מותג המים icelandic. קמפיין אלנבי
צילום: יח"צ

לא מסתפקים בסודהסטרים: אלנבי זכו בתקציב הפרסום של מותג המים Icelandic בארה"ב

המשרד בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף קיבל לידיו את הטיפול בקמפיין רחב היקף בבילבורדים ודיגיטל ברחבי ארה"ב, לאחר שחבר ל-NPRP, גוף מדיה מקומי שעימו ניגש למכרז על התקציב
משה בנימין |

לצד ההצלחה והחשיפה הבינלאומית לקמפיין סודהסטרים של בית הקונספטים אלנבי, משרד הפרסום הישראלי זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של מותג המים המינרליים Icelandic Glacial שמחזק את אחיזתו וניסיונו בגזרה הבינלאומית.

יחד עם אלי פאר, השותף המנהל את השלוחה האמריקאית של אלנבי, המשרד בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף קיבל לידיו את הטיפול בקמפיין רחב היקף בבילבורדים ודיגיטל ברחבי ארה"ב, לאחר שחבר ל-NPRP, גוף מדיה מקומי שעימו ניגש למכרז על התקציב. 

הקמפיין עולה בפריסה ארצית בארה"ב, במוקדים העירוניים הבולטים במזרח ומערב ארה"ב, לאורך השנה. בין השאר אחראי המשרד הישראלי על עיצוב האריזות של מותג המים המינרליים. לדברי שרוליק איינהורן, שותף ואחד ממייסדי אלנבי: "אנחנו שמחים על ההזדמנות הנהדרת שנפלה בחלקנו וגאים בקריאייטיב דיירקטור של הסטודיו, ליאור אפשטיין, שמוביל את המהלך".

חלק מפריסת הקמפיין בארה"ב

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.