המודיע יואב גלנט
צילום: משה גולדשטיין

לא לנשים: יועצת התקשורת של גלנט הוצאה מכנס של 'המודיע'

סביון מדליון ליוותה את השר לכנס הכלכלי של העיתון החרדי. היא התבקשה לעבור לאזור הנשים, אולם סירבה. גורם ב'המודיע': "התנהלותה מעמידה בסימן שאלה השתתפותו של גלנט באירועים חרדיים בעתיד"
אלכסנדר כץ | (3)
סביון מדליון, יועצת התקשורת של שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, הוצאה לפני שעה קלה (יום א') מכנס כלכלי של עיתון המודיע, משום שסירבה לעמוד באזור מתוחם מיוחד לנשים.    עיתון המודיע עורך היום לראשונה כנס 'כלכלה ועסקים' המיועד למגזר החרדי, בעלות של כ-3 מיליון שקלים. הערב צפוי אף לנאום באירוע ראש הממשלה נתניהו. מוקדם יותר נאמו שר החינוך לשעבר גדעון סער, ח"כ איתן כבל, ח"כ משה גפני ועוד. עוד מראש הודיעו בעיתון כי בשל הקו השמרני של העיתון נושאים טכנולוגיים רבים יישארו מחוץ לשיח והאירוע יהיה פתוח לגברים בלבד. למרות הודעה זו, הוקצו באולם מתחם מיוחד לנשים, כנראה בשם הביקורת הקשה שספג העיתון על הסירוב לאפשר לנשים לקחת בכנס חלק. אחר הצהריים הגיעו לכנס השר גלנט יחד עם היועצת שלו מדליון, והיא ליוותה אותו באולם האירועים. גורמים ביקשו ממנה לעבור למתחם הנשים, אולם היא סירבה, ולכן התבקשה לעזוב את המקום.   הכתב הפוליטי של בחדרי חרדים יעקב גרודקה, צייץ כי מדליון אמרה כי היא "לא מוכנה לעמוד שם מאחורה". את תגובתה של מדליון לא ניתן היה להשיג.  גורם בסביבת עיתון 'המודיע' אמר לאייס כי "מדובר באירוע לגברים בלבד. פעולותיה של עוזרת שר השיכון, חרף הידיעה שמדובר באירוע חרדי מובהק, מעמידה בסימן שאלה את השתתפותו של השר גלנט באירועים חרדיים בעתיד".  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ssss 23/11/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    לא עזב מיד את הכנס ?? כולל כל המדינאים שלנו ?? הבושה היא לא של החרדים הבושה היא של כל החילוניים שמסכימים לזה...
  • 2.
    עמית 20/11/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    ומבחינתי שהשר לא יגיע יותר. איראן של שנתת 1911, בחיי
  • 1.
    בושה בושה בושה (ל"ת)
    גלעד 20/11/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.