מתוק לו: תקציב סידס יטופל בגיל עד תקשורת ותדמית
משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת ותדמית זכה בתקציב יחסי הציבור והדוברות של חברת סידס - כך נודע לאייס. החברה תטופל בחטיבה הקולינרית של המשרד.
סידס היא חברת יבוא, שיווק והפצה למותגי מתוקים, בין היתר של מותגי לינדט, וחברת מארס שמייצרת את מארס, סניקרס, M&M'S, טוויקס, מלטיזרס ועוד.
'גיל-עד תקשורת תדמית' מתמחה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, ומטפלת בין היתר באיקאה ישראל, דקסל פארמה, קבוצת נטו, ש. שסטוביץ, טמפו, סטימצקי, ארומה ישראל, פיצה האט, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, קבוצת מאפיות ברמן, מחלבות גד, השחר העולה ועוד. גיל-עד תקשורת ותדמית היא חלק מקבוצת התקשורת G group , המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.
אורן פלדמן, מנכ"ל 'גיל-עד תקשורת ותדמית' מסר: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול להתחיל לעבוד עם חברת סידס, חברה עם נבחרת מותגים האיכותיים והאהובים בכל העולם בתחומם. מאתגרת אותנו המשימה של לקיחת מותגים אלו אל אפיקי התקשורת והשיח העדכניים ביותר, באמצעות הכלים החדשניים שברשותנו כחברה המעניקה שירותי תוכן, יח"צ, קד"מ ודיגיטל, הפועלים יד ביד במטרה למינוף תקשורתי אולטימטיבי ונכון".
- 4.פרח לנד (ל"ת)בובו 08/03/2017 00:43הגב לתגובה זו
- 3.דוד 02/03/2017 16:44הגב לתגובה זומשרד מצוין
- 2.אלופים (ל"ת)מיקי 02/03/2017 15:40הגב לתגובה זו
- 1.רפי 02/03/2017 15:35הגב לתגובה זותמיד האמנתי בכם!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
