אייל כרמי
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

לאחר 15 שנה בדיגיטל: אייל כרמי עובר ל-Ad Tech ומצטרף לסטארט אפ Reelocoaster

כרמי צפוי להשתלב בהנהלת החברה ובמסגרת תפקידו ינהל את העבודה הקריאטיבית מול מפרסמים ומשרדים בפיתוח מהלכי תוכן ופרסום, לרבות פיתוח פורמטים של וידאו אוטומטי
משה בנימין | (4)

לאחר 15 שנה בענף הפרסום, שכולן בעולמות הדיגיטל ותחילתן ב-2001, אייל כרמי מעלה את הקריירה הארוכה על מסלול חדש ומצטרף לחברת הסטארט אפ Reelocoaster כמנהל הקריאייטיב - כך נודע לאייס.

בין המשרדים שכרמי שימש בהם במהלך השנים בתפקידי ניהול קריאייטיב ניתן למנות את אידיאולוג'יק, שהיתה מחלוצי תחום הפרסום בדיגיטל בישראל. תחנות נוספות שבהן עבר הן ARC אינטראקטיב, מקאן דיגיטל, y&r ,Qdigital ובתפקידו האחרון פרסום אברהם.

כרמי צפוי להשתלב בהנהלת החברה ובמסגרת תפקידו ינהל את העבודה הקריאטיבית מול מפרסמים ומשרדים בפיתוח מהלכי תוכן ופרסום, לרבות פיתוח פורמטים של וידאו אוטומטי. החברה שמפתחת פתרונות וידאו אוטומטיים על בסיס דאטה ותוכן משתפת פעולה בימים אלו עם מפרסמים בישראל כגון אלעל ובזק ולאחרונה עמדה מאחורי הפקת הטכנולוגיה לקמפיינים ששילבו וידאו פרסונלי עבור סלטי אחלה של שטראוס וקדס קידס

נמרוד קמחי מנכ"ל Reelocoaster: "בטוח שניסיונו וכשרונו של כרמי יעזרו ללקוחות החברה להפיק מהלכים חדשניים ולייעל את נושא הפקות הוידאו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בהצלחה מלך מוכשר! (ל"ת)
    דני 02/06/2016 07:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תותח (ל"ת)
    עומר 01/06/2016 20:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איש נדיר עם כשרון אדיר (ל"ת)
    אבלאני תמיד נשאר אני 01/06/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה !!! (ל"ת)
    אוהד 01/06/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.