אדיר מילר במוקד מכבי
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

"מכבי שלום - מדברת מכבית": צפו באדיר מילר "מטריל" את מטופלי הקופה במוקד השיחות

הפרזנטור, השחקן, הכותב והסטנדאפיסט תפס עמדה במוקד השיחות של מכבי וענה ללקוחות שניסו לקבוע תור. מכבי: "קהל היעד שלנו בקמפיין הוא קהל צעיר שצורך מדיה דיגיטלית, ובגזרה זו אנו מתחרים מול סף גירוי גבוה"
משה בנימין | (28)

השחקן, הכותב, הסטנאדפיסט והפרזנטור של קופת חולים מכבי - אדיר מילר - מוביל קמפיין רשת חדש שעלה היום (יום ב') לאוויר באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. מילר הגיע למוקד השיחות הנכנסות של קופ"ח מכבי, שם תפס עמדה, גייס את יכולות האלתור שלו והטריל את מטופלי הקופה שהתקשרו לקבוע תור. 

קמפיין הרשת שנועד לעורר מודעות ולקדם את השירותים הדיגיטליים של מכבי כולל סדרה של 5 סרטים וצפוי להישאר בגזרת הדיגיטל בלבד: יוטיוב, פייסבוק ובעיקר באנר וידאו באתרים המובילים.

מילר מגלם דמויות שונות בכל אחד מהסרטים ו"מחזיק" את הבדיחה עד הסוף בכל שיחה. לרגעים מסוימים עוברת במאזין/צופה מהצד תחושת מבוכה קלה כשאנחנו מבינים שהבדיחה היא על חשבון המטופל שרק רוצה שיעזרו לו לקבוע תור, והדבר האחרון שהוא מצפה לו, הוא הטירוף הלא צפוי של מילר. עם זאת, עם כל אחד מהמתקשרים ש"מככב" בסרטון נעשתה שיחת הבהרה בתום ההקלטה שבה אדיר מילר בעצמו הסביר להם כי מדובר בקמפיין הומוריסטי. בקופה מסבירים לאייס שהמתקשרים הבינו את העניין ולקחו זאת ברוח טובה ובהומור. עוד מסבירים בקופה כי המתקשרים קיבלו בסוף (כמובן) את השירות הראוי שלשמו התקשרו.    

 

 

 

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

לדברי מנהלת השיווק הדיגיטלי של קופ"ח מכבי לילך בן ארצי-לוי: "קהל היעד שלנו בקמפיין הוא קהל צעיר שצורך מדיה דיגיטלית, ובגזרה זו אנו מתחרים מול סף גירוי גבוה. נתנו לאדיר לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב - לאלתר. הושבנו אותו במוקד הטלפוני שלנו והוא ענה לשיחות של לקוחות שמתקשרים, כאשר מטרת הקמפיין היא לעורר מודעות למגוון השירותים הדיגיטליים של מכבי".

כפי שראינו לא מעט לאחרונה - גם הקמפיין הנוכחי של מכבי מצטרף למתקפת התוכן הדיגיטלי שהמותגים בישראל מאמצים אל קרבם ולמען האמת עושים זאת לא רע בכלל. מכבי, בהתאם למגמת התחזקות הדיגיטל שהשלים מהפך בשנת 2015 צפויה להגדיל את נתח הפעילות שלה בדיגיטל בעשרות אחוזים ב-2016. 

למרות הנתון שמוכיח כי האפקטיביות של פרסומות קופות החולים אינו משמעותי - 1.7% בלבד מהמטופלים החליפו קופת חולים - במכבי מציינים כי מתוך אלו רוב העוברים עושים זאת באמצעות אתר הביטוח הלאומי ולא דרך הדואר. המשמעות היא שהקהל כבר שם ולכן מטבע הדברים גם נכון לדבר אליהם בפלטפורמה זו. 

קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב: מאיה שרן קריאטיב: אבישי קשת, נעה קרן, חזקוש ישורון ואורי גנות סמנכ"ל דיגיטל: עידן אלרום מנהלת סטודיו דיגיטל: רויטל ג'בקה קלאוס וצוות הסטודיו מפיקה: אלה שרייר סמנכ"ל תפעול: עופר חג'יוב מנהלת מחלקת מדיה דיגיטל: דנה דוד מנהלת מדיה: יסמין סומך סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק-אמיתי פלנר: תומר כהן מנהלת סטודיו: פיי רוס וצוות הסטודיו סמנכ"לית לקוחות: שירלי לוגסי סופרוייזרית: ענבר גולדשטיין תקציבאים: גל לויים ודרור עסיס

 

תגובות לכתבה(28):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 25.
    נו באמת החולים הם שחקנים זה שקוף (ל"ת)
    ששון החצילון 28/02/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    מיקי 25/02/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    זה לא הומור שחור, הומור שחור יש בפרסומת של מכבי אחרת (הבירה) ושם זה פשוט מעולה, פה זה פשוט הומור של ילדים בגן ועוד על חשבון הלקוחות... ביזיון איום
  • 23.
    בלה בלה 25/02/2016 00:29
    הגב לתגובה זו
    מגיבים טיפשים. קצת הומור לא יזיק לכם אבל אתם שקועים כל היום בלהתלונן על כל דבר ולקטר בלי סוף. אף אחד לא מת ממתיחה קטנה
  • 22.
    במקום לבזבז כסף על הפרסום, תדאגו לעובדים שלכם לקרנות ההשתלמות (ל"ת)
    אורית 24/02/2016 23:59
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    איפה הסרטון של הרוסיה? (ל"ת)
    מינה 24/02/2016 23:59
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    מבויים באופן פתטי (ל"ת)
    רועי 24/02/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    אזרח ישראלי 24/02/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    אדיר מילר בדרך כלל מצחיק אותי הוא שחקן מצוין עם חוש הומור נפלא. הפעם ממש לא צחקתי. החיקוי של רפי גינת עלוב ביותר וממש לא מתקרב לאמיתי. לא ברור לי מה מטרת הקמפיין הזה שלא רק לא גורם לי לרצות להיות לקוח של מכבי אני יכול להגיד שאם הייתי לקוח של מכבי ובמיוחד אם הייתי נתקל במתיחה עלובה כזו הייתי עושה הכל כדי לעזוב את הקופה הזאת. תתבגרו כבר
  • 18.
    מנחם 24/02/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    למה? למה אתם עושים את זה? זה פוגע בלקוח, זה פוגע במכבי זה פוגע במשרד הפרסום. זה אפילו לא קורע, כמו שכתבו פה, זה מצחיק לפרקים מאד מסויימים. חבל.
  • 17.
    אז זה מצחיק כאשר אדם חולה מתקשר ובמקום לעזור עושים ממנו אידיוט? בושה למכבי. נרא (ל"ת)
    מבוטחת מכבי 24/02/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    תחושת מבוכה כשצופים (ל"ת)
    ליאור 24/02/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אחד 24/02/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    יופי בואו נצחק על רוסיה שמתקשרת או מישהי שיש לה בעיה בעור. פיגור ברמות
  • 14.
    איזה ביזבוז כסף 24/02/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    במקום לבזבז כסף על סטנדאפ דיגיטלי - תבליטו במה אתם טובים מהאחרים . הדבר היחידי שהסרטון הזה גורם לי זה ללכת להופעה של אדיר מילר .
  • 13.
    חיים 24/02/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    אז מכבי מודה שהיא רוצה למשוך לקוחות צעירים באמצעות בדיחות גזעניות? מגניב.
  • 12.
    מי שאיפשר את זה אידיוט (ל"ת)
    רופא 24/02/2016 00:55
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מיכל 23/02/2016 20:54
    הגב לתגובה זו
    ענק , אדיר כמו אדיר ענק והרעיון - אין מילים מטורף ! שאפו למשרד הפרסום
  • 10.
    מבריק! (ל"ת)
    ששון 23/02/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אנונימית 23/02/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    בכיתי מרוב צחוק
  • 8.
    ימי 23/02/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    מכבי צריכים לנשק לו את הרגליים
  • הפעם הוא לא הבריק (ל"ת)
    אזרח ישראלי 24/02/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רונן 23/02/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    אחד המצחיקים:) ולכל האנשים בלי חוש הומור שמגיבים פה, תפסיקו תמיד לחפש את הרע בכל דבר, פשוט תצחקו קצת, זה בריא
  • האיש גאון. ואתה מטומטם. (ל"ת)
    רמי 23/02/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אודי 23/02/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    קורכ
  • 5.
    מאיה 23/02/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    עם השם יהושוע על זה משמח אותי
  • 4.
    חחח חזק (ל"ת)
    ASDF 23/02/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רע 23/02/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    ולא מוסרי
  • 2.
    גיא 23/02/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    אם היה עונה לי אדיר כשאני רוצה להזמין רופא הייתי עובר קופה. בדיחה חלשה על חשבון המבוטחים
  • 1.
    סופי 23/02/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    אתם מנסים לשכנע אותי לעבור לקופת החולים שלכם עם השירות המעולה, באמצעות סרטון בו אנשים מתקשרים לעבור אליכם ובמקום לתת להם תשובות - צוחקים על המבטא הרוסי שלהם?
  • פאן 24/02/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    הם מנסים לגרום ללקוחות לעבור לשירותי הדיגיטל של מכבי, באמצעות הגחכת המוקדים הטלפוניים ושלא צריך לעבור דרכם יותר. קול אה?