לעומק התודעה. מימין: זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

GAME ON: לעומק התודעה זכה בתקציבי סוני ופלייסטיישן

משרד הפרסום מציין חודש עמוס באירועים שהחל עם הצטרפותו של טל רביב כשותף והמשיך בגיוס 3 תקציבי פרסום
משה בנימין | (6)

תנופת הצמיחה של לעומק התודעה אינה פוסקת. משרד הפרסום ממשיך לצרף לשורותיו תקציבים חדשים והאחרון שבהם הוא תקציב משולב של סוני (Sony) וסוני פלייסטיישן  (Sony playstation) - בתום מכרז שבו התמודדו 3 משרדים - כך נודע לאייס. 

משרד הפרסום מציין חודש עמוס באירועים שהחל עם כניסתו של איש הקריאייטיב טל רביב כשותף והמשיך בגיוסם של 2 תקציבי פרסום: Bosch מקבוצת BSH שעליו התמודדו 6 משרדי פרסום וחברת ים סוף נדל"ן (Red Sea Group) של משפחת פפושדו, בנוסף לתקציבי סוני. 

יבואנית מוצרי סוני לישראל היא חברת "ישפאר מוצרי צריכה" שנוסדה ב-2006, כחברה משותפת ל"ישפאר הום טק" ו"ברימאג דיגיטל אייג'", על בסיס הפעילות של חברת "ישפאר הום טק" שנוסדה ב-1962. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי צריכה ואלקטרוניקה בידורית, וביניהם סוני בפורטפוליו שכולל מסכי טלוויזיה, מצלמות ואודיו נייד וביניהם גם את סוני פלייסטיישן שנחשבת לאחת מקונסולות המשחקים המצליחות בעולם, מאז השקתה בשנת 1995.

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר: "אנחנו שמחים על בחירתנו במשרד הפרסום לעומק התודעה שמביא איתו ניסיון בינלאומי רחב. אנחנו משוכנעים שהשילוב בין האיכויות יוצאות הדופן של מוצרי סוני ועוצמת  המותג , עם היכולות המוכחות של משרד הפרסום לעומק התודעה, יחזקו עוד יותר את המותג סוני בישראל".

 

און גולדשטיין, מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "סוני הוא אחד מהמותגים המובילים בעולם עם היסטוריה מפוארת, אנחנו שמחים על זכייתנו במכרז וגאים על הצטרפותו לארסנל המותגים הבינלאומיים של לעומק התודעה. לאחרונה המשרד צועד באסטרטגיית צמיחה ברורה מאוד, אשר שמה דגש על איכות ולא על כמות, בהיבט של גיוס לקוחות. סוני מצטרף לשורה נבחרת של מותגים אשר המשרד מטפל בהם ואנו נרגשים ושמחים מאוד עבורנו ועבורו".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    דרור 19/11/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 5.
    אחד שיודע 18/11/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    התמימות והילדותיות של הענף פשוט מדהימה..לא פלא שהלקוחות מתיחסים אליו כל כך בזלזול...
  • 4.
    אורי 17/11/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    זה משרד פרסום שנלחם בשיניים על כל תקציב, אבל מי שעושה את העבודה ,הברגים הקטנים שנשארים בלילה לעבוד הם אלה שצריך לתת להם את הקרדיט גם. גאים בכם ..
  • 3.
    מדהים.כל הכבוד (ל"ת)
    מרץ 99 כבוד 17/11/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שיחק אותה (ל"ת)
    טל רביב מלך 17/11/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בר אתה המלך (ל"ת)
    גיל 17/11/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.