ד"ר טלי וייס מונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט
משרד הפרסום ליאו ברנט בניהולו של אדם פולצ'ק מצרף לשורותיו את ד"ר טלי וייס שתמונה לסמנכ"ל אסטרטגיה, מחקר וחדשנות.
וייס היא ד"ר לפסיכולוגיה התנהגותית ומתמחה בחדשנות ובזיהוי טרנדים טכנולוגיים וצרכניים. בשנים האחרונות הקימה וניהלה את חברת TRENDSSPOTTING שהתפרסמה ביכולתה לאפיין התנהגות חברתית דיגיטלית, לזהות מוקדי התרחשות צרכניים חדשים ולנתח פוטנציאל היתכנות של מוצרים ורעיונות חדשניים.
וייס שהייתה מהחוקרים הראשונים בארץ שהשתמשו בכלים טכנולוגיים לעקוב אחר מותגים וצרכנים מתמחה גם בשיטות מדידה חדשניות. בין לקוחותיה תחת החברה נמנית חברת התרופות MERCK, הטכניון בהולנד, מייקרוסופט, אינטל, דיסני ונסטלה ובמקביל היא ליוותה ומלווה סטארטאפים בשלבים שונים. עם מינויה לתפקיד בליאו ברנט, וייס סוגרת מעגל עם הענף, אותו עזבה לפני יותר מעשור לאחר ששימשה בתפקידי אסטרטגיה במספר משרדי פרסום.
"התחלתי את הקריירה שלי כמנהלת אסטרטגיה במשרדי פרסום, שם נולדה התשוקה שלי לעקוב אחרי טרנדים ולשלבם עם תחום התמחותי שהוא פסיכולוגיה התנהגותית. יצאתי לגלות עולמות חדשים ובשנים האחרונות התלוויתי למנכ"לים ומנהלים בחברות שביקשו להכניס לשוק מוצרים חדשניים ולהמציא את עצמם מחדש על בסיס ניבוי התנהגות אנושית" כך לדברי וייס, שמוסיפה עוד "ליאו ברנט ישראל הצליחו להחזיר אותי בהתלהבות רבה לעולם הפרסום שאליו חשבתי שכבר לא אשוב. יש שם גישה חדשה ביחס למותגים ולצרכנים וזה מעניין ומרגש אותי לגלות ולעשות איתם את הדרך הזו".
מנכ"ל ליאו ברנט, אדם פולצ'ק: "בהצלחה לטלי ולליאו ברנט".
- 2.אייל 21/12/2016 11:51הגב לתגובה זולפי התגובה עושה רושם שפולצ׳ק מתרגש מאוד מהגעתה של ד״ר טלי וייס
- 1.אדם 13/12/2016 10:48הגב לתגובה זוהיתה צריכה להבין שהטרנד הוא לעזוב את ליאו ברנט ולא להצטרף...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
