4 חודשים לפני השקתו: תאגיד השידור מתחיל לפעול - עם השקת עמוד פייסבוק
רק בעוד 4 חודשים יתחיל תאגיד השידור הציבורי את שידוריו, אבל כבר היום הוא החל לפעול רשמית עם השקת דף פייסבוק - במסגרת מדיניות "אינטרנט תחילה".
התאגיד יציע בדף הפייסבוק שלו מגוון של תכנים ייעודיים – סרטוני חדשות, מדריכים, פיצ'רים, סרטי דוקו ועוד. כבר היום הוא יחל לפרסם תכנים בעמוד ובהם הסדרה הראשונה שהפיק – 'דוקותיים' העוקבת אחר סיפוריהן של דמויות מפתח בחברה הישראלית.
הדיגיטל אמור להיות זירה פעילה מאד בתאגיד השידור החדש, לצד הטלוויזיה והרדיו. בין היתר היא אמורה לכלול אתר אינטרנט שירכז את החדשות מזרועות השידור האחרות של התאגיד. בחזון התאגיד המציג את תפיסתו האסטרטגית, מצוין כי "האינטרנט הינו ערוץ ההפצה העיקרי והעתידי של התאגיד. התאגיד הוא בעצם חברת אינטרנט עם נוכחות בטלוויזיה וברדיו ליניאריים".
היום אומרים בתאגיד כי חטיבת הדיגיטל תאיץ את השידורים בפייסבוק ובקרוב תתרחב לרשתות חברתיות נוספות. לדברי סמנכ"ל הדיגיטל של התאגיד, אלעד טנא, "נייצר תכנים איכותיים גם לכל אלה שלא מדליקים טלוויזיה. תבואו, יהיה מעניין".
- עם מינויו של לפיד לרה"מ: אלעד טנא יעזוב את תפקידו
- תומר ברנד צפוי להתמנות לסמנכ"ל הדיגיטל של תאגיד כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אחד הפוסטים שעלו היום, זכה לתגובות של אלה שישלמו את המחיר וייסגרו בסוף ספטמבר השנה – עמוד הפייסבוק של רשות השידור ועמוד הפייסבוק של ערוץ 1.
- 4.מבפנים 01/06/2016 00:04הגב לתגובה זוזה אמור להחליף את רשות השידור? מסכן ועלוב. כבר עדיפה הרשות הישנה שנהרסה בידי ארדן השחצן ולפיד הקברן
- 3.כאילו לטובתו אבל לא 31/05/2016 08:08הגב לתגובה זומאוד חכם ומתחכם
- 2.אזרח מודאג 30/05/2016 21:20הגב לתגובה זוממש מעליב שנתיים מבטיחים לציבור וזה מה שיצא לכם ? עמוד פייסבוק ? וריק מתוכן? חחחחחחח חמודי
- 1.אם זו הבשורה.. אז אין מילים למעט עליבות (ל"ת)צח 30/05/2016 15:34הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.