אסי שביט
צילום: יח"צ

לראשונה בקמפיין: 'שביט וזהו' יטפל בתקציב הפרסום של מותג הטונה 'פילטונה'

עבור יצרנית הטונה מדובר בקמפיין ראשון אי פעם, ולפי הערכות מדובר בהשקעה של כמיליון שקל שתכלול גם הופעה בטלוויזיה
משה בנימין | (5)
נושאים בכתבה אסי שביט פילטונה

משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט יטפל בתקציב הפרסום של מותג הטונה פילטונה. עבור יצרנית הטונה מדובר בקמפיין ראשון אי פעם, ולפי הערכות מדובר בהשקעה של כמיליון שקל שתכלול גם הופעה בטלוויזיה. 

'פילטונה' שהוקמה בשנת 2004 על ידי התעשיין קובי כהן נחשבת לאחת המוצלחות והטעימות על פי מבחני טעם אובייקטיביים. לדברי אורי-שי לוי, מנכ"ל החברה: "פילטונה היא חברה ותיקה ואחת מיצרניות הטונה המובילות בישראל. אף על פי כן, מסקרים שערכנו עלה כי קהל הצרכנים, אשר מאוד אוהב את הטונה שלנו, לא עושה את הקישור בין המוצר לבין שם המותג, ולכן החלטנו לצאת לקמפיין פרסום ייחודי שמטרתו היא יצירת קישור זה. מדובר בקמפיין הפרסום הראשון של החברה ואנו נרגשים לקראת עלייתו לאוויר".

אסי שביט, בעלי משרד הפרסום: "אנחנו גאים לקבל את תקציב הפרסום של 'פילטונה'. מדובר בחברה ותיקה, בעלת מוניטין נהדר וחשיבה יצירתית. לרשות משרדנו עומד ניסיון רב אשר נצבר במהלך טיפול בלקוחות בעלי תקציבים דומים ואני בטוח שהקמפיין החדש יהווה נקודת מפנה בכל הקשור לפעילות של החברה".

  

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אורי 03/03/2016 10:32
    הגב לתגובה זו
    תאמרו מה שתאמרו - אסי שביט הוא אחד (אם לא היחיד) מהפרסומאים הישרים,המוכשרים והמקצועיים ביותר בישראל. אסי עובד מבוקר עד לילה עבור תוצאות ללקוחותיו ולא עבור הגדלת עמלות מדיה כאלו ואחרות. אסי - מברוק ענק, מגיע לך!!! תוצאות של המון עבודה קשה!! כן ירבו!
  • 4.
    טונה.... וזהו (ל"ת)
    סנופי 02/03/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)
    דייויד 02/03/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אסי שביט חי על שימורים (ל"ת)
    דינמו-מטר 02/03/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משהו מסריח בסיפור הזה (ל"ת)
    דייג 02/03/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.