ניסים דואק. יוניק
צילום: יח"צ

לתגובות פנו ליוניק: יטפל ביח"צ וייעוץ תקשורתי של הרשות ה-2

יוניק גבר בדרך על 6 משרדים אחרים שעלו לשלב הסופי של המכרז
משה בנימין | (8)

בתום מכרז, הרשות השנייה בחרה ביוניק, בבעלות נסים דואק, למשרד יחסי הציבור החדש שלה. בחודשים האחרונים קיימה הרשות השנייה מכרז עם תום ההתקשרות עם המשרד הקודם שליווה אותה - בן חורין אלכסנדרוביץ'. יוניק גבר בדרך על 6 משרדים אחרים שעלו לשלב הסופי של המכרז.

אוה מדז'יבוז' יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו: "דווקא כגוף העוסק בתקשורת, אנו רואים חשיבות גדולה לעבודה שלנו עם העיתונאים שמסקרים את פעילות הרשות השנייה בשוטף וגם באירועים מיוחדים. אני מאמינה בשקיפות ופתיחות כערכים מהותיים ומצפה שגם העבודה שלנו מול התקשורת תשקף נכונה את הערכים הללו. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל הצלחה לנסים דואק ולצוות יוניק שבהחלט הרשימו את כל חברי ועדת המכרזים וכן להודות לשלומי לאופר ונדב גלאון שליוו אותנו בחודשים האחרונים".

"בנימה אישית" אומרים לאופר וגלאון, "היה לנו כבוד גדול ללוות את הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו בחודשים האחרונים, ודאי סביב אתגרים לא פשוטים שהגיעו לפתחה. אנחנו מאחלים הצלחה גדולה לנסים ולחברים ביוניק ומודים לרשות השנייה, ליו"ר אוה מדז'יבוז' ולמנכ"ל ניר שוויקי על תקופת העבודה המהנה".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    דווקא בן חורין עשו עבודה איומה (ל"ת)
    רויטל 12/02/2017 08:58
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הרבה דיבורים. מעט מעשים (ל"ת)
    לקוח מהעת האחרונה 11/02/2017 22:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בן 10/02/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    אחלה בנאדם
  • 5.
    כפרה עליו (ל"ת)
    זותי 09/02/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ניסים הזה, משהו משהו! שיהיה בהצלחה. (ל"ת)
    פועית 09/02/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלדד 09/02/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    עוד פוזיונר עם אופנוע וקלישאות יחצ של פעם
  • 2.
    נירית 09/02/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
    יוניק מיצבו את עצמם כאחד ממשרדי היח"צ והאסטרטגיה המובילים בישראל. אפילו את בוז'י הצליחו לעשות כוכב (לרגע)
  • 1.
    בחירה מצוינת (ל"ת)
    אלון 09/02/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.