מיכל יצחקי
צילום: אלעד אדלמן

פונקציה חדשה ב'ארמוזה': מיכל יצחקי תהיה מנהלת רכש

ב-2015 הצטרפה מיכל יצחקי ל'ארמוזה' כמנהלת מכירות לסקנדינביה ואפריקה, וכעת תנהל את כלל הפעילות - שעיקרה איתור תכנים חדשים והרחבת הקטלוג של החברה
אלכסנדר כץ |

ארמוזה פורמטס מינתה את מיכל יצחקי למנהלת רכש, תפקיד חדש בחברת הפורמטים הבינ"ל. יצחקי הצטרפה ל'ארמוזה' ב-2015 כמנהלת מכירות לסקנדינביה ואפריקה, ותנהל מעתה את פעילות הרכש של החברה, שעיקרה איתור תכנים חדשים בארץ ובעולם, והרחבת הקטלוג של החברה שמיועד להפצה בכל העולם.

יצחקי עבדה יותר מעשור עם כמה מהערוצים וחברות ההפקה המובילים בתעשיית הטלוויזיה הישראלית והבינ"ל. לפני הצטרפותה ל'ארמוזה', היא עסקה בניהול רכש, שיווק וקידום אסטרטגיות בערוצים המקומיים והבינ"ל של HOT. היא גם עבדה בחברת Applicaster בה הובילה פרויקטים שהתמקדו בחוויות קרוס-מדיה עבור גופי שידור ברחבי העולם.

הקטלוג של 'ארמוזה' מציג יותר מ-90 פורמטים שנמכרו ומשודרים ב-35 מדינות. החברה נחשבת לכוח משמעותי בתעשיית התוכן ומי שיש לה חלק גדול בהצלחה הישראלית בחו"ל. בין היתר היא חתומה על הפצת השעשועון לעוף על המיליון - כנראה התוכן הישראלי הכי נמכר ברחבי העולם עם 4,000 פרקים, לצד הדוקו-ריאליטי מחוברים ובני ערובה

מנכ״ל ארמוזה פורמטס, אבי ארמוזה, אמר: "אנחנו מצפים להביא את הידע הנרחב של מיכל בתעשיה בכלל וברכש תכנים בפרט, אשר מצטרף אל התשוקה שלה לטלוויזיה ואל התפקיד החדש הזה, ובטוחים שהיא תפתח הזדמנויות נוספות עבור החברה שלנו. התוכן היצירתי שלנו והאנשים המוכשרים שפועלים להפיח בו חיים הם הדברים שבזכותם ארמוזה חווה צמיחה חזקה ועקבית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.