לאחר 7 שנים בערוץ 10: אלי לוי עוזב ועובר לערוץ 20
ערוץ 20 מצרף אליו רכש חדש מערוץ 10. אלי לוי ששימש ככתב לענייני חיפה והצפון בחדשות 10 מצטרף למערך החדשות של ערוץ 20, שיוקם בקרוב, וישמש ככתב פלילים, משטרה וכן ימשיך לכסות את אזור הצפון.
לוי (41) החל את דרכו המקצועית עם שחרורו מצה"ל, אז החל לעבוד כעיתונאי ברשת שוקן בצפון הארץ. בהמשך שימש כתב בחדשות המקומיות בכבלים, ברדיו חיפה וכן סיקר את אזור הצפון עבור מעריב ו- NRG. לאורך השנים סיקר לוי את יציאת צה"ל מלבנון, מהומות אוקטובר 2000, מאבק משפחת שליט עד השבתו של גלעד, מלחמת לבנון השנייה, צוק איתן, אסון השריפה בכרמל ועוד. לוי אף שימש בעבר כדובר עיריית נשר. במקביל הוא מגיש את תוכנית הרדיו השבועית "זירה חופשית" ברדיו חיפה יחד עם יוסי מזרחי, אותה ימשיך להגיש.
על סיקור מלחמת לבנון השנייה זכה לוי בפרס על שם העיתונאי מרק ביאנו לשנת 2006. בשנת 2009 קיבל פרס מיוחד של עמותות החסד על סדרת כתבות העוסקת במצוקתם של ניצולי השואה והקשישים באזור חיפה. בנובמבר האחרון זכה בפרס תוכנית האקטואליה הטובה ביותר לשנת 2016 בכנס אילת לעיתונות, על הגשת "זירה חופשית" ברדיו חיפה.
אלי לוי מסר: "שמח ונרגש להצטרף לערוץ 20. אני מאמין שערוץ 20 מביא איתו קול חדש שטרם נשמע בזירת החדשות הישראלית. אני פוגש כאן, בערוץ 20, אנשי תקשורת וטלוויזיה שחזונם תואם לערכים עליהם גדלתי. בונים כאן משהו יחודי המדבר לציבור הישראלי, ערכיו ואמונותיו. חשוב לי בהזדמנות זו להודות למנהלי בערוץ 10 ובראשם ליוסי ורשבסקי, גולן יוכפז, אמנון ברקאי וברוך שי".
- באיזו קרן פנסיה לבחור? העיתונים אומרים לכם - במור; נזכיר לכם מה קרה כשהם אמרו לכם לקנות קרן השתלמות של מור
- מור השקעות הכניסה 160 מיליון שקל ורשמה רווח של 17 מיליון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 7.נחמה חנקין 14/02/2017 13:41הגב לתגובה זולמי שיש ספק אז אלי התותח הולך לעשות ביה"ס לכל כתבי המשטרה, בתפקידו החדש הוא יביא סקופים מחדרי החקירות של המשטרה וכל כתבי המשטרה יאלצו להסתפק בלעשות עליו פולואפים! אלי לוי המלך!
- 6.גיל 13/02/2017 18:19הגב לתגובה זוגולן היקר, אם רק תרים כמה טלפונים לאנשים שלך בצפון, תשמע שהכתב המוביל, תותח העל של הצפון הוא אחיה. האיש שעובד כמו סיירת של איש אחד, מתרוצץ מחיפה לחרמון ביום אחד ועושה ק"מ כמו 10 כתבים אחרים ביום אחד! בקיצור, זה האיש שאתם צריכים לחברת החדשות
- 5.ערן שמואלי 13/02/2017 18:03הגב לתגובה זוזה הזמן לגייס את אחיה מווינט! קחו אותו וזכו בעתונאי חרוץ שמכסה את כל הצפון לבד!! מנתניה ועד למטולה!! אין דברים כאלה, איש מסור לעבודה 24/7, אדם אמין ומקצועי, שעושה ביה"ס לכל שאר הכתבים! רק הוא יכול להיכנס לנעליים הענקיות של אלי לוי! גולן, אל תפספס! זה האיש שיכול ויודע להעביר שידור בלייב של שעות, בלי עזרה ובלי תגבורות מבית הורד...
- 4.עופר לוי 13/02/2017 13:51הגב לתגובה זואם רק הייתם מגיעים לחתונה של אורן חזן הייתם רואים את אלי מתקבל שם בכבוד ששמור רק לתותחים! כל חברי הכנסת והשרים ביקשו את קירבתו והוא היה שם אחד האורחים הכי פופולריים! ערוץ 20 שיחקתם אותה בגדול! החלטה מדהימה!
- 3.דביל עם קבלות (ל"ת)יורגי 12/02/2017 22:07הגב לתגובה זו
- 2.עזרא לוי 12/02/2017 18:16הגב לתגובה זוחבל על הזמן של כל הערוצים האחרים, אלי לוי בערוץ 20 ימשיך להביא את כל הסקופים! כולם יודעים שהוא הכתב הכי גדול בצפון שיעשה ביה"ס לכולם! המלך של רמת ישי!
- 1.איש הבאר 12/02/2017 13:50הגב לתגובה זומלך המון בהצלחה לאחד הכתבים הכי חרוצים ומוכשרים שיש בתקשורת הישראלית
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
