משרד הפרסום מקאן ואלי זכה בתקציב הפרסום של ג'ון ברייס
משרד הפרסום מקאן ואלי , שלוחת הפרסום הדרומית של קבוצת מקאן, זכה בתקציב הפרסום של ג'ון ברייס - זרוע ההדרכה של חברת מטריקס. המכרז הוא על גובה של כ-4 מיליון שקלים. במסגרת הפעילות הואלי יציעו שירותי פרסום מקיפים למכללת ג'ון ברייס, בסינכרון עם יוניברסל מקאן דיגיטל שינהלו את הפלטפורמות הדיגיטליות.
ג'ון ברייס הדרכה היא מהמובילות בישראל בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לחברה 3 מרכזי הדרכה בישראל ומרכזים נוספים באירופה.
מקאן וואלי, שציין לאחרונה 4 שנים להקמתו, מעניק כיום שירותי דיגיטל ופרסום ALL AROUND למותגים כגון טיטולים, הולמס פלייס, כרמל תיירות, דורות - מוצרי תבלון ועוד.
לדברי מוטי חדד מנהל ג'ון ברייס הדרכה, "קמפיין הפרסום אותו נציג בקרוב מזמין את הקהל הרלוונטי להצטרף לאחד מקורסי ההכשרה של המכללה הפותחים בפניו דלת להשתלבות בעבודה בחברות ההייטק והטכנולוגיה המובילות בישראל. לאחר עבודה פרודוקטיבית של מספר שנים עם מקאן יוניברסל בתחום הדיגיטל בחרנו במקאן וואלי כמשרד הפרסום עבור הקמפיין שלנו. מקאן וואלי ילוו אותנו בתהליך החל מביצוע מחקר שוק מקדים, דרך הקריאייטיב ועד לאסטרטגיה בבחירת תמהיל המדיה".
הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת מקאן וואלי: "אנו שמחים וגאים על הצטרפות "ג'ון ברייס" למערך הלקוחות של מקאן ואלי. אנו מודים להם על בחירתם בנו כשותף אסטרטגי שילווה אותם בתהליכים העתידיים ויעניק להם הצעת ערך ייחודית של יכולות דיגיטליות לצד הבנה עמוקה במותגים ובאסטרטגיה שיווקית".
- 1.היה תפור ממקאן (ל"ת)אחד שיודע 24/01/2017 09:17הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.