בפעם השלישית ברציפות: Wix הישראלית תפרסם בסופרבול

הפלטפורמה הישראלית לפיתוח נוכחות באינטרנט, תשלם 5 מיליון ד' לספוט פרסומת במשחק גמר ליגת הפוטבול האמריקאית בחודש פברואר
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה FOX WIX סופרבול

אחרי פעמיים שפרסמה במשדר הכי נצפה בארה"ב, חוזרת החברה הישראלית Wix בפעם השלישית לסופרבול – משחק גמר ליגת הפוטבול האמריקנית. המשדר ב-5 בפברואר ישודר ברשת FOX, וכפי שקרה בשנים האחרונות, ימשוך יותר מ-110 מיליון צופים, רק בארה"ב.

 

העניין בפרסום בסופרבול הוא ענק. מעבר לרייטינג המטורף שהמשדר עצמו גורף, יש דיבור גדול על הפרסומות עצמן, שנחשפות עוד לפני כן ברשתות החברתיות, ויוצרות שיח. השנה מחיר ספוט פרסומת של 30 שניות יעמוד על 5 מיליון דולר, עלייה של חצי מיליון דולר מהשנה הקודמת.

 

הקמפיין הראשון של Wix בסופרבול, לפני שנתיים

 

Wix היא פלטפורמה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט עם למעלה מ-96 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, מאפשרת החברה למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה החברה יושב בתל אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, ברלין וילנה, דנייפרופטרובסק ובאר שבע.

 

 

"לפרסומות השלישית שלנו בסופרבול רצינו לספר את הסיפור של Wix בעצמנו ולהציג את הכוח הקריאטיבי שלנו", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "בשנתיים האחרונות סיפקנו קמפיינים חיוביים שחשפו את Wix בפני מיליוני אנשים. הסופרבול מציג את יכולות העיצוב שלנו, מביא לקוחות חדשים ויוצר שיח מיידי עם שותפים מעניינים ובעלי חזון. הפרסומות שלנו מראות לעולם את היכולת הקריאטיבית שלנו והפלטפורמה של Wix מביאה אותה לידי ביטוי".

 

מעבר לפרסום בסופרבול, ל-Wix היסטוריה בעבודה עם מותגים ואירועים משמעותיים בספורט. בשנה האחרונה הודיע כי תהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית בקטגוריית עיצוב אתרי אינטרנט של קבוצת הבייסבול הניו יורק יאנקיז ושיתפה פעולה בקמפיין מיוחד למציאת האוהד מספר 1 של הקבוצה, תחת ההאשטאג #BiggestYankeesFan. החברה גם גייסה לפניח חודשיים את כוכב ה-NBA  לשעבר שאיל אוניל למהלך שיווקי, והיא גם נותנת החסות הרשמית לקבוצת הכדורגל מנצ'סטר סיטי לקבוצות הסיטי בניו יורק ובמלבורן.

  

לדברי שי, "הסופרבול הוא רכיב חשוב במאמצי השיווק שלנו שכן זוהי דרך מצויינת להגיע למעריצים שלנו, ללקוחות פוטנציאליים וללמעלה ממאה מיליון צופים במשחק הפופולארי. הסופרבול מדגים את האידיאלים של Wix, שהם הנאה, התרגשות ותשוקה ואנו נרגשים ששוב יש לנו את הזכות לקחת חלק במשהו ענק". 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.