מתוק לו: תקציב סידס יטופל בגיל עד תקשורת ותדמית

המשרד מקבוצת G group זכה בתקציב של יבואנית מותגי המתוקים מהמובילים בעולם, בהם לינדט ומארס
אלכסנדר כץ | (4)

משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת ותדמית זכה בתקציב יחסי הציבור והדוברות של חברת סידס - כך נודע לאייס. החברה תטופל בחטיבה הקולינרית של המשרד. 

סידס היא חברת יבוא, שיווק והפצה למותגי מתוקים, בין היתר של מותגי לינדט, וחברת מארס שמייצרת את מארס, סניקרס, M&M'S, טוויקס, מלטיזרס ועוד. 

'גיל-עד תקשורת תדמית' מתמחה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, ומטפלת בין היתר באיקאה ישראל, דקסל פארמה, קבוצת נטו, ש. שסטוביץ, טמפו, סטימצקי, ארומה ישראל, פיצה האט, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, קבוצת מאפיות ברמן, מחלבות גד, השחר העולה ועוד. גיל-עד תקשורת ותדמית היא חלק מקבוצת התקשורת G group , המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.

 

אורן פלדמן, מנכ"ל 'גיל-עד תקשורת ותדמית' מסר: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול להתחיל לעבוד עם חברת סידס, חברה עם נבחרת מותגים האיכותיים והאהובים בכל העולם בתחומם. מאתגרת אותנו המשימה של לקיחת מותגים אלו אל אפיקי התקשורת והשיח העדכניים ביותר, באמצעות הכלים החדשניים שברשותנו כחברה המעניקה שירותי תוכן, יח"צ, קד"מ ודיגיטל, הפועלים יד ביד במטרה למינוף תקשורתי אולטימטיבי ונכון".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    פרח לנד (ל"ת)
    בובו 08/03/2017 00:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דוד 02/03/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    משרד מצוין
  • 2.
    אלופים (ל"ת)
    מיקי 02/03/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רפי 02/03/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    תמיד האמנתי בכם!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.