ניר דואר
צילום: יח"צ

הגיוס של מקאן ת"א: ניר דואר יהיה מנהל אסטרטגיה

אחרי שנתיים כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של מכבי ת"א בכדורסל, ועם ניסיון בבאומן ואדלר חומסקי, מגיע כעת דואר למחלקת האסטרטגיה של מקאן שמונה כ-15 יועצים
אלכסנדר כץ | (4)

ניר דואר מצטרף למחלקת האסטרטגיה של מקאן תל אביב - כך נודע לאייס. דואר, שישמש מנהל אסטרטגיה במחלקה שמונה כ-15 יועצים, היה בשנתיים האחרונות סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב. 

ניר דואר (37) הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול ו-MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומערכות מידע באוניברסיטה העברית. הוא החל את דרכו בענף הפרסום בבאומן בר ריבנאי לפני כמעט 8 שנים. לאדלר חומסקי הצטרף לפני כ-6 שנים, ואף היה מנהל משותף של מחלקת האסטגטגיה לצידו של אור גלייכר

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    איה 18/09/2016 22:38
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, מקאן הרוויחו בענק!
  • 2.
    אל תחפשו אותי בסיבוב 18/09/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    עוד סיבוב ועוד סיבוב, כל הפלנרים מחפשים מה לעשות עם עצמם עד שבסוף נעלמים לאיפשהו מקצוע שאין מה לעשות איתו מחוץ לעולם הפרסום ובעולם הפרסום זה מקצוע שהפך לבדיחה עצובה. מעבר לכך... "הגיוס של מקאן".... ואו תעצרו את הכל, רעידת אדמה בעולם הפרסום מישהו שלא עושה כלום במקום אחד, יעבור לעשות שום כלום במקום אחר
  • אנג'ל 21/09/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    מה כל הרוע הזה??! איש קטן וכנראה מתוסכל שעף מעולם הפרסום. למה לא לפרגן - אם אין לך משהו טוב פשוט תמשיך הלאה!
  • 1.
    שי 18/09/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    היה נכס באדלר. מקאן הרוויחו.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.