אוחנה 09/05/2017 16:16הגב לתגובה זו
- 5.רותם 09/05/2017 15:46הגב לתגובה זוhttps://youtu.be/MOXQo7nURs0
- 4.כן אבל... 09/05/2017 15:31הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=Sn276Zk5B40
- 3.ערן 09/05/2017 15:27הגב לתגובה זויש פה אסטרטגיה נגד כל הבנקים המקדמים בנקאות דיגיטלית דווקא יש לי תחושה שבנק לאומי יותר מזוהה עם זה כיום.
- 2.ניב 09/05/2017 14:58הגב לתגובה זונפרגן כשצריך
- 1.קריאייטיב לא ברור. גם כדאי שישלמו כבר לעשרות עובדים לשעבר שלהם (ל"ת)אקליפטוס מלינים שכר 09/05/2017 14:41הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
