חצי שנה לאחר הרכישה: 'מגה' עולה עם קמפיין בשפה חדשה
חצי שנה לאחר שרשת מגה נרכשה על ידי נחום ביתן והצטרפה לקבוצת ביתן, יוצאת הרשת בקמפיין עם שפת מותג חדשה תחת הכותרת: "קופצים שנייה - עושים קנייה" באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.
בחברה מסבירים כי מטרתו של המהלך האסטרטגי החדש, "להדגיש את הייעוד המרכזי של הרשת - להוות נקודת מפגש נוחה שמרכזת בתוכה את כל מה שמשפחה צריכה-קרוב לבית, שפע וטריות של מוצרים". הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו ודיגיטל.
ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של קבוצת יינות ביתן: "מאז הצטרפות מגה בעיר למשפחת יינות ביתן, אנחנו עושים מהלכים שונים במטרה ללמוד את הרשת ואופייה. השלמנו מוצרים חסרים והיום כל המגוון פעיל וקיים בכל הסניפים. אנחנו נמצאים בתהליך מתמיד של שיפור חוויית הקניה, תוך הרחבת מחלקות השירות בקטגוריות השונות, בשילוב מצנח של מגוון טרי ואיכותי ביותר לצד הנוחות שבקרבה למקום המגורים".
קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב: מאיה שרן
קריאטיב: אבישי קשת, שחר קיקוס, חזקוש ישורון
סמנכ"ל לקוחות: שירלי לוגסי
סופרוייזרית: איילת נשנז
תקציבאית: דנה זלקינד
משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מדיה: נבו כרמי
מדיה פלניג: רונה וולברום, רחלי ברק
פלנינג: אבישי אליהו
סמנכ"ל תפעול והפקה: עופר חג'יוב
מפיק: אמיר ניסני
חברת הפקה: עומרי פז הפקות
מפיק בפועל: נמרוד צוקר
מפיקת פוסט: אלינור אלמגור
במאי: עמרי טאוב
עורך: בועז מן
בית פוסט: פוסט אופיס
- 9.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 15/02/2017 19:45הגב לתגובה זוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחרא!
- 8.אמאל'ה 14/02/2017 23:18הגב לתגובה זולא כאילו זה אמיתי? ממש מנהרת הזמן, אבל ממש ממש !! פסטה לה ויסטה- הזייה!
- 7.רמי. 14/02/2017 19:20הגב לתגובה זוכל הטוקבקים בתשלום של מקאן. מה לעשות . תתמודדו. יהושע טוב מכם. סופרים במדרגות. לכו חפשו חיים
- אילן 14/02/2017 21:13הגב לתגובה זובתשלום עלק. זה מביך יא שרלטן
- 6.ג'וג'ו 14/02/2017 17:06הגב לתגובה זובשנות ה-90 לא עשו דברים גרועים כאלה.
- 5.וואו זה נוראי. מעולה. (ל"ת)כ/'/כ'כ 14/02/2017 16:42הגב לתגובה זו
- 4.הי חאוויר ברדאם בסרט של מגה (ל"ת)גידי אורשר 14/02/2017 15:27הגב לתגובה זו
- 3.לירית 14/02/2017 14:12הגב לתגובה זואלף אחורה... מה זה העולב הזה?כאילו לא השתנה הבעלות על הרשת, כאילו לא השתנה משרד הפרסום. שום דבר חדש. עוד קמפיין שיחלוף כמו איוושת אוויר פושרת
- לימור 14/02/2017 15:26הגב לתגובה זוכלום וכלום והכסף זורם
- 2.ליאור 14/02/2017 13:56הגב לתגובה זוhttps://fb-l-a-a.akamaihd.net/h-ak-xfp1/v/t42.1790-2/1244221_10151913116174140_669113411_n.mp4?efg=eyJybHIiOjczNCwicmxhIjo1MTIsInZlbmNvZGVfdGFnIjoibGVnYWN5X3NkIn0%3D&rl=734&vabr=408&oh=c8353518c4c8e53fb4aa0479003f472f&oe=58A32255&__gda__=1487084903_7c69c1754d285d6ba0f1d311015e6ca4
- 1.אייל 14/02/2017 12:36הגב לתגובה זופעם היה ירקן והיה קצב והיתה מכולת והיה בית מרקחת. ואז, מזמן מזמן מזמן לפני בערך 40-50 שנה מישהו החליט לרכז את כולם במקום אחד ולקרוא למקום הזה סופרמרקט... ועכשיו, 50 שנה אחרי שמישהו המציא את הקונספט הזה מגה יוצאת בקמפיין שבעצם אומר - ריכזנו עבורכם את הירקן והקצב וכל השאר במקום אחד. המצאנו סופרמרקט! וואו! אפילו בסטנדרטים של מסרים שחוקים בקטגוריית הריטייל מזון, מדובר במסר עלוב ביותר. תוסיפו לזה את הדימויים המיושנים של הבעל שעושה קניות ואשתו שטוחנת לו במוח שראינו כבר אלף פעם לפחות בקמפיינים כאלו. וזה כמובן לפני שאנחנו מדברים על השימוש במדיה החדשנית טלוויזיה... הקמפיין יכלול טלווזיה, עיתונות רדיו ואינטרנט! באמת? אינטרנט זה הדבר הזה עם הבאנרים בתפוז?
- היית מת שזה כמו הבאנרים התפוז (ל"ת)תפוזים 14/02/2017 23:22הגב לתגובה זו
- בקטע טוב אבל (ל"ת)שלשול 14/02/2017 14:52הגב לתגובה זו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.