לוקיישן מדיה מסמנת טריטוריה חדשה: נכנסת לשוק ה-Indoor באילת ובמגזר הערבי

החדירה של החברה למגזר הערבי תהיה בשת"פ עם משרד הפרסום סמא בבעלות באסל זועבי. פריסת החברה באילת מתמקדת ב-50 מיקומים מרכזיים ביעדי פנאי ונופש
משה בנימין | (2)

חברת שילוט הפנים לוקיישן מדיה, בניהולו של איתי פז, מרחיבה את הפריסה הארצית ומסמנת טריטוריות חדשים ב-2 זירות: האחת בעיר אילת שאליה היא נכנסת לראשונה והשנייה במגזר הערבי.

הפריסה של לוקיישן בעיר התיירות הדרומית מתמקדת ב-50 מקומות המרכזים את רוב פעילות הפנאי והנופש כגון: חוף הווילאג', חוף הגמלים, חוף מיקה, פאגו פאגו, המפלט האחרון, החוף הצפוני ועוד.

גזרה נוספת שלוקיישן מצרפת לפורטפוליו הארצי שלה הוא המגזר הערבי אליו היא חודרת בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום סמא, בבעלותו של באסל זועבי. בחברה מסבירים כי "הדור הצעיר במגזר הערבי מנהיג תרבות בילוי ופנאי המביאה שינויים גדולים לתרבות הערבית בארץ. המדיה באה לתת פתרונות אפקטיביים לכמיליון וחצי לקוחות פוטנציאליים". פריסת החברה כוללת 100 מקומות בילוי ופנאי בולטים במגזר.

איתי פז: "החלטנו להרחיב את פעילותנו ולספק חשיפה איכותית ביותר וממוקדת הן במגזר הערבי לו פתרונות מדיה מעטים מאוד והן בעיר אילת אליה נוהרים מיליוני ישראלים כל שנה, פתרון זה יעיל במיוחד בשל הקושי הרב וההשקעה הגדולה הנדרשת על ידי החברות בהגעה לקהלים אלה. אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם חברת סמא לה ניסיון עשיר ויעיל בטיפול בעשרות מותגים והבנה עמוקה של קהל היעד". 

 

זועבי. מטפל במפרסם הגדול ביותר במגזר הערבי

באסל זועבי: "כבעלים של חברת סמא האחראית על הפרסום של משקה האנרגיה BLU המפרסם הגדול ביותר במגזר הערבי, מותג שפונה בעיקר לקהל הצעיר והבליין, אני רואה במדיה זו פוטנציאל מאוד גדול בזכות תרבות הבילוי שמתפתחת בצורה מדהימה במגזר".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כל הכבוד אלופים!!!! (: (ל"ת)
    ניקי 07/06/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
  • נתי 07/06/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    איתי, תותח על!!! בהצלחה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.