בנק ירושלים ניתן באישור קול ברמה נמסר שזה יח"צ
צילום: יח,צ בנק ירושלים

לאחר 5 שנים באשכנזי זלצמן: מכרז על תקציב בנק ירושלים

המכרז נסגר לפני החגים ובשלב זה הבנק מתקדם עם מנצ' ופרסום אברהם. עד כה זינק השנה התקציב ל-12 מיליון שקלים במחירי מחירון
משה בנימין |

לאחר 5 שנים בהן עבדו עם משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, תקציב הפרסום של בנק ירושלים יצא למכרז עליו מתמודדים מנצ' בבעלות יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר ופרסום אברהם בבעלות יריב אברהם, נסים מויאל ודודיק כץ. לאייס נודע עוד כי אשכנזי זלצמן לא יתמודד בשנית על המכרז ובמקביל החל במגעים עם מוסדות פיננסיים אחרים למילוי המשבצת הפנויה.

עוד נודע לאייס כי המכרז נסגר למעשה לפני החגים ובשלב זה הבנק מתקדם עם מנצ' ופרסום אברהם. זכייה בתקציב יכולה לשמש כמקפצה משמעותית עבור שני המשרדים שנמצאים במגמת צמיחה בשנים האחרונות - מנצ' ככוח עולה חדש יחסית לעומת אברהם שרושם מספר שנים רצופות של הגדלת מחזורים ויכול להתקרב לצמרת העשירייה השנייה במידה ואכן יצרף אליו את התקציב שעמד בשנת 2015 על כ-24 מיליון שקלים במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בתקציב שנע בין 8 ל-10 מיליון שקלים.

עם זאת, התקציב אינו מאפשר למשרדים המטפלים בו להפגין את מרכולתם הקריאייטיבית בטלוויזיה. בשנת 2015 הופנה התקציב לעיתונות, לדיגיטל, לשילוט חוצות ובעיקר לרדיו שאליו זרמה חצי מההוצאה לפרסום. ב-2016, עד לנקודת זמן זו, זינק התקציב לכמעט 38 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים כ-12 מיליון שקלים אך המגמה נותרה בעינה - ללא טלוויזיה. לעומת זאת, המדיה שאליה הופנה רוב התקציב הייתה גזרת הדיגיטל. 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה