ג'רמי פיבן בישראל
צילום: מרקו מיקיאלי

אז למה "ארי גולד" הגיע לארץ? יככב בקמפיין חדש של BuyMe

סרט הפרסומת שמאחוריו עומד משרד הפרסום 'אברהם' יעלה לאוויר לקראת החגים. המשרד משתף פעולה עם צוותי הקריאייטיב של פייסבוק ישראל במטרה למקסם את המהלך ברשתות החברתיות
משה בנימין | (1)

ג'רמי פיבן, עבור רבים (ובעיקר בקרב גברים) אגדה טלוויזיונית מודרנית שנבנתה בזכות דמותו של "ארי גולד" מסדרת "הפמלייה" המצליחה של HBO - הגיע לארץ לאחרונה. השמועות מסביב דיברו על קמפיין שבו יככב פיבן, ולאייס נודע כי מדובר בקמפיין לאתר שיווק כרטיסי המתנה buyme

הקמפיין יהיה במוקד פעילות הפרסום לקראת החגים של אתר ה-Gift Card באמצעות משרד הפרסום אברהם. תמונה של פיבן יחד עם מרקו מיקיאלי ראש תחום משרדי פרסום מטעם פייסבוק ישראל עלתה לפייסבוק לפני מספר ימים. מיקיאלי צילם סלפי עם פיבן מחוץ למשרדי פייסבוק ברחוב רוטשילד בתל אביב. לאייס נודע כי שחר פילר, סמנכ"ל הקריאייטיב של 'אברהם' ורועי חננאל, סמנכ"ל לקוחות במשרד, שעומדים מאחורי הקמפיין יחד עם BuyMe משתפים פעולה עם צוותי הקריאייטיב של פייסבוק ישראל במטרה למקסם את המהלך ברשתות החברתיות. 

פיבן (51) הוא שחקן אמריקאי יהודי זוכה פרס אמי וגלובוס הזהב. על תפקידו כסוכן השחקנים של ויני צ'ייס ב"פמלייה" הוא זכה ב-2006, 2007 וב-2008 בפרס אמי בקטגוריית שחקן המשנה. בנוסף הוא זכה ב-2008 בפרס גלובוס הזהב. הערכות בשוק הפרסום מדברות על כך שפיבן יקבל תמורת הקמפיין כ-400 אלף שקלים. 

 

אם יש לכם כמה דקות פנויות - מיטב הרגעים של ארי גולד ב"פמלייה"

אתר BuyMe מציע שירות לרכישת ושליחת שוברי מתנה במייל או ב SMS. מערכת האתר מחוברת ישירות למאות חנויות ועשרות רשתות בכל הארץ. בגלישה באתר ניתן לבחור חנות, לטעון Gift-Card ולשלוח לאדם אחר. ברגע הרכישה - בית העסק מעודכן. 

יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "התחלנו את דרכנו כסטארט-אפ, וככזה אנו תמיד נדרשים לחשוב אחרת. במקרה הזה, זכינו  להזדמנות מאוד נדירה לקחת כוכב בסדר גודל של הוליווד לקמפיין החגים שלנו. לא באמת התלבטנו, ואנו חושבים שיהיה לנו קמפיין מאוד מדובר ומפתיע״.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שחר פילר הוא מנהל הקריאייטיב הכי טוב בארץ (ל"ת)
    אבי איציק קובי 10/08/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.