אז למה "ארי גולד" הגיע לארץ? יככב בקמפיין חדש של BuyMe
ג'רמי פיבן, עבור רבים (ובעיקר בקרב גברים) אגדה טלוויזיונית מודרנית שנבנתה בזכות דמותו של "ארי גולד" מסדרת "הפמלייה" המצליחה של HBO - הגיע לארץ לאחרונה. השמועות מסביב דיברו על קמפיין שבו יככב פיבן, ולאייס נודע כי מדובר בקמפיין לאתר שיווק כרטיסי המתנה buyme.
הקמפיין יהיה במוקד פעילות הפרסום לקראת החגים של אתר ה-Gift Card באמצעות משרד הפרסום אברהם. תמונה של פיבן יחד עם מרקו מיקיאלי ראש תחום משרדי פרסום מטעם פייסבוק ישראל עלתה לפייסבוק לפני מספר ימים. מיקיאלי צילם סלפי עם פיבן מחוץ למשרדי פייסבוק ברחוב רוטשילד בתל אביב. לאייס נודע כי שחר פילר, סמנכ"ל הקריאייטיב של 'אברהם' ורועי חננאל, סמנכ"ל לקוחות במשרד, שעומדים מאחורי הקמפיין יחד עם BuyMe משתפים פעולה עם צוותי הקריאייטיב של פייסבוק ישראל במטרה למקסם את המהלך ברשתות החברתיות.
פיבן (51) הוא שחקן אמריקאי יהודי זוכה פרס אמי וגלובוס הזהב. על תפקידו כסוכן השחקנים של ויני צ'ייס ב"פמלייה" הוא זכה ב-2006, 2007 וב-2008 בפרס אמי בקטגוריית שחקן המשנה. בנוסף הוא זכה ב-2008 בפרס גלובוס הזהב. הערכות בשוק הפרסום מדברות על כך שפיבן יקבל תמורת הקמפיין כ-400 אלף שקלים.
אם יש לכם כמה דקות פנויות - מיטב הרגעים של ארי גולד ב"פמלייה"
אתר BuyMe מציע שירות לרכישת ושליחת שוברי מתנה במייל או ב SMS. מערכת האתר מחוברת ישירות למאות חנויות ועשרות רשתות בכל הארץ. בגלישה באתר ניתן לבחור חנות, לטעון Gift-Card ולשלוח לאדם אחר. ברגע הרכישה - בית העסק מעודכן.
יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "התחלנו את דרכנו כסטארט-אפ, וככזה אנו תמיד נדרשים לחשוב אחרת. במקרה הזה, זכינו להזדמנות מאוד נדירה לקחת כוכב בסדר גודל של הוליווד לקמפיין החגים שלנו. לא באמת התלבטנו, ואנו חושבים שיהיה לנו קמפיין מאוד מדובר ומפתיע״.
- 1.שחר פילר הוא מנהל הקריאייטיב הכי טוב בארץ (ל"ת)אבי איציק קובי 10/08/2016 12:38הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.