התנחלות לשם בשומרון. קמפיין בערוץ 2
צילום: יח"צ
TV

מתנחלים בפריים-טיים: לראשונה קמפיין פרסום להתנחלות בערוץ 2

מאחורי הקמפיין עומדת חברת הרי זהב: "הגיע הזמן שגם צופי ערוץ 2, שעד היום חשבו שאפשר לרכוש בתים במרחב בין צפון תל אביב למרכז תל אביב, יכירו את האופציה של לשם, יחד עם יישובים רבים ומדהימים בשומרון"
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה התנחלות לשם

לא בטוח שקהל היעד המתאים נמצא מול המסך בערוץ 2, אך בכל אופן מדובר באמירה, הגם שהיא אינה מלווה בקריאייטיב משובח. היישוב לשם, התנחלות באזור השומרון שהוקמה בתחילה כשכונה צמודה ליישוב עלי זהב, יוצא בקמפיין פרסום חדש לרכישת בתים. הקונספט? כמובן, התרסה כנגד האלטרנטיבה התל אביבית הצפופה והיקרה המוצגת כ"קופסת גפרורים".  מאחורי הקמפיין עומדת חברת הרי זהב הבונה את השכונות החדשות בלשם. בחברה מציינים כי הסרטונים יועלו לאוויר גם ברשתות החברתיות ובמדיות השונות. לדברי החברה מדובר בקמפיין ראשון מסוגו שאי פעם עלה ואושר לשידור בערוץ 2, וסרטונים נוספים צפויים לעלות לאוויר בערוץ. בחברה מציינים כי "הגיע הזמן שגם צופי ערוץ 2, שעד היום חשבו שאפשר לרכוש בתים במרחב בין צפון תל אביב למרכז תל אביב, יכירו את האופציה של לשם, יחד עם יישובים רבים ומדהימים בשומרון".     בסרט הפרסומת נראה גבר חבוש כיפה סרוגה, המייצג את קהל היעד שהחברה שמה לה למטרה, מצטופף בביתו, חסר מקום ושלווה, ומלווה בקריינות: "או קופסת גפרורים בתל אביב או בית בלשם...".    לדברי יוזמי הקמפיין: "לשם זאת האלטרנטיבה הבאה לתל אביב, רק זולה יותר ויפה יותר. אזור המרכז, ותל אביב בפרט, מביא את האנשים לרכוש בתים שהם קופסאות גפרורים, במחירים יקרים עד מופרכים. במקום זאת, תושבי המרכז יכולים לנסוע כמה דקות, ולהגיע אל מרחבי לשם אשר צופים אל אזור המרכז בתוך בתים שאפשר לחיות בהם, ולא להשתעבד אליהם". לא בטוח אם זו תחילתה של מגמה, אך סרטון הפרסומת של חברת הנדל"ן הבונה בשומרון הוא הסרטון המגזרי השני השבוע. קדמה לה הפרסומת דוברת הערבית של המשביר לצרכן ששודרה בגמר היורו, בלב הפריים-טיים ויועדה למגזר הערבי בישראל.      

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    67 14/07/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    4 חדרים בהתנחלות במיליון שקל???? JESUS
  • 1.
    שליין 13/07/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    חברת נדל"ן קנתה חסות של שש שניות בטלוויזיה ואתם חשבתם שזה מצדיק לתת אייטם לקומיניקט שלהם? חכו, יש לי חסות רדיו לקלסרים שאתם חייבים לפרסם!
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.