שלום קיטל מצטרף לתאגיד 'כאן'; יגיש תכניות ברשת ב'
איש התקשורת הוותיק שלום קיטל מצטרף לתאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן ויגיש תכניות אקטואליה ברשת ב' החדשה. כיום מגיש קיטל את התכנית קריאה שלישית בערוץ הכנסת ועורך סדרה דוקומנטרית בשם 'הדיפלומטים' לערוץ 1.
את דרכו המקצועית החל בקול ישראל בתפקידים שונים, בהם כתב מדיני ושליח הרדיו בוושינגטון. בהמשך הגיש תכניות אקטואליה שונות, בהן 'עושים עניין' עם גבי גזית. תפקידו האחרון ברשות היה מנהל חטיבת החדשות.
בשנת 1993 היה ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2, וכעבור שנתיים מונה למנכ"ל החברה, ושימש בתפקיד עד 2007. ב-2001 היה בין מנסחי אמנת כנרת השואפת ליצירת מכנה משותף בין הזרמים בישראל ומוכר כמי שפועל לקרב בין חלקיה השונים של החברה הישראלית. ב-2007 קיבל פרס מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים בתל אביב. בשנים האחרונות היה מנהל התוכן של כנס אילת לעיתונות, וב-2013 שימש כיועץ האסטרטגי של מפלגת העבודה לפני הבחירות.
"אני שמח להצטרף לתאגיד השידור הישראלי ומקווה לעשות כמיטב יכולתי לתרום לשיח מקצועי הוגן ומגוון", מסר שלום קיטל בהודעה שפרסם התאגיד. "את דרכי המקצועית התחלתי בשידורי קול ישראל וזו עבורי זכות גדולה לשוב ולעסוק באהבתי הראשונה".
מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן-רובי אמר כי "לצד עשייתו הניהולית הרבה בתקשורת, קיטל הוא קודם כל איש רדיו ותיק ומצוין. אין ספק שכישוריו וניסיונו העיתונאי העצום יתרמו רבות לשידוריה של רשת ב' החדשה".
מצטרף נוסף לתאגיד הוא ירון אנוש, שימשיך להגיש ברשת ב' החדשה את תכניתו 'קול שישי' המשודרת זו השנה ה-25 ברשת ב'. אנוש נמנה על המגישים הוותיקים והמוכרים ברדיו הישראלי ובעברו שימש כמגיש, כתב ועורך בשלל תכניות בקול ישראל. בנוסף, יזם וחידש את שידור 'המדור לחיפוש קרובים' ברדיו.
אנוש שימש יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, היה חבר בהנהלת מועצת העיתונות ובהנהלת הפדרציה העולמית של העיתונאים. כיום הוא בעל חברת הפקות לתכני תקשורת ומופעים ובמקביל לעיסוקיו ממשיך לערוך ולהגיש את תכניתו השבועית 'קול שישי'.
- 2.דורית אורן. ק. טבעון 20/07/2017 09:53הגב לתגובה זוהדו שיח ביניהם נשמע הזוי ומוזר. אפילו מטריד. ה׳מומחית׳? אמרה למה לא נכון להפעיל את המיכשור לאיתור נשק חבלני. לא נאמרו, עד כמה שהאזנתי, המילים האמיתיות, שהעבריינים, תושבי ישראל, הרגו ופצעו שוטרים. שהוצבו שם בתנאי הלחץ, הקושי והחום, לשמור על הביטחון עבור כולם. תודה לשוטרי ארצנו. הלב נמצא עם משפחות ההרוגים. מתסכל לשמוע התקשקשויות/דברת מהצד, בסביבת מזגן
- 1.מבפנים 07/12/2016 20:11הגב לתגובה זושלא יקום ולא יהיה. אחרי שארדן השחצן ולפיד הקברן חיסלו את רשות השידור ביטן הליצן מחסל את התאגיד. כולם בשליחות נתניהו שאינו מעוניין בשידור ציבורי כלל וכלל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
