"יש פה איזה דביל על הקו!": ה"רוסיה" בפרסומת 'מכבי' תיארה מה שהרגישו רוב הרוסים
סרטון "אדיר". חובת צפייה לאשדודים:מכבי שירותי בריאות
Posted by גבריאל כנפו - Gabriel Knafo on Tuesday, February 23, 2016
קרדיט: מייק וייצמן
לרוסים יש חוש הומור. גם לצברים יש. גם לאנגלים, אתיופים וצ'רקסים. אך אין ויכוח שמפאת הבדלים תרבותיים ומנטליים גם חוש הומור הוא שונה. זאת עובדה. אבל בהחלט אפשר לטמון ראש בחול, ולחזור על המנטרה שהרוסים כבר נטמעו לחלוטין ואין שום שוני.
ניכר שבמכבי אין שום גורם מקצועי שמתמחה במגזר הרוסי (להבדיל ממגזר החרדי למשל) וזאת התוצאה המאכזבת, במיוחד כשחלק גדול מלקוחותיה ועובדיה באים מהמגזר הזה! מה מכבי צריכה לעשות? להוריד את הסרטון זה לא מספיק. כי הנזק כבר נעשה. כאשר העלבת מישהו, להפסיק להעליב זה לא מספיק. מכבי צריכה לפנות לציבור דוברי רוסית, להסביר את עצמה ולהתנצל. לא לחכות שהסערה תעבור בעצמה. כי היא לא.
*** הכותב אלכס גורודניצקי הוא מנכ"ל משרד הפרסום GMA
- 7.אחת שיודעת 28/02/2016 11:55הגב לתגובה זודי עם הסטריוטיפים האלה. אם פרסומאי בא ממגזר הרוסי אז הוא חסר עבודה ומשחפש פרנסה? כתוב שהוא מנכ"ל במשרד פרסום. אני מכירה אותו, הוא עושה חייל גם בארץ וגם בחו"ל. די עם השטויות האלה, גועל נפש.
- 6.אחד שיודע 27/02/2016 08:49הגב לתגובה זוכתבה ממומנת של איש פרסום מסכן שמחפש פרנסה. אדיר מילר קר רוח ועל מה ששילמו לו הוא עשה את העבודה. הרי בשביל כסף עושים הכל, לא? או כמעט הכל. ומכבי חסרי מוחין שעלה עם כזאת פרסומת ואם זה באמת מתיחה אמיתית הם ישלמו על זה ביוקר. בוודאות ולטווח הארוך.
- 5.007 26/02/2016 10:36הגב לתגובה זורעיון לא רע בכלל! אין ספק שאלכס יוכל לשקם את המותג בעיני המגזר שאותו הוא מכיר לאחר מגוון רב של תפקידים בכירים שהוא מילא.
- 4.לגבי הסאב טקסט... (ל"ת)007 26/02/2016 10:34הגב לתגובה זו
- 3.ולדימיר איליץ' 26/02/2016 08:13הגב לתגובה זוהסרטון אכן דבילי, אבל גם הטור לא משהו
- 2.ירדן 26/02/2016 05:44הגב לתגובה זוועושה כזה סרטון היית מגיב אותו דבר !!! כי אז התגובות היו קשות יותר ואתה לא היית מתעלם.
- קודם תלמד מתי לכתוב "עם" או "אם". (ל"ת)ריטה 08/03/2016 05:58הגב לתגובה זו
- 1.אלכס צודק (ל"ת)אשר 25/02/2016 12:01הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
