פרסום ראשון

GAME ON: לעומק התודעה זכה בתקציבי סוני ופלייסטיישן

משרד הפרסום מציין חודש עמוס באירועים שהחל עם הצטרפותו של טל רביב כשותף והמשיך בגיוס 3 תקציבי פרסום
משה בנימין | (6)

תנופת הצמיחה של לעומק התודעה אינה פוסקת. משרד הפרסום ממשיך לצרף לשורותיו תקציבים חדשים והאחרון שבהם הוא תקציב משולב של סוני (Sony) וסוני פלייסטיישן  (Sony playstation) - בתום מכרז שבו התמודדו 3 משרדים - כך נודע לאייס. 

משרד הפרסום מציין חודש עמוס באירועים שהחל עם כניסתו של איש הקריאייטיב טל רביב כשותף והמשיך בגיוסם של 2 תקציבי פרסום: Bosch מקבוצת BSH שעליו התמודדו 6 משרדי פרסום וחברת ים סוף נדל"ן (Red Sea Group) של משפחת פפושדו, בנוסף לתקציבי סוני. 

יבואנית מוצרי סוני לישראל היא חברת "ישפאר מוצרי צריכה" שנוסדה ב-2006, כחברה משותפת ל"ישפאר הום טק" ו"ברימאג דיגיטל אייג'", על בסיס הפעילות של חברת "ישפאר הום טק" שנוסדה ב-1962. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי צריכה ואלקטרוניקה בידורית, וביניהם סוני בפורטפוליו שכולל מסכי טלוויזיה, מצלמות ואודיו נייד וביניהם גם את סוני פלייסטיישן שנחשבת לאחת מקונסולות המשחקים המצליחות בעולם, מאז השקתה בשנת 1995.

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר: "אנחנו שמחים על בחירתנו במשרד הפרסום לעומק התודעה שמביא איתו ניסיון בינלאומי רחב. אנחנו משוכנעים שהשילוב בין האיכויות יוצאות הדופן של מוצרי סוני ועוצמת  המותג , עם היכולות המוכחות של משרד הפרסום לעומק התודעה, יחזקו עוד יותר את המותג סוני בישראל".

 

און גולדשטיין, מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "סוני הוא אחד מהמותגים המובילים בעולם עם היסטוריה מפוארת, אנחנו שמחים על זכייתנו במכרז וגאים על הצטרפותו לארסנל המותגים הבינלאומיים של לעומק התודעה. לאחרונה המשרד צועד באסטרטגיית צמיחה ברורה מאוד, אשר שמה דגש על איכות ולא על כמות, בהיבט של גיוס לקוחות. סוני מצטרף לשורה נבחרת של מותגים אשר המשרד מטפל בהם ואנו נרגשים ושמחים מאוד עבורנו ועבורו".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    דרור 19/11/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 5.
    אחד שיודע 18/11/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    התמימות והילדותיות של הענף פשוט מדהימה..לא פלא שהלקוחות מתיחסים אליו כל כך בזלזול...
  • 4.
    אורי 17/11/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    זה משרד פרסום שנלחם בשיניים על כל תקציב, אבל מי שעושה את העבודה ,הברגים הקטנים שנשארים בלילה לעבוד הם אלה שצריך לתת להם את הקרדיט גם. גאים בכם ..
  • 3.
    מדהים.כל הכבוד (ל"ת)
    מרץ 99 כבוד 17/11/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שיחק אותה (ל"ת)
    טל רביב מלך 17/11/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בר אתה המלך (ל"ת)
    גיל 17/11/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.