לקנא ב-360: מקאן לוקחים את וילה Veet לתוך ה-VR במהלך דיגיטלי
בשנה ה-8 ברציפות שמותג הסרת השיער לנשים Veet מקיים את פעילות הקיץ לנערות בוילה Veet, משרד הפרסום מקאן תל אביב יחד עם זרוע הניו-מדיה סושיאל שלו מקאן ואלי לוקח את המהלך שלב אחד קדימה בדיגיטל. המשרד ביסס את הפעילות על חוויות המציאות המדומה באמצעות מערכת VR שמחוברת ל-500 משקפיים שחולקו.
כאמור, וילה Veet היא פעילות שנתית שמתקיימת מדי קיץ, במסגרתה מתארחות בה בנות בגילאי 12 עד 16. במסגרת המהלך שהוביל מקאן תל אביב חולקו לבנות משקפי מציאות מדומה דרכן הגולשות בבית נחשפו לנעשה בוילה כשהן משתתפות במשחק ייעודי שפותח בטכנולוגיית ה-360.
ויש גם רובוט סנאפצ'ט
הסיפור שעוטף את המהלך הוא ש-4 נערות הויט ("ויט גירלס") נתקעו במתחם הוילה לאחר שאיבדו את המפתחות לוילה. המתחרות שישחקו במשחק יצטרכו לאתר עבורן את המפתחות לוילה בזמן הקצר ביותר וכך בעצם לשחרר את הבנות ולזכות בכרטיס כניסה לוילה בעצמן.
בשורה התחתונה - המהלך משיג תוצאות יפות עם 12 אלף הורדות של אפליקציית הפעילות ב-10 ימים. היקף המשחקים ששוחקו עומד על 150 אלף בסה"כ.
קרדיטים:
ניהול לקוח: מאור חן, בתאל דיאמנט, נטלי זבולונוב, ליהי בן דוד
קריאייטיב: דן קשאני, רועי רוקח, אסף תמיר
ניהול פרויקטים: אלעד לוי, ענבל אנגלמן
סמנכ"ל שיווק - גיא ינאי
מנהלת תחום היגיינה - הגר געש אדרי
מנהלת מותג ויט - קרן דיק
מקאן וואלי: שני וולף, תמר אלפרן
הפקה: נווה זרח, אורי מרגלית
יוניברסל דיגיטל: נעמה קסלמן, אמיר מימון, דינה פורטנוי, דן שמואל
סטודיו דיגיטל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
