תקציב הפרסום היוקרתי של מכללת נתניה יוצא למכרז
לאחר 4 שנים עם משרד הפרסום לעומק התודעה, המכללה האקדמית נתניה צפויה לפרסם בקרוב מכרז על תקציב הפרסום - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של המכללה נחשב לאחד הגבוהים ביותר מקרב המכללות האקדמיות בישראל, שני רק למכללה למינהל. המכללה פרטית ואינה מתוקצבת על ידי המל"ג, מה שמבטיח "את מלוא החירות האקדמית והמנהלית של המוסד". מתוך שכך, המכללה אינה מחויבת לצאת למכרז פומבי מתוקף חוק חובת המכרזים ולמנהליה שמורה הזכות לפנות למשרדים עימם היא חפצה לעבוד, כפי שכבר עשתה בעבר.
לפחות על פי נתוני העבר, המכללה אינה מזגזגת בין משרדי פרסום חדשות לבקרים ומעדיפה לשמר את מערכת היחסים לטווח ארוך. ומדובר למעשה במכרז השלישי שלה בלבד ב-12 השנים האחרונות. למשרד הפרסום לעומק התודעה קדם משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי שעבד עם המכללה קרוב ל-8 שנים.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המכללה בשנת 2016 (נכון להיום) עמד על 12 מיליון שקל, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. תקציב 2016 מהווה ירידה חדה לעומת 2015 שבה עמד התקציב על כ-21 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים, כך גם בשנת 2014.
במכללה האקדמית נתניה אישרו לאייס את פרטי הידיעה.
- 4.וואוו, איזה תקציב פרסום מטורף (ל"ת)באגס באני 29/11/2016 08:06הגב לתגובה זו
- 3.צ. 28/11/2016 20:40הגב לתגובה זוצוות שיווק והנהלה בעייתים במיוחד. למזוכיסטים בלבד...
- 2.לקוח פח (ל"ת)נו באמת 28/11/2016 19:07הגב לתגובה זו
- 1.שי 28/11/2016 18:44הגב לתגובה זואההה :-) לקרוא לתקציב הפרסום של מכללת נתניה ״יוקרתי״ מעיד יותר מכל דבר אחר על המצב של עולם הפרסום. שמעתי התקציב היוקרתי של פלאפל בתיה בגבעתיים יוצא גם למכרז. בהצלחה!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
