הכסף לדיגיטל: dsay זכה בתקציב האקדמית נתניה
מכללת נתניה מסמנת את תחום הדיגיטל כזירת פעילות הפרסום המרכזית שלה לשנים הקרובות. המכללה האקדמית בחרה במשרד הפרסום dsay, מקבוצת דרורי ארועטי ברמן, בניהולו של אייל הובר לוי, לזוכה במכרז שאותו ניהלה בשבועות האחרונים.
אופיו הדיגיטלי של המשרד מעיד יותר מכל על הכיוון שאליו המכללה הולכת, בדומה לשאר המוסדות האקדמיים המובילים במדינה, ששמים את יהבם על תחום הדיגיטל ככלי האפקטיבי ביותר לרישום סטודנטים לתארים השונים. אם לפני כעשור ויותר, הדור שניצב לפני ההחלטה על בחירת מוסד אקדמי עוד נחשב לקצה זנבו של הדור הפחות טכנולוגי אזי שכעת בשנת 2017, הדור שמתלבט והופך בהחלטה זו מעביר את מירב זמנו בזירות הדיגיטל ושם גם קורא, מתייעץ, מתעדכן ומבצע פעולות רבות.
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית נתניה יצא למכרז לאחר 4 שנים שבהן טופל במשרד הפרסום לעומק התודעה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המכללה בשנת 2016 (נכון להיום) עמד על 12 מיליון שקל, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. תקציב 2016 מהווה ירידה חדה לעומת 2015 שבה עמד התקציב על כ-21 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים, כך גם בשנת 2014.
- 3.כל הכבוד תותחים! (ל"ת)איה 25/01/2017 22:24הגב לתגובה זו
- 2.צוות של אלופים בראשות הובר! המון הצלחה!! (ל"ת)שיר 25/01/2017 22:11הגב לתגובה זו
- 1.מכללה פח-משרד פח (ל"ת)דב 25/01/2017 20:52הגב לתגובה זו
- מישהו קם בבוקר מריר .. (ל"ת):)) 26/01/2017 11:36הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
