לוקיישן מדיה מסמנת טריטוריה חדשה: נכנסת לשוק ה-Indoor באילת ובמגזר הערבי
חברת שילוט הפנים לוקיישן מדיה, בניהולו של איתי פז, מרחיבה את הפריסה הארצית ומסמנת טריטוריות חדשים ב-2 זירות: האחת בעיר אילת שאליה היא נכנסת לראשונה והשנייה במגזר הערבי.
הפריסה של לוקיישן בעיר התיירות הדרומית מתמקדת ב-50 מקומות המרכזים את רוב פעילות הפנאי והנופש כגון: חוף הווילאג', חוף הגמלים, חוף מיקה, פאגו פאגו, המפלט האחרון, החוף הצפוני ועוד.
גזרה נוספת שלוקיישן מצרפת לפורטפוליו הארצי שלה הוא המגזר הערבי אליו היא חודרת בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום סמא, בבעלותו של באסל זועבי. בחברה מסבירים כי "הדור הצעיר במגזר הערבי מנהיג תרבות בילוי ופנאי המביאה שינויים גדולים לתרבות הערבית בארץ. המדיה באה לתת פתרונות אפקטיביים לכמיליון וחצי לקוחות פוטנציאליים". פריסת החברה כוללת 100 מקומות בילוי ופנאי בולטים במגזר.
איתי פז: "החלטנו להרחיב את פעילותנו ולספק חשיפה איכותית ביותר וממוקדת הן במגזר הערבי לו פתרונות מדיה מעטים מאוד והן בעיר אילת אליה נוהרים מיליוני ישראלים כל שנה, פתרון זה יעיל במיוחד בשל הקושי הרב וההשקעה הגדולה הנדרשת על ידי החברות בהגעה לקהלים אלה. אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם חברת סמא לה ניסיון עשיר ויעיל בטיפול בעשרות מותגים והבנה עמוקה של קהל היעד".
זועבי. מטפל במפרסם הגדול ביותר במגזר הערבי
באסל זועבי: "כבעלים של חברת סמא האחראית על הפרסום של משקה האנרגיה BLU המפרסם הגדול ביותר במגזר הערבי, מותג שפונה בעיקר לקהל הצעיר והבליין, אני רואה במדיה זו פוטנציאל מאוד גדול בזכות תרבות הבילוי שמתפתחת בצורה מדהימה במגזר".
- 1.כל הכבוד אלופים!!!! (: (ל"ת)ניקי 07/06/2016 14:04הגב לתגובה זו
- נתי 07/06/2016 14:43הגב לתגובה זואיתי, תותח על!!! בהצלחה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
