וילה Veet. מהלך VR
צילום: יח"צ/ צילום מסך

לקנא ב-360: מקאן לוקחים את וילה Veet לתוך ה-VR במהלך דיגיטלי

במסגרת המהלך שהוביל מקאן תל אביב חולקו לבנות משקפי מציאות מדומה דרכן הגולשות בבית נחשפו לנעשה בוילה כשהן משתתפות במשחק ייעודי שפותח בטכנולוגיית ה-360
משה בנימין |

בשנה ה-8 ברציפות שמותג הסרת השיער לנשים Veet מקיים את פעילות הקיץ לנערות בוילה Veet, משרד הפרסום מקאן תל אביב יחד עם זרוע הניו-מדיה סושיאל שלו מקאן ואלי לוקח את המהלך שלב אחד קדימה בדיגיטל. המשרד ביסס את הפעילות על חוויות המציאות המדומה באמצעות מערכת VR שמחוברת ל-500 משקפיים שחולקו. כאמור, וילה Veet היא פעילות שנתית שמתקיימת מדי קיץ, במסגרתה מתארחות בה בנות בגילאי 12 עד 16. במסגרת המהלך שהוביל מקאן תל אביב חולקו לבנות משקפי מציאות מדומה דרכן הגולשות בבית נחשפו לנעשה בוילה כשהן משתתפות במשחק ייעודי שפותח בטכנולוגיית ה-360.  ויש גם רובוט סנאפצ'ט הסיפור שעוטף את המהלך הוא ש-4 נערות הויט ("ויט גירלס") נתקעו במתחם הוילה לאחר שאיבדו את המפתחות לוילה. המתחרות שישחקו במשחק יצטרכו לאתר עבורן את המפתחות לוילה בזמן הקצר ביותר וכך בעצם לשחרר את הבנות ולזכות בכרטיס כניסה לוילה בעצמן.

 

בשורה התחתונה - המהלך משיג תוצאות יפות עם 12 אלף הורדות של אפליקציית הפעילות ב-10 ימים. היקף המשחקים ששוחקו עומד על 150 אלף בסה"כ.  

קרדיטים: ניהול לקוח: מאור חן, בתאל דיאמנט, נטלי זבולונוב, ליהי בן דוד קריאייטיב: דן קשאני, רועי רוקח, אסף תמיר ניהול פרויקטים: אלעד לוי, ענבל אנגלמן סמנכ"ל שיווק - גיא ינאי
מנהלת תחום היגיינה - הגר געש אדרי
מנהלת מותג ויט - קרן דיק מקאן וואלי: שני וולף, תמר אלפרן הפקה: נווה זרח, אורי מרגלית יוניברסל דיגיטל: נעמה קסלמן, אמיר מימון, דינה פורטנוי, דן שמואל סטודיו דיגיטל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.