
לאחר 30 מ' צפיות: סודהסטרים נדרשת "להסיר הסרטון המזלזל"
אם מישהו בסודהסטרים או משרד הפרסום אלנבי חיפש עדות נוספת להצלחת הקמפיין הבינלאומי ששטף את הרשת מסביב לעולם, אפשר לומר שהיא הגיעה בקול תרועה רמה. ארגון בינלאומי שבין חברי הדירקטוריון שלו נמנים בכירים מנסטלה ודנונה, דורש מחברת סודהסטרים להסיר במיידי את הפרסומת "המטעה והמזלזלת" לטענתו.
במכתב ששוגר למטה השיווק של סודהסטרים דורש ארגון בקבוקי הפלסטיק הבינלאומי, ה-International Bottled Water Association - IBWA, להסיר לאלתר את הפרסומת שעלתה בשבוע האחרון והגיעה כבר ל-30 מיליון צפיות. לטענת ה-IBWA, ארגון הבקבוקים העולמי, הפרסומת “Shame or Glory” מציגה טענות שקריות, מטעות ומזלזלות כלפי בקבוקי מים. הארגון דורש את הסרת הפרסומות מהטלוויזיה, יוטיוב ושאר הרשתות החברתיות כגון פייסבוק.
סמנכ"ל השיווק הגלובלי מתי יהב עם גיבור הפרסומת ממשחקי הכס ת'ור ביורנסן
במכתב שמוען למנכ"ל החברה דניאל בירנבאום נכתב עוד כי "אנשים שעושים בחירות חכמות במשקאות בריאותיים לא צריכים להתבייש בכך. להפך, צריך לשבח אותם על כך. מים הם תמיד הבחירה הנכונה והבריאה, אם מבקבוק, מתקן או מברז...לכן הניסיון לעודד אותם שלא לצרוך בקבוקי מים אינו לטובת הציבור". הארגון הזהיר עוד כי במידה וסודהסטרים לא תיענה לדרישה, הוא ינקוט בפעולות נוספות כדי להגן על תעשיית בקבוקי המים.