מזרחי טפחות
צילום: צילום מסך
TV

אישי אנושי מסתלבט: מזרחי טפחות צוחק על 'הפועלים' בסרט חדש

טפחות מלגלגים על הבנקאות הדיגיטלית בישראל עם קריצה ישירה לבנק הפועלים. מאחורי הסרט עומדת סוכנות הדיגיטל והתוכן אקליפטוס ולא משרד הפרסום המטפל בתקציב הבנק בשנים האחרונות - ראובני פרידן
משה בנימין | (14)

אישי אנושי פארודי? סרט פרסומת חדש של בנק מזרחי טפחות שעולה היום לאוויר במסגרת פעילות פרסומית ברשת מלגלג על הקו הפרסומי של בנק הפועלים תחת הסלוגן "אישי אנושי טכנולוגי". מעבר לקריצה הישירה לבנק הפועלים, הסרט של מזרחי טפחות ממשיך את הגישה ה"לעומתית" שלו כנגד העידן הדיגיטלי של הפועלים ולאומי.

מאחורי הסרט עומדת סוכנות הדיגיטל והתוכן אקליפטוס ולא משרד הפרסום המטפל בתקציב הבנק בשנים האחרונות - ראובני פרידן. בסרטון מוצגים לכאורה האנשים שאחראים לפיתוח טכנולוגי חדש מטעם הבנק תחת השם Live Bank. הפיתוח הטכנולוגי שבסרטון מוצג ככזה "שישנה את בנקאות הדיגיטלית לנצח" הוא בעצם "מישהו" ולא "משהו" - בנקאי אישי אמיתי, בשר ודם, בעל אינטליגנציה מובנית ואפילו "עמיד במים".

 

למעשה מדובר בשירות קיים של מזרח טפחות שלא הושק פרסומית עד כה. הרעיון הוא מתן כל השירותים הדיגיטליים שיש, עם בנקאי אישי שלא מתחלף וזמין בכל האמצעים 13 שעות ביום: בסמס מייל טלפון ואפליקציה.

מבנק הפועלים לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    מבאס שמועתק! (ל"ת)
    קופיפה 13/05/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    טי 12/05/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    ישראל זה שכונה, אבל בפרסומות אפשר ורצוי לזייף אלגנטיות.
  • 12.
    זה הבנקאי שלי! ספין מעניין! (ל"ת)
    שרוליק 10/05/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מועתק בלי בושה (ל"ת)
    דני 10/05/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אמיר 10/05/2017 06:30
    הגב לתגובה זו
    כנסו לעמוד מנהלי שיווק מצייצים וקבלו ביקורת מלאה ואמיתית על המהלך.
  • 9.
    קופי פייסט 10/05/2017 00:55
    הגב לתגובה זו
    גם הקמפיין של להעביר את דביר ועכשיו זה. אין לכם גוגל שם בשיווק?
  • 8.
    יויו 09/05/2017 23:56
    הגב לתגובה זו
    באסה
  • 7.
    יש טעות בכתבה... 09/05/2017 18:09
    הגב לתגובה זו
    מדובר בהעתקה אחד לאחד של סרטון הbookbook של איקאה. העתקה מדויקת. מביך מאד למי ששותף לסרטון הזה
  • 6.
    מצחיק שהבנק הכי לא אנושי, הכי לא זמין - בוחר להבליט את זה... (ל"ת)
    אוחנה 09/05/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רותם 09/05/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/MOXQo7nURs0
  • 4.
    כן אבל... 09/05/2017 15:31
    הגב לתגובה זו
    https://www.youtube.com/watch?v=Sn276Zk5B40
  • 3.
    ערן 09/05/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    יש פה אסטרטגיה נגד כל הבנקים המקדמים בנקאות דיגיטלית דווקא יש לי תחושה שבנק לאומי יותר מזוהה עם זה כיום.
  • 2.
    ניב 09/05/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    נפרגן כשצריך
  • 1.
    קריאייטיב לא ברור. גם כדאי שישלמו כבר לעשרות עובדים לשעבר שלהם (ל"ת)
    אקליפטוס מלינים שכר 09/05/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.