חובי סטאר הכוכב הבא אסי עזר רותם סלע
צילום: אורטל דהן
רייטינג

גמר 'הכוכב הבא' הניב 31%: חובי סטאר ייצג את ישראל באירוויזיון בשטוקהולם

הגמר רשם 2 נקודות פחות מזה של העונה שעברה, ובסך הכל הסתיימה העונה עם ממוצע של 24.3%, נמוך מהעונה הקודמת - בעיקר בגלל שידור התכנית גם בשישי
אלכסנדר כץ | (2)

גמר הכוכב הבא לאירוויזיון 2016 (קשת, ערוץ 2) רשם אמש עם 31% ו-917 אלף צופים – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. רגע השיא בתכנית היה 35.4% ו-1.04 מיליון צופים. במסגרת שיתוף פעולה עם רשות השידור, הזוכה בגמר חובי סטאר ייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב בשטוקהולם.

 

הממוצע העונתי של 'הכוכב הבא' עמד על 24.3%, נמוך מהעונה שלפני כן עם 28.8%, ואולם בעוד העונה שעברה שודרה כולה באמצע שבוע (ימים ראשון ושלישי), העונה הזאת שודרה בשישי ובשבת. בשישי נתוני הצפייה נמוכים באופן טבעי, ואולם המהלך של קשת הצליח לחזק את הערב ב-50% ביחס לערבי שישי בתקופת רשת. באותו ערב הממוצע עמד על 18%, ובשבת – על 31.4%. גמר העונה הקודמת הניב 32.8%, כ-2 נקודות יותר מהגמר אתמול.

 

מנגד, לעוף על המיליון (ערוץ 10) הניבה 7.4%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) הסתפק ב-4.4%, והסדרה שטיסל (ערוץ 1) עם 3.7%.

 

'היום בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 16.2%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 9.9%, 'הצינור' (ערוץ 10) ניפקה 3.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 5.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הסתפקה ב-2.9%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 1.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.2%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-7.5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' לא נהנתה יתר על המידה מגמר 'הכוכב הבא' ששודר אחריה, וקיבלה 20.7%. מנגד, 'חדשות 10' הניבה 10% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 3.9%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ישראל לא עוברת את הקדם השיר מעפן. (ל"ת)
    אייל 04/03/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הפרצוף של עם ישראל בדיוק כמו התוכניות בערץ 2 (ל"ת)
    יעקב 04/03/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.