ניר דואר
צילום: יח"צ

הגיוס של מקאן ת"א: ניר דואר יהיה מנהל אסטרטגיה

אחרי שנתיים כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של מכבי ת"א בכדורסל, ועם ניסיון בבאומן ואדלר חומסקי, מגיע כעת דואר למחלקת האסטרטגיה של מקאן שמונה כ-15 יועצים
אלכסנדר כץ | (4)

ניר דואר מצטרף למחלקת האסטרטגיה של מקאן תל אביב - כך נודע לאייס. דואר, שישמש מנהל אסטרטגיה במחלקה שמונה כ-15 יועצים, היה בשנתיים האחרונות סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב. 

ניר דואר (37) הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול ו-MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומערכות מידע באוניברסיטה העברית. הוא החל את דרכו בענף הפרסום בבאומן בר ריבנאי לפני כמעט 8 שנים. לאדלר חומסקי הצטרף לפני כ-6 שנים, ואף היה מנהל משותף של מחלקת האסטגטגיה לצידו של אור גלייכר

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    איה 18/09/2016 22:38
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, מקאן הרוויחו בענק!
  • 2.
    אל תחפשו אותי בסיבוב 18/09/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    עוד סיבוב ועוד סיבוב, כל הפלנרים מחפשים מה לעשות עם עצמם עד שבסוף נעלמים לאיפשהו מקצוע שאין מה לעשות איתו מחוץ לעולם הפרסום ובעולם הפרסום זה מקצוע שהפך לבדיחה עצובה. מעבר לכך... "הגיוס של מקאן".... ואו תעצרו את הכל, רעידת אדמה בעולם הפרסום מישהו שלא עושה כלום במקום אחד, יעבור לעשות שום כלום במקום אחר
  • אנג'ל 21/09/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    מה כל הרוע הזה??! איש קטן וכנראה מתוסכל שעף מעולם הפרסום. למה לא לפרגן - אם אין לך משהו טוב פשוט תמשיך הלאה!
  • 1.
    שי 18/09/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    היה נכס באדלר. מקאן הרוויחו.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.