בפעם השלישית ברציפות: Wix הישראלית תפרסם בסופרבול
אחרי פעמיים שפרסמה במשדר הכי נצפה בארה"ב, חוזרת החברה הישראלית Wix בפעם השלישית לסופרבול – משחק גמר ליגת הפוטבול האמריקנית. המשדר ב-5 בפברואר ישודר ברשת FOX, וכפי שקרה בשנים האחרונות, ימשוך יותר מ-110 מיליון צופים, רק בארה"ב.
העניין בפרסום בסופרבול הוא ענק. מעבר לרייטינג המטורף שהמשדר עצמו גורף, יש דיבור גדול על הפרסומות עצמן, שנחשפות עוד לפני כן ברשתות החברתיות, ויוצרות שיח. השנה מחיר ספוט פרסומת של 30 שניות יעמוד על 5 מיליון דולר, עלייה של חצי מיליון דולר מהשנה הקודמת.
הקמפיין הראשון של Wix בסופרבול, לפני שנתיים
Wix היא פלטפורמה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט עם למעלה מ-96 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, מאפשרת החברה למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה החברה יושב בתל אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, ברלין וילנה, דנייפרופטרובסק ובאר שבע.
"לפרסומות השלישית שלנו בסופרבול רצינו לספר את הסיפור של Wix בעצמנו ולהציג את הכוח הקריאטיבי שלנו", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "בשנתיים האחרונות סיפקנו קמפיינים חיוביים שחשפו את Wix בפני מיליוני אנשים. הסופרבול מציג את יכולות העיצוב שלנו, מביא לקוחות חדשים ויוצר שיח מיידי עם שותפים מעניינים ובעלי חזון. הפרסומות שלנו מראות לעולם את היכולת הקריאטיבית שלנו והפלטפורמה של Wix מביאה אותה לידי ביטוי".
מעבר לפרסום בסופרבול, ל-Wix היסטוריה בעבודה עם מותגים ואירועים משמעותיים בספורט. בשנה האחרונה הודיע כי תהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית בקטגוריית עיצוב אתרי אינטרנט של קבוצת הבייסבול הניו יורק יאנקיז ושיתפה פעולה בקמפיין מיוחד למציאת האוהד מספר 1 של הקבוצה, תחת ההאשטאג #BiggestYankeesFan. החברה גם גייסה לפניח חודשיים את כוכב ה-NBA לשעבר שאיל אוניל למהלך שיווקי, והיא גם נותנת החסות הרשמית לקבוצת הכדורגל מנצ'סטר סיטי לקבוצות הסיטי בניו יורק ובמלבורן.
לדברי שי, "הסופרבול הוא רכיב חשוב במאמצי השיווק שלנו שכן זוהי דרך מצויינת להגיע למעריצים שלנו, ללקוחות פוטנציאליים וללמעלה ממאה מיליון צופים במשחק הפופולארי. הסופרבול מדגים את האידיאלים של Wix, שהם הנאה, התרגשות ותשוקה ואנו נרגשים ששוב יש לנו את הזכות לקחת חלק במשהו ענק".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
