4 חודשים לפני השקתו: תאגיד השידור מתחיל לפעול - עם השקת עמוד פייסבוק
רק בעוד 4 חודשים יתחיל תאגיד השידור הציבורי את שידוריו, אבל כבר היום הוא החל לפעול רשמית עם השקת דף פייסבוק - במסגרת מדיניות "אינטרנט תחילה".
התאגיד יציע בדף הפייסבוק שלו מגוון של תכנים ייעודיים – סרטוני חדשות, מדריכים, פיצ'רים, סרטי דוקו ועוד. כבר היום הוא יחל לפרסם תכנים בעמוד ובהם הסדרה הראשונה שהפיק – 'דוקותיים' העוקבת אחר סיפוריהן של דמויות מפתח בחברה הישראלית.
הדיגיטל אמור להיות זירה פעילה מאד בתאגיד השידור החדש, לצד הטלוויזיה והרדיו. בין היתר היא אמורה לכלול אתר אינטרנט שירכז את החדשות מזרועות השידור האחרות של התאגיד. בחזון התאגיד המציג את תפיסתו האסטרטגית, מצוין כי "האינטרנט הינו ערוץ ההפצה העיקרי והעתידי של התאגיד. התאגיד הוא בעצם חברת אינטרנט עם נוכחות בטלוויזיה וברדיו ליניאריים".
היום אומרים בתאגיד כי חטיבת הדיגיטל תאיץ את השידורים בפייסבוק ובקרוב תתרחב לרשתות חברתיות נוספות. לדברי סמנכ"ל הדיגיטל של התאגיד, אלעד טנא, "נייצר תכנים איכותיים גם לכל אלה שלא מדליקים טלוויזיה. תבואו, יהיה מעניין".
- עם מינויו של לפיד לרה"מ: אלעד טנא יעזוב את תפקידו
- תומר ברנד צפוי להתמנות לסמנכ"ל הדיגיטל של תאגיד כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אחד הפוסטים שעלו היום, זכה לתגובות של אלה שישלמו את המחיר וייסגרו בסוף ספטמבר השנה – עמוד הפייסבוק של רשות השידור ועמוד הפייסבוק של ערוץ 1.
- 4.מבפנים 01/06/2016 00:04הגב לתגובה זוזה אמור להחליף את רשות השידור? מסכן ועלוב. כבר עדיפה הרשות הישנה שנהרסה בידי ארדן השחצן ולפיד הקברן
- 3.כאילו לטובתו אבל לא 31/05/2016 08:08הגב לתגובה זומאוד חכם ומתחכם
- 2.אזרח מודאג 30/05/2016 21:20הגב לתגובה זוממש מעליב שנתיים מבטיחים לציבור וזה מה שיצא לכם ? עמוד פייסבוק ? וריק מתוכן? חחחחחחח חמודי
- 1.אם זו הבשורה.. אז אין מילים למעט עליבות (ל"ת)צח 30/05/2016 15:34הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
