מתוק לו: תקציב סידס יטופל בגיל עד תקשורת ותדמית

המשרד מקבוצת G group זכה בתקציב של יבואנית מותגי המתוקים מהמובילים בעולם, בהם לינדט ומארס
אלכסנדר כץ | (4)

משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת ותדמית זכה בתקציב יחסי הציבור והדוברות של חברת סידס - כך נודע לאייס. החברה תטופל בחטיבה הקולינרית של המשרד. 

סידס היא חברת יבוא, שיווק והפצה למותגי מתוקים, בין היתר של מותגי לינדט, וחברת מארס שמייצרת את מארס, סניקרס, M&M'S, טוויקס, מלטיזרס ועוד. 

'גיל-עד תקשורת תדמית' מתמחה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, ומטפלת בין היתר באיקאה ישראל, דקסל פארמה, קבוצת נטו, ש. שסטוביץ, טמפו, סטימצקי, ארומה ישראל, פיצה האט, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, קבוצת מאפיות ברמן, מחלבות גד, השחר העולה ועוד. גיל-עד תקשורת ותדמית היא חלק מקבוצת התקשורת G group , המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.

 

אורן פלדמן, מנכ"ל 'גיל-עד תקשורת ותדמית' מסר: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול להתחיל לעבוד עם חברת סידס, חברה עם נבחרת מותגים האיכותיים והאהובים בכל העולם בתחומם. מאתגרת אותנו המשימה של לקיחת מותגים אלו אל אפיקי התקשורת והשיח העדכניים ביותר, באמצעות הכלים החדשניים שברשותנו כחברה המעניקה שירותי תוכן, יח"צ, קד"מ ודיגיטל, הפועלים יד ביד במטרה למינוף תקשורתי אולטימטיבי ונכון".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    פרח לנד (ל"ת)
    בובו 08/03/2017 00:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דוד 02/03/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    משרד מצוין
  • 2.
    אלופים (ל"ת)
    מיקי 02/03/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רפי 02/03/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    תמיד האמנתי בכם!
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.