GAME ON: לעומק התודעה זכה בתקציבי סוני ופלייסטיישן
תנופת הצמיחה של לעומק התודעה אינה פוסקת. משרד הפרסום ממשיך לצרף לשורותיו תקציבים חדשים והאחרון שבהם הוא תקציב משולב של סוני (Sony) וסוני פלייסטיישן (Sony playstation) - בתום מכרז שבו התמודדו 3 משרדים - כך נודע לאייס.
משרד הפרסום מציין חודש עמוס באירועים שהחל עם כניסתו של איש הקריאייטיב טל רביב כשותף והמשיך בגיוסם של 2 תקציבי פרסום: Bosch מקבוצת BSH שעליו התמודדו 6 משרדי פרסום וחברת ים סוף נדל"ן (Red Sea Group) של משפחת פפושדו, בנוסף לתקציבי סוני.
יבואנית מוצרי סוני לישראל היא חברת "ישפאר מוצרי צריכה" שנוסדה ב-2006, כחברה משותפת ל"ישפאר הום טק" ו"ברימאג דיגיטל אייג'", על בסיס הפעילות של חברת "ישפאר הום טק" שנוסדה ב-1962. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי צריכה ואלקטרוניקה בידורית, וביניהם סוני בפורטפוליו שכולל מסכי טלוויזיה, מצלמות ואודיו נייד וביניהם גם את סוני פלייסטיישן שנחשבת לאחת מקונסולות המשחקים המצליחות בעולם, מאז השקתה בשנת 1995.
צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר: "אנחנו שמחים על בחירתנו במשרד הפרסום לעומק התודעה שמביא איתו ניסיון בינלאומי רחב. אנחנו משוכנעים שהשילוב בין האיכויות יוצאות הדופן של מוצרי סוני ועוצמת המותג , עם היכולות המוכחות של משרד הפרסום לעומק התודעה, יחזקו עוד יותר את המותג סוני בישראל".
און גולדשטיין, מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "סוני הוא אחד מהמותגים המובילים בעולם עם היסטוריה מפוארת, אנחנו שמחים על זכייתנו במכרז וגאים על הצטרפותו לארסנל המותגים הבינלאומיים של לעומק התודעה. לאחרונה המשרד צועד באסטרטגיית צמיחה ברורה מאוד, אשר שמה דגש על איכות ולא על כמות, בהיבט של גיוס לקוחות. סוני מצטרף לשורה נבחרת של מותגים אשר המשרד מטפל בהם ואנו נרגשים ושמחים מאוד עבורנו ועבורו".
- 6.דרור 19/11/2016 14:16הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 5.אחד שיודע 18/11/2016 15:29הגב לתגובה זוהתמימות והילדותיות של הענף פשוט מדהימה..לא פלא שהלקוחות מתיחסים אליו כל כך בזלזול...
- 4.אורי 17/11/2016 19:38הגב לתגובה זוזה משרד פרסום שנלחם בשיניים על כל תקציב, אבל מי שעושה את העבודה ,הברגים הקטנים שנשארים בלילה לעבוד הם אלה שצריך לתת להם את הקרדיט גם. גאים בכם ..
- 3.מדהים.כל הכבוד (ל"ת)מרץ 99 כבוד 17/11/2016 18:05הגב לתגובה זו
- 2.שיחק אותה (ל"ת)טל רביב מלך 17/11/2016 14:06הגב לתגובה זו
- 1.בר אתה המלך (ל"ת)גיל 17/11/2016 10:24הגב לתגובה זו

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים
באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.
הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד
כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד.
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים
באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.
הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד
כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד.
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.