נתניהו, ליברמן ושלמה ארצי בקמפיין מיוחד לפצועי צה"ל
קמפיין ראשון מסוגו עלה החודש לאוויר, לרגל יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. את הפרויקט ששמו "אתכם, בזכותכם!", יזם ארגון נכי צה"ל ותכליתו להעלות את המודעות לדרך התמודדותם של פצועי צה"ל עם האירוע המטלטל שחוו במסגרת הליך השיקום ולהציג את סיפורי המופת וההשראה שלהם.
יוזם הפרוייקט, דובר ארגון נכי צה"ל, חנן גרינברג, פנה לשורה של אישים על מנת ליצור מפגשים מרגשים ביניהם לבין הפצועים, בהם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט, הקומיקאים אדיר מילר ועדי אשכנזי והזמרים ריטה ושלמה ארצי - כולם בעמדת "המראיינים" של הפצועים.
ראש הממשלה נתניהו במפגש עם ס' (יח"צ)
המפגשים הפכו לסרטונים קצרים שחלקם כבר פורסמו והיתר אמורים להתפרסם בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של ארגון נכי צה"ל וברשתות החברתיות. ראש הממשלה נתניהו והשר ליברמן שיתפו את המפגשים שבהם לקחו חלק בעמודי הפייסבוק שלהם.
- המיזם שמלווה פצועי צה״ל חזרה לשוק העבודה: ״בלי עבודה – השיקום לא שלם״
- נכי צה"ל להתייצב: כל ההטבות החדשות שהמדינה רוצה לתת - למה בעצם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
את הפרויקט צילם וערך 'גוסלר בית הפקה'. למיזם נכתב גם שיר מקורי שהוקלט על ידי עמיר בניון יחד עם 2 פצועי צה"ל.
"האישים השונים שלקחו חלק במפגשים השונים, באו מתוך כוונה ורצון עז להאזין לסיפורי הפצועים, לשמוע כיצד עשו דרך האירוע המטלטל שעברו ועד השיקום, עטפו אותם בהרבה אהבה", תיאר גרינברג, "המפגשים היו מאוד מרגשים ומפתיעים, הרבה מעבר לציפיות, נוצרו קשרים מדהימים, גם אישיים".
אדיר מילר עם דין מירושניקוב
מנכ"ל ארגון נכי צה"ל, תא"ל (מיל') חיים רונן ציין כי מדובר במיזם בעל חשיבות לאומית. "הסיפור של נכי צה"ל הוא הסיפור של כולנו, של החברה הישראלית כולה. לא די לבקר אותם בבתי החולים, אלא להיות שם עמם לאורך כל המסע הארוך והמורכב של השיקום. ההירתמות של רבים וטובים למענם מבורכת ועל כך תודה גדולה".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 2.פרומקין מלכיאל 08/01/2017 08:58הגב לתגובה זואירגון שכשל מאז שחיים בר ניבחר ליושב ראש .האיש שלא פעם אמר אני ימחוק את מחוז תל אביב . אני ישאיר אירגון הרוס שהבא אחרי יצטרך לשקמו .כל מי שלא דובק בשקרייו הוא אויבו . יושב ראש שדואג יותר לרווחת המקורבים . מכר את זכויות הנכיים בעבור הגדלת ההקצבות של משרד הביטחון . מעניין היה לו הוא היה זקוק לרכב רפואי ומשלם מכיסו עבור האחזקה והדלק לאורך שניים ולא היה פוצה פה שעשור שניים לא הוצמד התגמול והדלק .
- 1.עובדיה מילוא 27/12/2016 22:12הגב לתגובה זוהסרט של ביבי עם הפצוע מאוד מרגש מאוד
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
