ראשונים לנסות: הוואלי בקמפיין לטפרברג בסטוריז של וואטסאפ
משרד הפרסום מקאן ואלי קופץ על הפיצ'ר החדש של וואטסאפ ומשיק את קמפיין הסטוריז הראשון באפליקציה עבור לקוח המשרד יקב טפרברג.
אחרי סנאפצ'ט ואינסטגרם גם וואטסאפ פתחה ביממה האחרונה בישראל את האפשרות לפרסם סטטוסים פגי תוקף שנעלמים לאחר 24 שעות. מחלקת הסושיאל של מקאן ואלי קפצה על ההזדמנות כדי להשיק מהלך מהיר עבור יקב טפרברג גם אם מדובר ביוזמה מיושנת משהו מעדת ה"תשאירו תגובות ונבחר את הטובה ביותר".
במסגרת הפעילות מתבקשים הגולשים לשלוח הודעה למספר טלפון ייעודי ולפי הפרסומים, בשעה 17:00 אחר הצהריים היום (חמישי, ה-23 בפברואר) תצא לדרך פעילות גולשים נושאת פרסים באותו אזור סטטוסים חדש באפליקציה. מנהלי הפעילות במקאן מדווחים כי כבר בחלוף דקות אחדות מהשקת הפעילות התקבלו עשרות בקשות הצטרפות לחשבון וכי החשבון מלא בגולשים הממתינים לתחילת התחרות.
לדברי מתן אברמוביץ', מנהל מחלקת הסושיאל של מקאן ואלי: "אימוץ טכנולוגיות חדשות ויצירת תוכן באמצעותן הם עקרונות מרכזיים בעשייה הדיגיטלית שלנו. יחד עם יקב טפרברג, יקב חלוץ ומעורר השראה בפני עצמו, החלטנו לאתגר את הפלטפורמה, לבחון אותה הלכה למעשה ולהשיק יחד מהלך ראשון מסוגו בארץ שמתקבל באהדה רבה מצד הגולשים".
- 2.מיצינו (ל"ת)מורדי 27/02/2017 00:10הגב לתגובה זו
- 1.אמיר 23/02/2017 16:55הגב לתגובה זואנחנו מחכים לראות את התוצרים של מקאן ואלי, הם מזמן לא הפגיזו בקריאייטיב אבל יש להם את כל הכלים להצליח עם הרוח הגבית של חנה רדו
- אוף זה כאב הלק הזה בתחת (ל"ת)חנה 27/02/2017 18:00הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
