בחדרי חרדים
צילום: צילום מסך

'בחדרי חרדים' יפרסם "ידיעות חמות" בוואטסאפ - לפני האתר

האתר החרדי מעדיף לתת קדימות לוואטסאפ - כלי המדיה החברתי החזק של המגזר החרדי, ורק 7 דקות לאחר מכן הידיעה תעלה לאתר עצמו
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה בחדרי חרדים

מהלך טכנולוגי-תוכני מעניין לאתר בחדרי חרדים. האתר החרדי פתח היום (יום ד') קבוצת וואסטאפ עבור קוראיו, וכדי למשוך קוראים - יעלה "ידיעות חמות" 7 דקות לפני שהם יעלו לאוויר באתר עצמו.

וואטסאפ הוא כלי המדיה החברתי החזק במגזר החרדי, הרבה יותר מרשתות חברתיות אחרות. זהו בדיוק הרציונל במהלך - לגרום לעוד ועוד קוראים להצטרף לקבוצות האלה. כמו באתר, גם קבוצת הוואטסאפ של 'בחרדי' תשמור על כללי תוכן המותאמים לציבור חרדי, כלומר לא תמצאו שם תמונות נשים למשל.

אגב, מגבלת המקום בקבוצות הוואטסאפ - 256 איש, נפתרה על ידי פיתוח אופציה טכנולוגיות שתמנע הגבלת מספר חברים בקבוצה של 'בחדרי'. 

"בעידן הטכנולוגי החדש, אנו מאמינים כי ב'בחדרי' יכול להביא את המידע החשוב והסיפורים הכי מעניינים, ראשון - לפני כולם", אומר העורך הראשי של 'בחדרי חרדים', מני גירא שוורץ, "כן, אפילו עוד לפני שהמידע מופץ ומסתובב בצורה לא אמינה ובלתי מאומתת ברשתות החברתיות". לדבריו, וואטסאפ זה הכלי הכי חשוב לקבלת מידע במגזר החרדי, הרבה יותר מאשר פייסבוק או טוויטר למשל, ולכן חייבים להיות שם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.