זזים לדיגיטל: חברת המיתוג 'פירמה' תרכוש את 'לוליין'
חברת המיתוג פירמה צפויה לרכוש ולמזג לתוכה את בית הסטודיו הדיגיטלי לוליין (Loolyan) במהלך שנועד לחזק את חברת המיתוג בתחום הדיגיטל, בדגש על מיתוג ועיצוב מוצרי דיגיטל - כך נודע לאייס.
"ההשפעות הדיגיטליות יוצרות הזדמנויות מדהימות לארגונים ועסקים" כך לדברי דורון גולדנברג, מנכ״ל פירמה ואודי דגן, מנכ״ל לוליין שמסבירים את המהלך, ומוסיפים: "מותגים מתאימים את עצמם למרחב הדיגיטלי, לומדים להכיר את הפלטפורמות השונות בשאיפה לספק לצרכנים חוויה חדשנית מרובת ערוצים. הדרישה הגוברת הובילה להתמחויות שונות ובשנים האחרונות קמו חברות רבות המציעות שירותי דיגיטל ואינטראקטיב. חברות וארגונים המעוניינים להטמיע את המיתוג בצורה מיטבית נדרשים לעבוד היום עם ספק נוסף מלבד חברת המיתוג המלווה אותם. הסנכרון בין הגורמים השונים לא פעם מקשה על התהליך, ארגונית ומהותית גם יחד".
Firma The brandhouse מובילה תהליכי מיתוג החל מתכנון ועד יישום מתמשך ונחשבת לאחת מהגדולות בתחום בישראל. בין השאר הובילה פירמה את תהליכי המיתוג של גופים מוכרים כגון תאגיד השידור הישראלי "כאן", רשות החדשנות (לשכת המדען הראשי), ארגון לתת, אשמורת- מועדון הטבות של הסתדרות המורים, בנק לאומי, קופת חולים מאוחדת, מכללת בית ברל, רשות הטבע והגנים ועוד.
לוליין מתמחה בעיצוב חוויה ומיתוג למדיה אינטראקטיבית, תחת ניהולו המקצועי של אורי ער. בכלל זה, מספקת לוליין שירותים לחברות מובילות בקנה מידה גלובלי, ועובדת עם סטארטאפים וחברות טכנולגיה. עם הנעת תהליך שיתוף הפעולה לוליין השלימה את המעבר למשרדי פירמה ברמת החייל.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
