הטיפ האופנתי של CELIO לשר ש"נזרק" מישיבת הממשלה

משרד הפרסום מנצ' ניצל את האירוע במסגרתו נתניהו שלח את שר הרווחה חיים כץ להחליף לחולצה "מכובדת", ועלה בקמפיין לרשת אופנת הגברים הצרפתית
כתבי אייס | (7)

רשת אופנת הגברים הצרפתית CELIO הרימה את הכפפה מיד לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו העיר לשר חיים כץ על לבושו הלא-פורמלי, ועלתה בקמפיין שמתבסס על "הצעתו" של נתניהו. 

כזכור, בישיבת הממשלה ביום ראשון, העיר נתניהו לשר הרווחה כץ על חולצת הפולו שלו, ושלח אותו להחליף אותה. כץ ניגש למכוניתו והחליף חולצה. 

המודעה של CELIO לשר חיים כץ (צילום: יחצ)

הקמפיין החדש "התלבש" על כך, ועלה הבוקר (יום ג') בסדרת מודעות בפרינט, באמצעות משרד הפרסום מנצ', במסגרתו CELIO מזמינה את השר כץ לקנות מבחר חולצות מחויטות ולהיחשף לקולקציה החדשה של המותג. 

ב-Celio אומרים כי "בעקבות המקרה המצער הצענו לכנסת להחזיק חולצות מכופתרות שנשלח אליהם לכל תרחיש שיקרה בזמן ישיבת ממשלה. במקביל החלטנו להעלות קמפיין המזמין את הגברים להתחדש במגוון חולצות מכופתרות של הרשת במחירים אטרקטיביים,כמוצר בסיסי לכל גבר בארץ".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אורית 20/09/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    שמוכרים בסליו מכופתרות יפות ב139 סחתיין
  • 5.
    ביצוע חלש מאוד (ל"ת)
    חיליק השועל 20/09/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גולנהרדע 20/09/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    איפה הימים של הקמפיינים המפונפנים של גולן ושגיב שקד מנכלית, אלק...., סליו. רעיון אידיוטי שמחזיר את סליו לתקופת המערך וההסתדרות. אגב אפשר לשלוח גם לפישמן כמה חולצות לא יזיק לו
  • 3.
    גיא 20/09/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    בטח המשרד פרסום עף על עצמו ושכנע את הלקוח. רק חבל שאת הבדיחה רק 10 אנשים מבינים. מר כץ הוא שם ככ פופולארי שאף אחד לא מקשר את זה למקרה שלא שמעו עליו מלכתחילה אבל הייי, הכנסתם כתבה באייס. אפשר לשלוח חשבונית ללקוח
  • חמוד 20/09/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    והמטרה היא לא להכניס כתבה לאייס אלא למכור חולצות. אתה מוזמן לפרגן בחנות
  • 2.
    אייל 20/09/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    לדעתי אסור לשלוח מתנות לפוליטיקאים כי זה יכול להיראות כטובת הנאה
  • 1.
    יצחק 20/09/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    איך לא ניצלתם את הזדמנות לשלוח לו חולצות, איך?!? אבל לא נורא, מהלך מדליק
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.