אז למה "ארי גולד" הגיע לארץ? יככב בקמפיין חדש של BuyMe
ג'רמי פיבן, עבור רבים (ובעיקר בקרב גברים) אגדה טלוויזיונית מודרנית שנבנתה בזכות דמותו של "ארי גולד" מסדרת "הפמלייה" המצליחה של HBO - הגיע לארץ לאחרונה. השמועות מסביב דיברו על קמפיין שבו יככב פיבן, ולאייס נודע כי מדובר בקמפיין לאתר שיווק כרטיסי המתנה buyme.
הקמפיין יהיה במוקד פעילות הפרסום לקראת החגים של אתר ה-Gift Card באמצעות משרד הפרסום אברהם. תמונה של פיבן יחד עם מרקו מיקיאלי ראש תחום משרדי פרסום מטעם פייסבוק ישראל עלתה לפייסבוק לפני מספר ימים. מיקיאלי צילם סלפי עם פיבן מחוץ למשרדי פייסבוק ברחוב רוטשילד בתל אביב. לאייס נודע כי שחר פילר, סמנכ"ל הקריאייטיב של 'אברהם' ורועי חננאל, סמנכ"ל לקוחות במשרד, שעומדים מאחורי הקמפיין יחד עם BuyMe משתפים פעולה עם צוותי הקריאייטיב של פייסבוק ישראל במטרה למקסם את המהלך ברשתות החברתיות.
פיבן (51) הוא שחקן אמריקאי יהודי זוכה פרס אמי וגלובוס הזהב. על תפקידו כסוכן השחקנים של ויני צ'ייס ב"פמלייה" הוא זכה ב-2006, 2007 וב-2008 בפרס אמי בקטגוריית שחקן המשנה. בנוסף הוא זכה ב-2008 בפרס גלובוס הזהב. הערכות בשוק הפרסום מדברות על כך שפיבן יקבל תמורת הקמפיין כ-400 אלף שקלים.
אם יש לכם כמה דקות פנויות - מיטב הרגעים של ארי גולד ב"פמלייה"
אתר BuyMe מציע שירות לרכישת ושליחת שוברי מתנה במייל או ב SMS. מערכת האתר מחוברת ישירות למאות חנויות ועשרות רשתות בכל הארץ. בגלישה באתר ניתן לבחור חנות, לטעון Gift-Card ולשלוח לאדם אחר. ברגע הרכישה - בית העסק מעודכן.
יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "התחלנו את דרכנו כסטארט-אפ, וככזה אנו תמיד נדרשים לחשוב אחרת. במקרה הזה, זכינו להזדמנות מאוד נדירה לקחת כוכב בסדר גודל של הוליווד לקמפיין החגים שלנו. לא באמת התלבטנו, ואנו חושבים שיהיה לנו קמפיין מאוד מדובר ומפתיע״.
- 1.שחר פילר הוא מנהל הקריאייטיב הכי טוב בארץ (ל"ת)אבי איציק קובי 10/08/2016 12:38הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
