מי החדש של הרצוג - ומי עברה ללשכת עורכי הדין?

לירון צח יתחיל לשמש כיועץ התקשורת של יו"ר האופוזיציה, במקומו של עופר נוימן. נורית קנר יהב עוזבת את ח"כ חיליק בר לטובת עבודה עם יו"ר מחוז ת"א בלשכת עוה"ד
אלכסנדר כץ | (2)

יו"ר המחנה הציוני וראש האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, מינה את לירון צח לדוברו ולדובר מפלגת העבודה. צח מחליף בתפקיד את עופר נוימן, שעבר לעבוד עם סתיו שפיר.

 

לירון צח (30) שימש עד לאחרונה כיועץ תקשורת בארד תקשורת, עסק במאבקים ציבוריים במגזר הציבורי והעסקי. הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת פוליטית במכללה האקדמית תל-אביב יפו ומשלים בימים אלה תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן. בנוסף, לירון הינו חבר מפלגת העבודה.

 

ואילו יועצת התקשורת של מזכ"ל מפלגת העבודה וסגן יו"ר הכנסת חיליק בר, נורית קנר יהב, עוזבת את הכנסת לטובת לשכת עורכי הדין. קנר יהב עבדה עם ח"כ בר ב-3 השנים האחרונות, וכעת היא מונתה ליועצת יו"ר מחוז תל-אביב בלשכת עורכי הדין, עו"ד ינון היימן. לפני שהגיעה לכנסת, עבדה קנר יהב כדוברת אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית ובדוברות משרד המשפטים.

 

ח"כ חיליק בר מסר: "אני נפרד מנורית בצער רב אחרי שנים ארוכות שבהם היא ליוותה אותי במקצועיות למען עשייה חברתית משמעותית עבור אזרחי ישראל. נורית היא יועצת מצוינת ומיומנת ואני בטוח שהיא תצעיד כל מקום שאליו היא מגיעה לשיאים חדשים". עו"ד וד"ר ינון היימן מסר: "אני שמח שיועצת מוכשרת ומנוסה מצטרפת לשורותינו ותסייע לנו להמשיך ולהוות איגוד מקצועי חיוני וחשוב עבור ציבור עורכי הדין בישראל".

 

קנר יהב מסרה: "אני רוצה להודות לח"כ בר על האמון בי וההזדמנות שנתן לי לעבוד בליבה הפועם של העשייה החברתית בישראל וכמובן לצוות הלשכה המסור והמקצועי. אני מסיימת בתחושת סיפוק רבה ונרגשת לקראת האתגרים החדשים שעומדים בפניי בתפקיד החדש".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחד שמכיר 11/10/2016 01:58
    הגב לתגובה זו
    היא מותק של בחורה, מקסימה, מוכשרת ומדהימה!!! הרווחתם
  • אריה 18/10/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    ממש עשתה עבודה טובה. חיליק בר זכה לתקשורת חיובית ומוכרות רבה. (ציניות גמורה)
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.