עומר בן רובי
צילום: יח"צ

עוד מינויים בתאגיד השידור: עומר בן רובי מנהל רשת ב' – יובל גנור ינהל את רשת ג'

בן רובי עזב את גל"צ לאחר שנים, גנור היה בעבר מנהל 88FM. עוד מינויים: אלגרה אמדו בן-יצחק תנהל את רק"ע, משה מורד את 88FM ?ולימור גריזים מגן תהיה מנהלת תכניות ב'מורשת'
אלכסנדר כץ | (3)

מועצת תאגיד השידור הציבורי אישרה היום מינויים בכירים נוספים בתאגיד השידור הציבורי, נוסף על מינויה של שלומית ארהם גלוברזון לסמנכ"לית חטיבת החדשות.

 

כל המינויים הנוכחיים הם בתחום הרדיו, תחת אחריותו של סמנכ"ל הרדיו שמעון אלקבץ. למנהל רשת ב' נבחר עומר בן רובי שהגיע מגל"צ. את דרכו החל ככתב שטחים ועורך בעיתון במחנה. לאחר שחרורו הצטרף לידיעות אחרונות שם שימש ככתב לענייני עבודה ורווחה. בהמשך שימש כראש דסק החדשות ב-ynet וכן ככתב תרבות ומגזין בערוץ 10. ב-15 השנים האחרונות מילא מספר רב של תפקידים בגל"צ וגלגלצ: עורך יומני חדשות ותכניות אקטואליה, רכז כתבים ועורך חדשות ראשי, ראש צוות הפיתוח של מהדורות 'מה שקורה עכשיו', מקים מחלקת השידורים בגל"צ ומנהל לוח השידורים, מנהל הקורסים העיתונאיים של גל"צ להכשרת כתבים וקריינים וסגן מנהלת גלגלצ. במהלך השנים ערך והגיש בן רובי תכניות רבות בתחום החדשות, התרבות והמוזיקה ואף יזם את הפרויקט המוסיקלי ארון השירים היהודי.

 

יובל גנור עוזב את רשות השידור לטובת תפקיד מנהל רשת ג'. גנור החל את דרכו התקשורתית בשנת 1995 כקריין בקול ישראל, ואחר-כך שימש כתב לענייני משפט, איכות הסביבה ותעופה ברשת ב'. מ-2005 כיהן במספר תפקידים ברשות השידור ובהם עורך ומגיש מבזקי חדשות בערוץ 1 ועורך חדשות בקול ישראל. בין השנים 2008-2011 כיהן כמנהל רדיו 88 FM  ומשנת 2012 ערך מהדורות חדשות בקול ישראל וערך והגיש תכניות ב-88FM ויומני אקטואליה ברשת ב'.

 

אלגרה אמדו בן-יצחק תהיה מנהלת רדיו רק"ע. לאמדו בן-יצחק ניסיון ארוך שנים בשידור הציבורי. מ-2009 היא משמשת כמנהלת מחלקת השידורים לעולים ולמערב אירופה בקול ישראל בשפות השונות. בין 2002 ל-2009 הייתה מנהלת מחלקת השידורים למערב אירופה בקול ישראל ולפני כן ניהלה את מדורי הספרדית והלאדינו בקול ישראל, ערכה והגישה תכניות אקטואליה, תרבות ומוזיקה במדור הלאדינו.

 

ד"ר משה מורד יהיה מנהל 88 FM. למורד התמחות בתחום המוזיקה. בשנת 1998 מונה למנכ"ל חברת NMC ובשנת 2001 מונה למנהל שיווק גלובאלי בחברת התקליטים הבינלאומית EMI. במסגרת התפקיד היה אחראי לאיתור רפרטואר בעל פוטנציאל בינ"ל. ב-2011 מונה למנהל 88FM ובשנת 2015 החל לנהל גם את רשת ג'.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תירזה 23/06/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    מוזס מבריקה ומשולחת רסן. כן יש בה ברק , יש את הבלתי צפוי המרענן התוסס והמרתק.. אנחנו הצברים הישראלים אוהבים זאת . פשוט מתמוגגים. . .. אבל אבל .. בסוף מנצחת המילה מ מ ל כ תי ו ת בשל העדרותה הפכו מדי פעם בפעם שולי התוכנית של מוזס צהובים עד שחומים . כידוע בהכנת קרם קרמל לטארט טאטן..חסר למישהו שקצות הקרמל יצהיבו לו מעט מעל המותר גזר הדין ידוע!! הכנת אחד אחר חדש.. . ניחוח של מיליגרם אחד בלבד לא הצלחתי לשאוף ממנה בתוכנית.. וללא המיליגראם הקטנטן הזה התוכנית הופכת לצהובה בראנגאית של החבריה שלא תמיד אני חשה שייכת לה איחד מימנה לא נכח בתוכנית.. ככה החליטה האוןזן הקשובה שלי והיא זו האפרורית שהיתה חסרה ובגדול . ! ! הממלכתי פה הוא הקובע !! ולא קסם אישי הברקה ודעה נחושה
  • 2.
    ומי נבחר לנהל את הרשתות אלף וקול המוסיקה? (ל"ת)
    קול ישראל 07/06/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    השועל 07/06/2016 19:57
    הגב לתגובה זו
    תותחית
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.