ד"ר טלי וייס
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ד"ר טלי וייס מונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט

בשנים האחרונות וייס הקימה וניהלה את חברת TRENDSSPOTTING שהתפרסמה ביכולתה לאפיין התנהגות חברתית דיגיטלית. עם מינויה לתפקיד היא סוגרת מעגל עם הענף
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום ליאו ברנט בניהולו של אדם פולצ'ק מצרף לשורותיו את ד"ר טלי וייס שתמונה לסמנכ"ל אסטרטגיה, מחקר וחדשנות. 

וייס היא ד"ר לפסיכולוגיה התנהגותית ומתמחה בחדשנות ובזיהוי טרנדים טכנולוגיים וצרכניים. בשנים האחרונות הקימה וניהלה את חברת TRENDSSPOTTING  שהתפרסמה ביכולתה לאפיין התנהגות חברתית דיגיטלית, לזהות מוקדי התרחשות צרכניים חדשים ולנתח פוטנציאל היתכנות של מוצרים ורעיונות חדשניים.

וייס שהייתה מהחוקרים הראשונים בארץ שהשתמשו בכלים טכנולוגיים לעקוב אחר מותגים וצרכנים מתמחה גם בשיטות מדידה חדשניות. בין לקוחותיה תחת החברה נמנית חברת התרופות MERCK, הטכניון בהולנד, מייקרוסופט, אינטל, דיסני ונסטלה ובמקביל היא ליוותה ומלווה סטארטאפים בשלבים שונים. עם מינויה לתפקיד בליאו ברנט, וייס סוגרת מעגל עם הענף, אותו עזבה לפני יותר מעשור לאחר ששימשה בתפקידי אסטרטגיה במספר משרדי פרסום.

"התחלתי את הקריירה שלי כמנהלת אסטרטגיה במשרדי פרסום, שם נולדה התשוקה שלי לעקוב אחרי טרנדים ולשלבם עם תחום התמחותי שהוא פסיכולוגיה התנהגותית. יצאתי לגלות עולמות חדשים ובשנים האחרונות התלוויתי למנכ"לים ומנהלים בחברות שביקשו להכניס לשוק מוצרים חדשניים ולהמציא את עצמם מחדש על בסיס ניבוי התנהגות אנושית" כך לדברי וייס, שמוסיפה עוד "ליאו ברנט ישראל הצליחו להחזיר אותי בהתלהבות רבה לעולם הפרסום שאליו חשבתי שכבר לא אשוב. יש שם גישה חדשה ביחס למותגים ולצרכנים וזה מעניין ומרגש אותי לגלות ולעשות איתם את הדרך הזו".

מנכ"ל ליאו ברנט, אדם פולצ'ק: "בהצלחה לטלי ולליאו ברנט".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אייל 21/12/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    לפי התגובה עושה רושם שפולצ׳ק מתרגש מאוד מהגעתה של ד״ר טלי וייס
  • 1.
    אדם 13/12/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    היתה צריכה להבין שהטרנד הוא לעזוב את ליאו ברנט ולא להצטרף...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.