משרד הפרסום מקאן ואלי זכה בתקציב הפרסום של ג'ון ברייס
משרד הפרסום מקאן ואלי , שלוחת הפרסום הדרומית של קבוצת מקאן, זכה בתקציב הפרסום של ג'ון ברייס - זרוע ההדרכה של חברת מטריקס. המכרז הוא על גובה של כ-4 מיליון שקלים. במסגרת הפעילות הואלי יציעו שירותי פרסום מקיפים למכללת ג'ון ברייס, בסינכרון עם יוניברסל מקאן דיגיטל שינהלו את הפלטפורמות הדיגיטליות.
ג'ון ברייס הדרכה היא מהמובילות בישראל בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לחברה 3 מרכזי הדרכה בישראל ומרכזים נוספים באירופה.
מקאן וואלי, שציין לאחרונה 4 שנים להקמתו, מעניק כיום שירותי דיגיטל ופרסום ALL AROUND למותגים כגון טיטולים, הולמס פלייס, כרמל תיירות, דורות - מוצרי תבלון ועוד.
לדברי מוטי חדד מנהל ג'ון ברייס הדרכה, "קמפיין הפרסום אותו נציג בקרוב מזמין את הקהל הרלוונטי להצטרף לאחד מקורסי ההכשרה של המכללה הפותחים בפניו דלת להשתלבות בעבודה בחברות ההייטק והטכנולוגיה המובילות בישראל. לאחר עבודה פרודוקטיבית של מספר שנים עם מקאן יוניברסל בתחום הדיגיטל בחרנו במקאן וואלי כמשרד הפרסום עבור הקמפיין שלנו. מקאן וואלי ילוו אותנו בתהליך החל מביצוע מחקר שוק מקדים, דרך הקריאייטיב ועד לאסטרטגיה בבחירת תמהיל המדיה".
הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת מקאן וואלי: "אנו שמחים וגאים על הצטרפות "ג'ון ברייס" למערך הלקוחות של מקאן ואלי. אנו מודים להם על בחירתם בנו כשותף אסטרטגי שילווה אותם בתהליכים העתידיים ויעניק להם הצעת ערך ייחודית של יכולות דיגיטליות לצד הבנה עמוקה במותגים ובאסטרטגיה שיווקית".
- 1.היה תפור ממקאן (ל"ת)אחד שיודע 24/01/2017 09:17הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
