עסקה במגזר: 'אגס' ו'בראשית' יתמזגו למשרד פרסום אחד
אם שמים בצד את ההבדלים התרבותיים-חברתיים, בסופו של יום, ענף הפרסום במגזר החרדי מתנהל באופן דומה למקבילו המרכזי במגזר הכללי. מיזוג בין משרדים לכדי משרד פרסום אחד שמטרתו להוות שלם שעולה על סך חלקיו הוא כלי שכיח בעולם הפרסום ומיזוג שכזה מתרחש כעת במגזר החרדי.
משרדי הפרסום שחתמו על הסכם מיזוג הם אגס בבעלותם של נחום בנדיקט ורוחמי כהנמן ובראשית בבעלותו של מוטי קוטיינר. בנדיקט הוא יועץ אסטרטגי פוליטי ומגזרי כשמנגד קוטיינר מגיע למיזוג הזה עם נסיון עבר של כ-25 שנים. הוא נמנה על מקימי שלוחת הפרסום המגזרי-חרדי של באומן בר ריבנאי וכן היה בטריו לשעבר מקבוצת אדלר חומסקי.
מבחינת הרכב ההנהלה - נחום בנדיקט יכהן כיו"ר הקבוצה, מוטי קוטיינר יהיה אחראי על הפיתוח העסקי של המשרד החדש, ורוחמי כהנמן תשמש כמנכ"ל החברה. לדברי בנדיקט "השילוב בין החדשנות והדינאמיות לבין הנסיון העשיר יוצרים פלטפורמה חזקה וחדשנית שתאפשר להעמיד לרשות הלקוחות את מיטב הפתרונות הנדרשים לפרסום במגזר הדתי והחרדי בעידן הנוכחי". קוטיינר מציין כי "המטרה העיקרית של המהלך היא להמשיך לשים את הלקוח במקום הראשון ולהעניק לו את השירות והמוצר הטובים ביותר".
בין לקוחותיו של משרד הפרסום אגס: סונול, תאגיד המיחזור אל"ה, בנק דיסקונט, פיליפס, אוונט, חברת דובק, יד שרה, אגודת דור ישרים, ישיבת פוניבז', חברת הפאות לאשה החרדית גלית איטליה ועוד. בראשית יביא למיזוג את תקציבי הפרסום של סנו, בזק בינלאומי, אושר עד, שסטוביץ, זוגלובק, טפרברג, מרכז הכוון, תרימה, ביגליס, ועוד.
למרות המיזוג בין המשרדים, לא נראה כי משהו יכול לערער את ההגמוניה הבולטת של 3 משרדי הפרסום ששולטים במגזר החרדי: בולטון, אפיקים וגל אורן. למעט שלישיית הצמרת הזו שאליה יש לצרף את משרד הפרסום 'מימד', כל שאר המשרדים מנהלים מחזורים חד ספרתיים. נתון זה, יחד עם מידותיו הקטנות של שוק הפרסום החרדי מעודד מיזוגים מסוג זה, למרות שמודל עסקי זה אינו נפוץ בתעשייה החרדית.
- 3.יורם חדד 31/07/2016 16:07הגב לתגובה זומכירך ומוקירך כבר הרבה שנים ועוקב בעניין רב אחרי הצלחתך ומעשיך הברוכים הנעשים בחכמה ובצנעה. מאחל לך מלב אוהב המשך הצלחה!
- 2.מה עם זילברשלג? (ל"ת)פרסומאי ותיק 31/07/2016 15:49הגב לתגובה זו
- 1.יוסי עלוש 31/07/2016 10:49הגב לתגובה זומיזוג ענק! בהצלחה!
- מזל וברכה!! הצלחה רבה!!! (ל"ת)קובי 31/07/2016 13:49הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
