טל רביב
צילום: קובי קנטור
פרסום ראשון

הראשון של טל רביב: לעומק התודעה זכה בתקציב Bosch

הזכייה בתקציב Bosch היא הראשונה שניתן לשייך לטל רביב. רביב הוביל את ההתמודדות מטעם 'לעומק' עוד בטרם הפך לשותף ובעל מניות, ובזמן שניהל מגעים עם משרד הפרסום
משה בנימין | (12)

המכרז על תקציב הפרסום של מותג Bosch מקבוצת BSH הגיע לסיומו עם זכייה של משרד הפרסום לעומק התודעה - כך נודע לאייס. על התקציב התמודדה רשימה מכובדת של משרדים שכללה את באומן בר ריבנאי, מקאן ואלי, בריקמן/אדלר, לעומק התודעה, ראובני פרידן וגיתם BBDO שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.

הזכייה בתקציב Bosch היא הראשונה שניתן לשייך לטל רביב, השותף החדש בלעומק התודעה. לפני מספר חודשים בזמן שהתקציב עמד למכרז ומשרדי הפרסום נדרשו להציג פרזנטציות בפני החברה, רביב הוביל את ההתמודדות מטעם 'לעומק' עוד בטרם הפך לשותף ובעל מניות, ובזמן שניהל מגעים עם משרד הפרסום ובמקביל סיפק לו שירותי קריאייטיב על מתכונת פרילנס, במודל שנועד בין השאר לבדוק את שיתוף הפעולה ביניהם. 

יבואנית Bosch, חברת BSH משווקת בישראל גם את מותגי סימנס וקונסטרוקטה המטופלים על ידי בריקמן ואדלר חומסקי. תקציב הפרסום של המותג צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים לשנה הקרובה. 

בחברת BSH אישרו את הפרטים הידועים לאייס. ממשרד הפרסום לעומק התודעה לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה. 

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    חתיךךךךך שליייייי 08/11/2016 07:29
    הגב לתגובה זו
    תצטלם פליז
  • 8.
    מקאניסט 08/11/2016 00:18
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה חביבי
  • 7.
    הילד רעב. (ל"ת)
    רושפלד 07/11/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דב נמלים 07/11/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד אנשים מפרגן למשרד אמיתי, צנוע שמביא ערך אמיתי ללקוחות סחטיין אחד מהתעשייה
  • 5.
    משה תדייק 07/11/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    ולכן לא הפסידו
  • התמודדו (ל"ת)
    והפסידו 07/11/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
  • והפסידו (ל"ת)
    התמודדו 07/11/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    האנס 07/11/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, ניצחו את המשרדים הכי גדולים
  • 3.
    הילד גאון גאון (ל"ת)
    טלי 07/11/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אמאלה איזה סקסיייי! (ל"ת)
    אני 07/11/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
  • חמוד אתה עיוור (ל"ת)
    ד"ר לוינגר 07/11/2016 23:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תותח. נקודה. (ל"ת)
    עמית 07/11/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.