המודיע יואב גלנט
צילום: משה גולדשטיין

לא לנשים: יועצת התקשורת של גלנט הוצאה מכנס של 'המודיע'

סביון מדליון ליוותה את השר לכנס הכלכלי של העיתון החרדי. היא התבקשה לעבור לאזור הנשים, אולם סירבה. גורם ב'המודיע': "התנהלותה מעמידה בסימן שאלה השתתפותו של גלנט באירועים חרדיים בעתיד"
אלכסנדר כץ | (3)
סביון מדליון, יועצת התקשורת של שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, הוצאה לפני שעה קלה (יום א') מכנס כלכלי של עיתון המודיע, משום שסירבה לעמוד באזור מתוחם מיוחד לנשים.    עיתון המודיע עורך היום לראשונה כנס 'כלכלה ועסקים' המיועד למגזר החרדי, בעלות של כ-3 מיליון שקלים. הערב צפוי אף לנאום באירוע ראש הממשלה נתניהו. מוקדם יותר נאמו שר החינוך לשעבר גדעון סער, ח"כ איתן כבל, ח"כ משה גפני ועוד. עוד מראש הודיעו בעיתון כי בשל הקו השמרני של העיתון נושאים טכנולוגיים רבים יישארו מחוץ לשיח והאירוע יהיה פתוח לגברים בלבד. למרות הודעה זו, הוקצו באולם מתחם מיוחד לנשים, כנראה בשם הביקורת הקשה שספג העיתון על הסירוב לאפשר לנשים לקחת בכנס חלק. אחר הצהריים הגיעו לכנס השר גלנט יחד עם היועצת שלו מדליון, והיא ליוותה אותו באולם האירועים. גורמים ביקשו ממנה לעבור למתחם הנשים, אולם היא סירבה, ולכן התבקשה לעזוב את המקום.   הכתב הפוליטי של בחדרי חרדים יעקב גרודקה, צייץ כי מדליון אמרה כי היא "לא מוכנה לעמוד שם מאחורה". את תגובתה של מדליון לא ניתן היה להשיג.  גורם בסביבת עיתון 'המודיע' אמר לאייס כי "מדובר באירוע לגברים בלבד. פעולותיה של עוזרת שר השיכון, חרף הידיעה שמדובר באירוע חרדי מובהק, מעמידה בסימן שאלה את השתתפותו של השר גלנט באירועים חרדיים בעתיד".  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ssss 23/11/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    לא עזב מיד את הכנס ?? כולל כל המדינאים שלנו ?? הבושה היא לא של החרדים הבושה היא של כל החילוניים שמסכימים לזה...
  • 2.
    עמית 20/11/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    ומבחינתי שהשר לא יגיע יותר. איראן של שנתת 1911, בחיי
  • 1.
    בושה בושה בושה (ל"ת)
    גלעד 20/11/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.